TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פורטל הלקוחות של רד האט הוכתר זו שנה שמינית ברציפות כאחד מעשרה אתרי התמיכה הטובים ביותר


רד האט
מאז 2010 משמש פורטל הלקוחות של רד האט כהרחבה מקוונת של היצע החברה למנויים

זו השנה השמינית ברציפות בה פורטל הלקוחות של רד האט (Red Hat) – הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הוכר כאחד מעשרה אתרי התמיכה הטובים ביותר מטעם איגוד מקצועני התמיכה (ASP).


ה- ASP הינו ארגון בינלאומי של מנהלי ומקצועני תמיכת לקוחות. תחרות "עשרה אתרי התמיכה הטובים ביותר" היוקרתית שלו, המתקיימת זו השנה ה- 20, מקדמת מצוינות בשירות ותמיכה מקוונים. הזוכים שנבחרים על ידי פאנל שופטים בעלי ניסיון בעיצוב והטמעת אתרי תמיכה, נבחרים באמצעות מערכת דירוג הכולל 25 מדדי ביצועים, ביניהם השימושיות הכוללת של אתר האינטרנט; העיצוב והניווט בו; בסיס ידע וחיפוש באתר; יכולות אינטראקטיביות; מעורבות עם הקהילה; ואסטרטגיית פיתוח האתר.


מאז 2010 משמש פורטל הלקוחות של רד האט כהרחבה מקוונת של היצע החברה למנויים. הפורטל מספק תיעוד מקיף של מוצרים, כלים חכמים, עדכוני אבטחה, תמיכה טכנית וידע המגיע מהקהילה. אלה מסייעים ללקוחות לתכנן, להטמיע, לתחזק ולנהל את פתרונות רד האט בהם הם משתמשים.


בשמונה שנים אלה שיבחו שופטי התחרות את הפיתוח וההתקדמות המתמשכת בפורטל הלקוחות של רד האט – יצירה ושכלול הפלטפורמה, שיפור חווית המשתמש, והצגת כלים חדשים. השנה התמקדה ההגשה לפרסים בהאזנה ללקוחות והטמעת המשוב שלהם בפורטלי לקוחות. רד האט ביצעה מחקר נרחב על התנהגות משתמשים, כדי לתקף את מחשבותיה על מה לקוחות עושים כאשר הם מבקרים בפורטל.


רד האט ממוקדת בהקלה על לקוחות בפתרון בעיות וגישה לתמיכה. החברה פיתחה מספר כלים חדשים כמו ה- Solution Engine לאיתור תקלות דרך תגובה אוטומטית לפניות תמיכה המבוססת על למידת מכונה, וממשק חיפוש מחודש עבור המשתמשים. כלים אלה ונוספים מיועדים לסייע ללקוחות לקבל במהירות את העזרה הדרושה להם.


רד האט גם הדגישה את עוצמת קהילת הקוד הפתוח בפורטל הלקוחות. דף הקהילה החדש מאפשר ללקוחות לחלוק תובנות וללמוד אחד מהאחר על חוויות השימוש במוצרי רד האט.

אודות רד האט
רד האט (Red Hat) היא הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, תוך שימוש בגישה מבוססת על עוצמת הקהילה כדי לספק טכנולוגיות ענן, לינוקס, תווכה, אחסון ווירטואליזציה אמינות ועתירות ביצועים. רד האט מספקת גם שירותי תמיכה, הדרכה וייעוץ זוכי פרסים. כמרכז מקשר ברשת גלובלית של ארגונים, שותפים, וקהילות קוד פתוח, רד האט עוזרת ליצור טכנולוגיות רלבנטיות חדשניות המשחררות משאבים עבור צמיחה ומכינים לקוחות לעתיד של IT. למידע נוסף www.redhat.com.


רד האט ישראל שוכנת ברעננה ומונה כ- 200 עובדים. פעילות החברה בישראל כוללת את ניהול הפעילות העסקית לאגן הים התיכון וישראל, ואת מרכז הפיתוח המשמש כמרכז הפיתוח העולמי של רד האט לטכנולוגיות וירטואליזציה.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il