TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

נחתם הסכם קיבוצי ראשון במיטב דש


מיטב דש
זהו הסכם קיבוצי ראשון עם ועד העובדים והסתדרות העובדים הלאומית לארבע השנים הקרובות

אילן רביב, מנכ"ל מיטב דש השקעות: "אנו שמחים שהגענו להבנות ולהסכם בפרק זמן קצר יחסית עם ועד העובדים. לאורך כל השנים הקפדנו במיטב דש על העסקה הוגנת ומיטיבה, והסכם זה בהחלט ממשיך דרך זו."
יואב שמחי, יו"ר ההסתדרות הלאומית: "זו הפעם הראשונה בה חברת השקעות חותמת על הסכם קיבוצי. ההסתדרות הלאומית תמשיך לפעול ללא לאות למען כלל עובדי החברה. זהו יום היסטורי."

בית ההשקעות מיטב דש הודיע על חתימת הסכם קיבוצי ראשון בחברה לאחר התאגדות העובדים במסגרת הסתדרות העובדים הלאומית ב-2017. לאחר תהליך של משא ומתן שנמשך לאורך חודשים בין הנהלת החברה ונציגי ועד העובדים, אושר ההסכם על ידי דירקטוריון החברה.


ההסכם יהיה בתוקף לארבע השנים הקרובות, וישמור על שקט תעשייתי בהתנהלות השוטפת של בית ההשקעות ומיצוי זכויות העובדים במהלך שנות ההסכם. ההסכם יחול על עובדי החברה למעט משרות בכירות ובעלי תפקידים מסוימים כפי שנקבע בהסכם שימשיכו להיות מועסקים בחוזים אישיים.
במסגרת ההסכם הקיבוצי העובדים יקבלו תוספות שכר אשר יעמדו על שיעור שנתי שבין 1.5% ל- 3% משכר הבסיס של כלל העובדים הזכאים להעלאת שכר. חלק מתקציב תוספת השכר ישולם כתוספת אחידה והיתרה תשולם כתוספת דיפרנציאלית לפי החלטת ההנהלה. בקביעת שיעור עליות השכר ניתנה עדיפות לעובדים ברמות השכר הנמוכות ולעובדים ותיקים.


ההסכם מעגן הטבות שונות להן היו זכאים העובדים בחברה, כגון: הגדרת שכר מינימום בחברה בגובה של 6,000 ₪, מענקים לחיילי מילואים, מתנות לחגים, השתתפות במימון לימודים אקדמאים וזכאות לקרן השתלמות. כן קובע ההסכם הטבות נוספות וביניהן: מענק חתימה, השתתפות בתשלום קייטנות, מענקי ותק, סבסוד חלקי לארוחות לעובדים ודמי הבראה מוגדלים לעובדים ותיקים.


בנוסף נקבעו הסדרים לגבי ניוד עובדים, קידום, הליכי שיפור ביצועים, הגדרת תקופת ניסיון לעובדים חדשים ולעובדים קיימים והליכי פיטורים. ההסכם אף מגדיר סדרי העבודה בחברה כגון: שעות עבודה, נושאים בהם קיימת חובת היועצות עם ועד העובדים, הסדרים פנסיוניים לעובדים, תחולת סעיף 14 לחוק פיצויי פיטורים, כללי התנהגות והכרעה בהליכי פיטורים. החברה אף תשתתף במימון השתלמויות מקצועיות לעובדים באמצעות עמותת היל"ה של הסתדרות העובדים הלאומית.
בית ההשקעות התחייב לשאת בחלק מתקציב הועד, להשתתף בהוצאות שונות של ועד העובדים ולספק לוועד העובדים משאבים שונים. ההסכם צפוי להביא לעליה לא מהותית בהוצאות השוטפות של הקבוצה.

יואב שמחי יו"ר ההסתדרות הלאומית אמר כי: "זו הפעם הראשונה בה חברת השקעות חותמת על הסכם קיבוצי. מהלך זה יחזק את עובדי מיטב דש ואת החברה כולה, יביא לשיפור תנאי העובדים ולחיזוק הביטחון התעסוקתי שלהם. ההסתדרות הלאומית תמשיך לפעול ללא לאות למען כלל עובדי החברה. זהו יום היסטורי עבור עובדי מיטב דש."


קארין מושאוף, יו"ר ועד העובדים במיטב דש: אנו שמחים לבשר על חתימתנו על הסכם קיבוצי ראשון במיטב דש שהוא גם הסכם ראשון מבין כל בתי ההשקעות בישראל. זוהי בשורה משמעותית לעובדי מיטב דש לאחר הליך משא ומתן מורכב אשר נמשך חודשים ארוכים. ההסכם כולל הטבות משמעותיות : תוספות שכר, ותנאי רווחה משופרים. ועד העובדים משוכנע כי ההסכם הקיבוצי יכונן יחסי עבודה הוגנים ושמירה על זכויות העובדים לצד קידומה של החברה".


שלומית לוי, סמנכ"ל משאבי אנוש מיטב דש: "אנו מודים לנציגי ועד העובדים על קיום משא ומתן ענייני ומכבד, ובטוחים כי האווירה הטובה שליוותה את התהליך תמשיך גם בתקופת ההסכם לטובת העובדים והחברה."


אילן רביב, מנכ"ל מיטב דש השקעות: "אנו שמחים שהגענו להבנות ולהסכם בפרק זמן קצר יחסית עם ועד העובדים. לאורך כל השנים הקפדנו במיטב דש על העסקה הוגנת ומיטיבה, והסכם זה בהחלט ממשיך דרך זו. המפתח במו"מ שכזה הוא מציאת האיזונים הנכונים בין הרצון לשפר ולעגן בהסכם את תנאי העסקת העובדים לבין הצורך לשמור על הגמישות הניהולית הנדרשת על מנת לנהל בית השקעות אשר מושפע מאוד מתנאי שוק ההון בארץ ובעולם. "

אודות מיטב דש:
בית ההשקעות מיטב דש מנהל כ-130 מיליארד ש"ח בקרנות נאמנות, קופות גמל, קרנות פנסיה, תיקים מנוהלים ותעודות סל. בית ההשקעות פועל באמצעות חברות בנות גם בתחומי הטרייד, ברוקראז' מוסדי, ביטוח, אשראי חוץ בנקאי ועוד. החברה מנוהלת על ידי אילן רביב ונשלטת על ידיBRM פיננסים ומר צבי סטפק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il