TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

שירות התעסוקה, Matrix ו- Ewaveמשיקים מערכת חינמית לגיוס עובדים עבור המעסיקים במשק


מנהלת אגף בכיר מערכות מידע בשירות התעסוקה, חנה אביסרור גולדרייך :
המערכת החדשה מבוססת AngularJS ומשלבת מנגנון התאמות הפועל על תשתית חיפוש elasticsearch

שירות התעסוקה מציע מהפך דיגיטלי למעסיקים במשק הישראלי. השירות, בשיתוף חברת Ewave וחטיבת האקספיריאנס ב Matrix השיק החודש את פרויקט 'מתחדשים למעסיקים' שמציע פלטפורמה חדשנית איכותית וללא תשלום לניהול מאגר המשרות וחיפוש המועמדים לכל משרה.


המערכת החדשה מבוססת AngularJS ומשלבת מנגנון התאמות הפועל על תשתית חיפוש elasticsearch. כמו כן השירות החדש פותח על גבי תשתית bootstrap ויושלם בהמשך לפתרון רספונסיבי מלא.
בפיתוח המערכת ניתן דגש לשיפור חוויית המשתמש ונגישות הממשק. כך למשל יוכל המעסיק לעבוד בשולחן עבודה אישי המתאים לצרכיו, לפרסם את המשרות באשף מיוחד במערכת, לזכות לגישה למאגר קורות חיים של מחפשי עבודה הרשומים באתר וכן הגדרת 'ציידים' לפי צרכיו ודרישות המשרה, כל זאת באמצעות ממשק משתמש נקי עם מענה תפעולי מלא, מבוסס תהליכים מובנים והסברים תומכים.


המערכת נבנתה כך שתתאים לצרכים של מנהלי ומנהלות הגיוס בעסקים, ארגונים וחברות ברחבי הארץ, ומאפשרת להעלות ולפרסם משרות ללא הגבלה וללא עלות. עוד מאפשרת המערכת למעסיקים לבצע תהליך גיוס אקטיבי באמצעות שימוש ב"צייד המועמדים" המאפשר לציין מילות מפתח מרכזיות בקורות החיים אותם מחפש המעסיק, ובאמצעות מנגנון טכנולוגי מתקדם לבצע התאמה בין צרכי המעסיק לבין הפרופיל של המועמד. במידה והמערכת מזהה כי במאגר שירות התעסוקה נמצאים קורות חיים מתאימים, המעסיק מקבל התראה ומאפשר לו לפתוח בהליך של גילוי המועמד ובקשת פרטים לטובת יצירת קשר.


"גופים ציבוריים, נדרשים היום להשקיע יותר ויותר בחוויית משתמש על מנת להגדיל ולהעמיק את השימוש בערוצים הדיגיטליים של הארגון" אומרת הדר קסטרו, מנהלת תחום בכיר יישומים בשירות התעסוקה, "האזרחים והמעסיקים מצפים לצרוך שירותים דיגיטליים בסטנדרט גבוה של חווית משתמש, והמערכת החדשה היא מוצר הדגל למעסיקים אשר מותאם לסטנדרטים הגבוהים שהשוק מכתיב."


מנהלת אגף בכיר מערכות מידע בשירות התעסוקה, חנה אביסרור גולדרייך : "אנו צופים שהמעסיקים במשק הישראלי ימצאו ערך משמעותי בשירות הדיגיטלי החדשני. התמקדנו בפיתוח שירות איכותי יעיל וחינמי למעסיקים אשר יגדיל את שרשרת הערך. ככל שיותר מעסיקים ישתמשו בכלים אלו, כמות ומגוון המשרות במאגר הלאומי יגדלו, והאזרחים ייהנו ממאגר משרות עשיר ואיכותי כחלק ממכלול רחב של שירותים."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il