TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מעבדת קספרסקי ומבשלת הבירה המייצרת את Pilsner Urquell שיתפו פעולה כדי לשפר את עמידות קווי הייצור והתהליכים התעשייתיים במבשלת המפורסמת


קספרסקי
37.8% ממחשבי הבקרה התעשייתית בעולם נפלו קורבן למתקפות סייבר במחצית השניה של 2017
מעבדת קספרסקי ומבשלת הבירה המפורסמת Plzensky Prazdroj הכריזו על שיתוף פעולה לשיפור מצב האבטחה התעשייתית של מבשלת הבירה, הידועה בייצור Pilsner Urquell ובמתן השראה ליותר משני שליש מהבירות המופקות כיום בעולם. מעבדת קספרסקי סייעה להקשחת עמידות הסייבר הכוללת של החברה, ובשיפור העמידות של קווי הייצור והטכנולוגיה התפעולית בפני התקפות סייבר.
התקפות סייבר כנגד רשתות תעשייתיות הפכו לנפוצות בשנים האחרונות. על פי צוות תגובת החירום למערכות בקרה תעשייתיות (ICS CERT) של מעבדת קספרסקי, 37.8% ממחשבי ה-ICS בעולם הותקפו על ידי איומי סייבר במחצית השניה של 2017.

התקפת סייבר בודדת על תשתית תעשייתית יכולה לגרום לפגיעה ממשית בתהליכים תעשייתיים ואף לפגום בהמשכיות העסקית. על פי מעבדת קספרסקי, פגיעה שכזו מובילה להפסד ממוצע של 1.2 מיליון דולר באם האירוע מתגלה בתוך שבוע בודד. מסיבות אלה Plzensky Prazdroj מעניקה חשיבות גבוהה להגנת הסייבר, ובחרה במעבדת קספרסקי כדי לזהות אפיקי התקפה אפשריים ופערי אבטחה בתשתית ה-IT המורכבת שלה.

מעבדת קספרסקי ביצעה הערכה מקיפה, ולא פולשנית, של אבטחת הסייבר (CSA) של החברה – הן מרחוק והן בתשתית המקומית. ההערכה החלה בביקורת של התשתית הקיימת, והמשיכה בפיתוח מודל איומים עבור 2 מבשלות ו-8 קווי האריזה במפעל. בנוסף, נבחנו גם הרשת הארגונית המחוברת לייצור ותוכנת ה-SCADA. במסגרת ההערכה, זוהו כל הקישורים החיצוניים שאינם נשלטים - אל ומתוך רצפת הייצור. הבדיקה איפשרה למומחי מעבדת קספרסקי לספק רשימה של פרצות שלא נחשפו עד כה, פרצות יום אפס, פרטים אודות אפיקי התקפה אפשריים, ולנפק המלצות מעשיות. בדרך זו, צוות האבטחה של Plzensky Pradroj יכול יהיה למנוע מעתה התקפות שעלולות היו להביא לתוצאות הרסניות, כולל פגיעה בבטיחות, באמינות וברווחיות החברה.

"הניתוח סיפק לנו המלצות חשובות לגבי מחזור חיי האבטחה, והציף חולשות בתהליך האבטחה. סומנו מספר תחומים לשיפור, וכל הממצאים רוכזו בדוח מסכם", אמר מירוסלב זזיץ', אנליסט IT ב- Plzensky Prazdroj.

"איומי סייבר על סביבות תעשייתיות הם שונים באופן מהותי מאיומים מסורתיים שעסקים ואנשים פרטיים מתמודדים איתם, גם מבחינת רמת המורכבות וגם מבחינת הנזק שיכול להיגרם – אשר עלול להיות הרסני", אמר מקסים פרולוב, סגן נשיא מכירות גלובליות, מעבדת קספרסקי. "צוות ICS-CERT של מעבדת קספרסקי מרכז את הכישרונות הטובים ביותר מכל העולם, כדי לספק לארגונים ייעוץ באשר לדרך שה יוכלו להגן על עצמם בסביבה ייחודית זו. ההערכה המקיפה שלנו, שאינה פולשנית, הציפה עבור Plzensky Prazdroj, סיכונים שעלולים להביא לפגיעה ברציפות ובשלמות התהליכים התעשייתיים בחברה".

Ondrej Sykora, מנהל C&A ב- Plzensky Prazdroj, אמר: "ההחלטה לשתף פעולה עם מעבדת קספרסקי הייתה פשוטה ממספר סיבות. הניסיון שלהם בעולם אבטחת ה-ICS, המקצועיות, והיקף הפתרון שלהם, בהשוואה לספקים אחרים, סיפקו לנו ערך עצום והבטיחו עתיד מצוין לאסטרטגיית האבטחה של החברה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il