TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מלם תים הכריזה על הקמת חברה חדשה


מלם תים
SeidorMalam בשיתוף עם חברת Seidor הבינלאומית, המתמחה בפתרונות SAP בענן

קבוצת מלם תים הכריזה על הקמת חברה חדשה בשם SeidorMalam, בשיתוף החברה הבינלאומית Seidor. החברה החדשה תתמחה בפתרונות ענן ודיגיטל מבית SAP ובעיקר ביישום פתרונות
,SAP Business ByDesign SAP C/4HANA Commerce ו-SAP C/4HANA Marketing (לשעבר SAP Hybris).


SAP Business ByDesign הוא פתרון ERP שפותח מלכתחילה לענן במודל SAAS מלא. הפתרון כולל לוקליזציה לשוק הישראלי שפותחה על ידי SAP. המערכת מותאמת לצרכים הייחודיים של ארגוני SME, הפתרון הוא "סוויטה בקופסה" שמכיל את כל התהליכים התפעוליים בחבילה אחת:ERP ,CRM ושכבת אנליטיקה, המאפשרת לבצע ניתוחים בזמן אמת. זהו מוצר ותיק הנמצא בשימוש אלפי חברות בעולם ומוטמע בכ- 140 מדינות. אחד היתרונות הבולטים של הפתרון הינו חסכון בעלויות התפעול, הן מעצם היותו בענן והן בשל המודולים המובנים בו כגון: יכולות BI ניהול פרויקטים, CRM מובנה, בקרה תקציבית ועוד.


SAP C/4HANA הוא סט פתרונות לניהול חוויית לקוח בתחום הסחר האלקטרוני והשיווק של הדור הבא, עם אפשרות הטמעה בענן. המוצר משתלב במגמה של ארגונים ברחבי העולם לשפר את חוויית הלקוח עבור ארגוני B2B ו- B2C ותומך בניהול חוויית לקוח דיגיטלית מרובת ערוצים. SAP C/4HANA כולל פתרונות לניתוח קונטקסטואלי של השיח ברשת, פתרונות אנליטיקה לחיזוי התנהגויות עתידיות והאינטרנט של הדברים (IOT). יתרונו ביכולת "לקרוא את המחשבות של הלקוח" ולייצר יתרון עסקי תחרותי בעידן הדיגיטלי.
חברת Seidor הינה חברת אינטגרציה רב לאומית, המתמחה בפתרונות בתחום ייעוץ תוכנה ושירותי IT עם מגוון רחב של מוצרים ושירותים בתחום הייעוץ, התשתית, הפיתוח, היישומים ושירותי מיקור החוץ.
בסיס החברה בספרד, עם פעילות בינלאומית נרחבת במדינות רבות בעולם, כולל ארה"ב, אפריקה, דרום אמריקה והמזרח הרחוק. הסניף הישראלי החדש של החברה הוא ה- 26 במספר. חברת Seidor הינה שותף פלטינום של SAP ומיישמת מגוון רחב של מוצרים.

אודי וינטראוב, מנכ"ל קבוצת מלם תים בירך על הקמת החברה החדשה ואמר: "Seidor היא השותף המוביל בטכנולוגיית הענן של SAP, באירופה, ארה"ב, אמריקה הלטינית ובשווקים בינלאומיים נוספים. החברה המשותפת שהקמנו תאפשר לנו למנף את היכולות של Seidor והניסיון הרב של שני הצדדים לכדי מכפיל כוח. המהלך יאפשר את חיזוק יכולות החברה והרחבת סל מוצריה בפתרונות עבור גופי אנטרפרייז ולקוחות SME".

סתוית נבון, מנכ"לית SAP ישראל: "SAP ישראל מברכת על הרחבת אקוסיסטם השותפים שלה ועל הקמת החברה החדשה, SeidorMalam. אנו רואים בשני אזורי הפעילות של החברה כאסטרטגיים לשוק בישראל.
תחום חוויית הלקוח הוא אחד התחומים המשמעותיים ביותר לקידום לקוחותינו לעבר טרנספורמציה דיגיטלית והשגת יתרון תחרותי. בנוסף, השנה השקנו את SAP Business ByDesign בישראל, פתרון שפונה בעיקר לארגוני SME. סיידור מתמחה ביישום של SAP Business ByDesign בארגוני SME ופיתחה חבילות מובנות להטמעה מהירה של הפתרון, שייושמו בהצלחה רבה ברחבי העולם. לסיידור יש את הידע, האנשים והניסיון הרב בשני התחומים. אנו גאים בתרומתנו לחיבור בין מלם תים לסיידור, שמחים על ההשקעה האסטרטגית של סיידור בשוק הישראלי, על הידע והמומחיות שיתווספו לשוק ומחוייבים להצלחת לקוחותינו בעבודתם עם SeidorMalam ".

אלכסנדר דניאל, משנה למנכ"ל Seidor: "אנו שמחים על ההזדמנות להקים סניף של חברת Seidor בישראל, יחד עם קבוצת מלם תים, השותף הטבעי לנו ביותר, בהיותה מומחית לפתרונות SAP בענן. החברה החדשה תוביל בפתרונות חדשניים ומתקדמים שיתנו מענה מהיר ודינאמי לשוק הישראלי, הנחשב לאחד השווקים הצומחים ביותר בעולם, תוך סינרגיה עם המערכת האקולוגית והטכנולוגית במדינה ולטובת מינוף צמיחתנו כחברה במזרח התיכון כולו. מלם תים תביא לחברה המשותפת את בסיס הלקוחות שלה בשוק הישראלי וכן את ניסיונה בפתרונות SAP וסיידור תוסיף ערך בכל הקשור לפיתוחים בתחום הענן".

אתר חברת Seidor
http://www.seidor.com/content/seidor-com/en.html

אודות מלם תים
מלם תים היא קבוצת שירותי ה-IT הגדולה והמובילה בישראל, המספקת מגוון פתרונות מחשוב מקצה לקצה בתחום טכנולוגיות המידע, תוך עמידה בתקני איכות, שירות ומקצועיות בינלאומיים. לקבוצה ניסיון מוכח של עשרות שנים בהקמה, ביישום ובאינטגרציה של מערכות מידע, והיא מעסיקה למעלה מ- 3,400 מומחים במגוון טכנולוגיות המידע, הפרוסים באתרי החברה והלקוחות ברחבי הארץ. מלם תים נמצאת בשליטת שלמה אייזנברג ונסחרת בבורסה בתל אביב.
למידע נוסף בקר באתר החברה: www.malamteam.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il