TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אורביט שילבה מערכת שמע תלת מימד במערכות תצוגת קסדה של אלביט


אורביט
מבקרים בתערוכת Farnborough International Airshow בלונדון מוזמנים לחוות את השילוב של שמע כווני ותצוגת משקף להגברת השרידות בדוכן של אלביט מערכות 1354 ו- 1356, אולם 1, 16-22 ביולי, 2018
אורביט טכנולוג'יס (ת"א: ארביט), ספקית מובילה של פתרונות תקשורת לוויינים, מערכות עקיבה ומערכות לניהול תקשורת ושמע למטוסים, הודיעה היום על שילוב מערכות השמע התלת ממדיות 3D של אורביט במערכות תצוגת הקסדה של אלביט (Helmet Mounted Display – HMD).

מערכות תצוגת הקסדה של אלביט, המציגות נתוני טיסה, חיישנים ומידע תלת ממדי מבוסס מקום, מאפשרות לטייסים להכפיף את החיישנים והטילים של המטוס באמצעות הסתכלות על המטרה בלבד, ובאופן דומה לאפשר לחיישני המטוס ולמידע רלוונטי נוסף להיות מוצגים מרחבית. ע"י התאמה הן לפעילות יום והן לפעילות לילה, לטייסים המשתמשים במערכות תצוגת הקסדה של אלביט יש יתרון מכריע ביעילות המשימה, תוך שיפור מודעות למצבים, דיוק, בטיחות ושרידות.

השילוב של מערכות השמע התלת ממדיות של אורביט ביחד עם מערכות תצוגת הקסדה של אלביט מאפשרת קבלת שמע כווני מאיומי קרקע ואוויר בהתאמה מלאה לחווים ויזואליים במשקף הקסדה. השילוב בין אותות שמע כיוונים לויזואליים מאפשר לטייסים לאתר איומים מהר יותר, במרחב המקיף את המטוס, תוך שהפרדת הרדיו משפרת את ההתמצאות במרחב.

איתן ליבנה, נשיא ומנכ"ל אורביט אמר: "אנו מאמינים שמערכות שמע תלת ממדיות יהפכו לסטנדרט בתא הטייס העתידי".

אודות מערכות תצוגת קסדה (HMD) של אלביט מערכות
שלושה דורות של חדשנות ושילוב מערכות תצוגה מותאמות קסדה (Helmet Mounted Display Systems – HMDS) במטוסים ובמסוקים ביססו את מעמדה של אלביט מערכות במובילה עולמית בשוק ה- HMDS. פעילות ה- HMDS שימשה כמנוע צמיחה מרכזי עבור החברה במשך שנים רבות, והקדימות שלה בשוק משתרעת על מגוון רחב של פלטפורמות. כיום, מגוון רחב של מערכות HDMS באיכות גבוהה הינו מבצעיות בלמעלה מ- 11,000 מטוסים ומסוקים המופעלים על ידי למעלה מ- 30 מדינות.

אודות מערכת השמע בתלת ממד 3D של אורביט
השמע התלת ממדי של אורביט מאפשר חוויית שמע איכותית ב- 360 מעלות עם יתרון משמעותי לטייסים, כולל מודעות מוגברת למצבים ובטיחות טיסה, וכן הקטנת עומסי עבודה ועייפות. התועלות המבצעיות של המערכת כוללים הפרדת רדיו, מיקום צוות, התראות בטיחות כיוונית והתראות שמע לאיומים המוכוונים לקו הראייה של הטייס.

אודות אלביט מערכות
אלביט מערכות בע"מ הינה חברת היי-טק בינלאומית העוסקת במגוון רחב של תכניות הגנה, ביטחון פנים ומסחר ברחבי העולם. החברה, הכוללת את אלביט מערכות וחברות הבת שלה, פועלת בתחומי התעופה והחלל, הפיקוד, הבקרה, התקשורת, המחשבים, המעקב המודיעיני והסיור ("C4ISR"), מערכות מטוסים בלתי מאוישות, אלקטרואופטיקה מתקדמת, מערכות חלל אלקטרו-אופטיות, חליפות EW, מערכות מודיעין אותות, קישורי נתונים ומערכות תקשורת, מכשירי רדיו ומערכות מבוססות סייבר. כמו כן מתמקדת החברה בשדרוג הפלטפורמות הקיימות, בפיתוח טכנולוגיות חדשות לביטחון, למולדת ולביטחון המסחרי ולספק מגוון שירותי תמיכה, כולל מערכות הדרכה וסימולציה.

אודות אורביט:
אורביט מערכות תקשורת בע"מ מתמחה בתקשורת מבוססת מעקב מדויק - בתחומים של סאטקום, טלמטריה וחישה מרחוק - ומספקת פתרון חדשני לניהול שמע מוטס. עם הסמכה על ידי משרדי ההגנה, הממשלה והמסחר, אנו מספקים פתרונות מקיפים ומותאמים אישית, בים, באוויר וביבשה. השילוב הייחודי של אורביט עם עיצוב חכם, אמינות גבוהה וניסיון שנבדק בשטח, אומר שאם אתה יכול להעלות על הדעת את זה, אנחנו יכולים לספק את זה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il