TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מחקר של BCG: חברות בתחומי תעופה חלל וביטחון עומדות בפני משבר דיגיטלי חמור


גרג מלורי, שותף בכיר ב- BCG ומחבר-משותף של הדו"ח
תוצאות מחקר על אימוץ הדיגיטל בתחומי תעופה חלל וביטחון (A&D) מצביע על אמת הנוגעת לכל התעשייה: ממשו מהר יותר את ערך ההשקעות בדיגיטל – או שיש לשקול מחדש השקעות אלה

המהפכה הדיגיטלית בתחומי תעופה, חלל וביטחון (A&D) הגיעה לנקודת תפנית. זאת לפי מחקר עדכני של בוסטון קונסלטינג גרופ (BCG) – חברת הייעוץ הניהולי-עסקי ואסטרטגי המובילה בעולם. ככל שחברות A&D מאיצות את השקעותיהן בטכנולוגיות דיגיטל, ראשיהן שואלים את עצמם האם ההשקעות משתלמות. ממצאי המחקר מפורטים בדוח של BCG שכותרתו היא: "האם המהפכה הדיגיטלית בתעופה בטחון וחלל נמצאת במשבר?".


המחקר מתבסס על הסקר השנתי השני של BCG בנושא אימוץ דיגיטל ב- A&D, בו השתתפו למעלה מ- 200 מנהלי A&D בכירים.
"תוצאות הסקר מצביעות על משבר דיגיטלי מחריף", אומר גרג מלורי, שותף בכיר ב- BCG ומחבר-משותף של הדו"ח. "מנהלים השקיעו הרבה בדיגיטל, ועתה רוצים לראות החזרים להשקעותיהם. עם זאת, במונחים של אימוץ דיגיטלי, התעשייה אינה בשלה עדיין בהשוואה ליצרני רכב ומוצרים תעשייתיים".
אי הוודאות סביב החזר כספי להשקעות, עלולה להביא חברות A&D מסוימות לסגת מהשקעותיהן הטכנולוגיות, בעוד אחרות עשויות להכפיל אותן.


"תוצאות המחקר שלנו מצביעות על כך שגישה שלישית הינה דרך יותר יעילה ליצירת ערך", אומר, לייסי קצנר, מנהלת ב- BCG ומחברת-משותפת נוספת של המחקר. "חברות צריכות להשלים את השקעותיהן הישירות ביישומים דיגיטליים, ובו בזמן לתמוך בהשקעות במאפשרים (enablers) דיגיטליים". מאפשרים אלה כוללים כישרונות, הנהגה ותרבות, זריזות וגמישות בהיקפים גדולים, אסטרטגיית נתונים, תשתית נתונים, ומערכת דיגיטלית סובבת (ecosystem).


ההכרח למנוע משבר דיגיטלי נתמך על ידי מספר ממצאים עיקריים:
חברות A&D ממשיכות להעדיף השקעות בטכנולוגיות דיגיטליות, עבור רבות מהן הדיגיטל הינו בראש סדר היום של המנכ"ל. רמות ההשקעה גדלות לתמיכה גם בפעילויות ליבה וגם בתחומי צמיחה חדשים.
השקעות גדלות מלוות בדאגה גוברת לתשואה. משיבים ציינו הוכחת ערך כאתגר הדיגיטלי החשוב ביותר שלהם, ממצא שאושש בדיוני מחברי הדוח עם מנהלי חברות.


בהשוואה ליצרני מכוניות ומוצרים תעשייתיים, חברות A&D בולטות בהגדרת חזון דיגיטלי, אך נמצאות מאחור במונחי השקעות ב"מאפשרים דיגיטליים".
"בסיכומן, תוצאות הסקר מצביעות על כך שהדרך הטובה ביותר להפיק יותר ערך, מהר יותר מהשקעות דיגיטליות, היא לאתר נקודות הוכחה מוקדמות ולבצע השקעות ממוקדות", אומר מלורי.

אודות בוסטון קונסלטינג גרופ
בוסטון קונסלטינג גרופ (Boston Consulting Group - BCG), הינה חברת ייעוץ ניהולי גלובלית והמובילה בעולם בתחום הייעוץ העסקי האסטרטגי. החברה יוצרת שותפויות עם לקוחות מהמגזר הפרטי, הציבורי והמגזר השלישי בכל האזורים, במטרה לזהות את ההזדמנויות בעלות הערך הגבוה ביותר עבורם, כדי להתמודד עם האתגרים הקריטיים ביותר שלהם וכדי לשנות את הארגונים שלהם. הגישה המותאמת שלנו משלבת תובנות עמוקות אודות הדינמיקה של חברות ושווקים, עם שיתוף פעולה בכל הרמות של ארגוני הלקוחות. כך החברה מבטיחה שלקוחותיה משיגים יתרון תחרותי בר קיימא, בונים ארגונים בעלי יכולות רבות יותר, ומבטיחים תוצאות מתמשכות. BCG, שהוקמה ב-1963, הינה חברה פרטית עם משרדים ביותר מ-90 ערים ב-50 מדינות, ביניהם המשרד בתל אביב. למידע נוסף אנא בקרו ב- wwww.bcg.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il