TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

בנק הפועלים שדרג את מערכות האחסון לסביבות הייצור של הארגון למערכת חדשה של היטאצ'י ונטרה


שי בראונשטיין, מנהל לקוחות בכיר בהיטאצ'י ונטרה
לראשונה, פרויקט שדרוג המערכות בוצע ללא השבתה וללא הגירה של מערכות, דבר אשר מנע השבתה של מערכות

היטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara), חברת בת בבעלות תאגיד היטאצ'י, ביצעה פרויקט שדרוג של מערכות אחסון לסביבות הייצור בבנק הפועלים. הפרויקט נמשך חודשיים והיקפו מוערך במיליוני שקלים.
במסגרת הפרויקט הוטמעה מערכת מדגם חדש ומתקדם של היטאצ'י ונטרה. המערכת החדשה מספקת שירות לכל המערכות הפתוחות בבנק הפועלים ומאפשרת שרידות מירבית במגוון תרחישי קיצון. מדובר בפרויקט שדרוג משמעותי בתחום האחסון הארגוני, אשר חסך את הצורך בביצוע פרויקט הגירת מערכות לבקר אחסון חדש, שימר את ההשקעה במערכות קיימות ואפשר לבצע את הפרויקט בזמן קצר וללא השבתת מערכות.


מערכת האחסון שנרכשה היא מערכת הדגל של היטאצ'י ונטרה, אשר מספקת ביצועים ושרידות ברמה גבוהה. מדובר במערכת בעלת יכולת גדילה רב מימדית ועל פי דרישת הלקוח, הניתנת להרחבה לפי דרישה בכל רכיב בנפרד וללא תלות ברכיבי חומרה/תוכנה אחרים.


פרויקט השדרוג בוצע ללא השבתה, ללא כל הפרעה לפעילות השוטפת של מערכות הבנק ומבלי לפגוע במשתמשים במערכות הבנק. לאורך כל תהליך השדרוג ואחריו בוצעו בדיקות ביצועים קפדניות רבות במטרה לוודא את תקינות המערכות ולאמוד את השיפור המדויק לאחר ההטמעה.


פרויקט השדרוג הביא לירידה של עשרות אחוזים בניצולת המעבדים בבקרי האחסון; במקרה של כשל בבקר מסוים, בקר נוסף יהיה מסוגל להמשיך לעבוד ולספק שירות תוך התמודדות עם עומס העבודה המלא.
מגן מרגלית, מנהל מחלקת תשתיות מרכזיות בבנק הפועלים, אמר כי, "בנק הפועלים והיטאצ'י מקיימים מערכת יחסים ארוכת שנים, המבוססת על שיתוף פעולה הדדי ועבודת צוות יוצאת מן הכלל. אנו גאים להמשיך בשותפות עם היטאצ'י ולבחור פעם נוספת בפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים שלהם כדי לענות על צרכי הבנק".


שי בראונשטיין, מנהל לקוחות בכיר בהיטאצ'י ונטרה, אמר כי, "מדובר בפרויקט שדרוג ייחודי וראשון מסוגו. השדרוג בוצע ללא השבתה של מערכות, דבר אשר אפשר המשך שימוש במערכות הבנק לאורך כל התהליך וללא הפרעה ללקוחות הבנק ומשתמשי המערכת. בנק הפועלים הינו בנק מוביל בישראל וככזה, הוא נמצא גם בחזית הטכנולוגיה. אנו מודים לבנק הפועלים על הבעת האמון המתמשכת ועל הבחירה המחודשת בפתרונות המתקדמים של היטאצ'י ונטרה".

אודות Hitachi Vantara
היטאצ'י ונטרה (Hitachi Vantara), חברת בת בבעלות מלאה של תאגיד היטאצ'י, מסייעת לחברות מובילות מבוססות-נתונים למצוא ולהשתמש בערך הנתונים שלהם במטרה ליצור חדשנות אינטליגנטית ולהגיע לתוצאות משמעותיות עבור עסקים והחברה הסובבת אותנו. אנחנו משלבים בין טכנולוגיה, קניין רוחני וידע תעשייתי במטרה לספק פתרונות ניהול נתונים אשר עוזרים לארגונים לשפר את חווית הלקוחות שלהם, לפתח אפיקי הכנסה חדשים ולהפחית את עלויות העסק. רק היטאצ'י ונטרה מעלה את יתרון החדשנות שלכם על ידי שילוב בין טכנולוגיית IT עמוקה, טכנולוגיית OT ומומחיות בתחום. אנחנו עובדים עם ארגונים בכל רחבי העולם כדי להביא את הנתונים שלהם לכדי תוצאות משמעותיות. בקרו אותנו בכתובת www.HitachiVantara.com.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il