TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קבוצת ABN AMRO בחרה בפתרון מניעת פשיעה והלבנת ההון של ThetaRay


ThetaRay
היקף העסקה מוערך במיליוני דולרים
ABN AMRO Bank N.V. , מהבנקים המובילים בצפון מערב אירופה, בחרה בפתרון מניעת פשיעה והלבנת הון של ThetaRay ( Post Transaction Monitoring for Anti Money Laundering) לניטור באופן גלובאלי. תקופת ההתקשרות בין החברות היא ל-5 שנים והיקפה מוערך במיליוני דולרים.

הפתרון של ThetaRay מאפשר למוסדות פיננסים לזהות את הסימנים המוקדמים ביותר להלבנת הון. הוא מבוסס על אלגוריתם שפותח על ידי מתמטיקאים מובילים במשך עשור, ועל למידת מכונה מתקדמת שיכולה לזהות סימני הלבנת הון או פשיעה לפני שבוצעה. אחוז התראות השווא הנמוך במיוחד תורם אף הוא ליעילות הפתרון בהתמודדות הבנקים עם סיכוני הלבנות ההון וסיכונים תפעוליים שונים.

הלן הרפטמייר, Director Client Due Diligence, Admin & Regulations ב- ABN AMRO ציינה כי:" בחרנו בפתרון מניעת הלבנת ההון של ThetaRay הפתרון הטוב ביותר עבור המטרות שלנו אנו שמחים לצאת לדרך משותפת עם ThetaRay ".

שי דובב, סמנכ"ל המכירות של ThetaRay, הוסיף כי:" אנו שמחים מאוד שקבוצת ABN AMRO הצטרפה לרשימה מכובדת של בנקים מובילים שכבר משתמשים בפתרונות מניעת הלבנת ההון של ThetaRay. בנקים היום מתמודדים עם אתגרים מורכבים מאוד שמציבים בפניהם קבוצות טרור ופשיעה מאורגנות. עליהם לגייס את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר מבוססת בינה מלאכותית ולמידת מכונה, כדי להגן על עצמם ועל מנת לעמוד ברגולציה המחמירה ביותר."

אודות ABN AMRO

קבוצת ABN AMRO משרתת מגוון מגזרים ביניהם קמעונאות, לקוחות ארגוניים גדולים ובנקאות פרטית מבוססת. מרכז הקבוצה ממוקם בהולנד אך יש לה שלוחות רבות ברחבי העולם . הקבוצה מציעה מגוון רחב מאוד של שירותים ומוצרים פיננסים כולל אפליקציות פיננסיות ייעודיות ובנקאות אינטרנטית. לקבוצה יש ידע ומומחיות נרחבים במספר רב של תעשיות, עובדה שמקנה לה יתרון בקרב לקוחותיה.

אודות ThetaRay:
ThetaRay, המתמחה בתחום בינה מלאכותית Big data ואנליטיקה , מסייעת לארגונים פיננסיים, מחלקות אבטחת מידע וסייבר וארגוני תשתיות קריטיות להיות יעילים וגמישים יותר. הפתרונות האנליטיים המתקדמים שלה פועלים במהירות חסרת תקדים, בדייקנות בכל גודל של ארגון ומאפשרים ללקוחות לנהל סיכונים בצורה הטובה ביותר, לזהות הלבנת כספים, לחשוף הונאות והלוואות מסוכנות , להצביע על נושאים תפעוליים בעיתיים הדורשים התייעלות ולזהות הזדמנויות צמיחה חדשות.
פרטים נוספים אפשר למצוא באתר החברה בכתובת www.thetaray.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il