TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

נחתם הסכם קיבוצי חדש בטורקיש איירליינס


לוגו הסתדרות
ההסכם כולל שורה ארוכה של סעיפים המשפרים באופן משמעותי את תנאי העסקת העובדים, בראשם תוספת שכר ניכרת בתחום התעופה שתחולק בפעימות בכל אחת משנות ההסכם
ההסכם קובע כי עובדי חברת התעופה הטורקית בישראל יקבלו תוספות שכר משמעותיות, מענק בגובה שתי משכורות, הגדלת הוצאות האש"ל והטבות נוספות *** יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי: "טורקיש היא מחברות התעופה הגדולות ביותר בישראל מבחינת היקף הפעילות שלהן, ולעובדיה חלק מרכזי ובלתי נפרד מהצלחתה"

איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות בראשות אבי אדרי, הנהלת חברת התעופה הטורקית טורקיש איירליינס בישראל וועד העובדים בחברה חתמו היום (ב') על הסכם קיבוצי חדש. ההסכם קודם ולווה על ידי ממונה חטיבה ארצית באיגוד עובדי התחבורה עו"ד קרנית שפר-לידור.

תוקף ההסכם הוא לחמש שנים, והוא יחול על עשרות עובדי טורקיש בישראל, בהם עובדי הקרקע והמטען של החברה בשדה התעופה בן גוריון ועובדי המטה המועסקים בתפקידי מכירות, שיווק, שירות לקוחות, הנהלת חשבונות ועוד.

ההסכם כולל שורה ארוכה של סעיפים המשפרים באופן משמעותי את תנאי העסקת העובדים, בראשם תוספת שכר ניכרת בתחום התעופה שתחולק בפעימות בכל אחת משנות ההסכם. בנוסף לכך כל עובד יקבל מענק בגובה שתי משכורות שישולם בחמש פעימות.

עוד כולל ההסכם תוספת של יום הבראה אחד לעובדים בוותק מעל חמש שנים (60% מהעובדים); הגדלת דמי האש"ל החודשיים במאות שקלים בשנה וניכוי חצי יום חופש במקום יום שלם לעובד שנעדר מהעבודה בערב חג. בהתאם להסכמות בין הצדדים, העובדים גם יחלו לקבל לראשונה מהחברה שי לחג בראש השנה ובפסח.

יצוין כי בנוסף להטבות שצוינו לעיל, ההסכם כולל את הארכת תוקפן של הסכמות שהושגו בעבר בין הצדדים במסגרת הסכמים קודמים, בהן: משכורת 13, תוספת שכר משמעותית לעובדים בוותק של 15 שנים ויום חופשה אחד נוסף מעבר למכסת ימי החופשה הקבועה בחוק.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי, אמר עם חתימת ההסכם: "ההסכם עליו חתמנו מעיד שבעולם יחסי העבודה ניתן לעשות שלום ובמקביל להתרחק מהפוליטיקה. טורקיש איירליינס היא מחברות התעופה הגדולות ביותר בישראל מבחינת היקף הפעילות שלהן, ולעובדיה חלק מרכזי ובלתי נפרד מהצלחתה. אני מברך על חתימת ההסכם ומצפה להמשך עבודה פורייה ומשותפת בין הצדדים".

ממונה חטיבה ארצית באיגוד עובדי התחבורה, עו"ד קרנית שפר-לידור, מסרה: "דווקא בתקופה לא קלה שעוברת על ענף התעופה, הצלחנו להגיע להסכם מצוין שטומן בחובו בשורות משמעותיות לעובדים ולחברה בישראל – ועל כך אני מברכת".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il