TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ארד: זכתה במכרז לאספקה, התקנה ותחזוקת מערכת קריאה מרחוק (קר"מ) בתאגיד המים מי אביבים (תל אביב יפו)


ארד
היקפו של המכרז מוערך בכ- 110 מיליון ש"ח ויכלול בנוסף שירותי תחזוקה ותפעול שיסופקו על ידי החברה תמורת סך כולל המוערך בכ-20-30 מיליון ש"ח לתקופה של 12 שנה
הקמת המערכת תבוצע בשני שלבים עיקריים : שלב א' יכלול אספקה ,התקנה והחלפה של כ- 32,000 מדי קר"מ הקיימים כיום בעיר ושלב ב' יכלול אספקה, התקנה והחלפה באופן מדורג של כ- 200,000 מדי מים (שאינם קר"מ) והתקנות בבניה חדשה

היקפו של המכרז מוערך בכ- 110 מיליון ש"ח ויכלול בנוסף שירותי תחזוקה ותפעול שיסופקו על ידי החברה תמורת סך כולל המוערך בכ-20-30 מיליון ש"ח לתקופה של 12 שנה

חברת ארד זכתה במכרז להקמה, אספקה, התקנה ותחזוקת מערכת קר"מ בתאגיד המים מי אביבים בעיר תל אביב יפו. בהתאם לתנאי המכרז, הקמת מערכת הקר"מ תבוצע בשני שלבים עיקריים:

שלב א'- אספקה , התקנה והחלפת כ-32,000 מדי קר"מ הקיימים כיום ברחבי העיר תל אביב יפו:
לאחר השלמתו של תהליך פיילוט שיימשך כ- 8 חודשים במסגרתו תחליף החברה כ-1,000 מדי מים מסוג קר"מ הקיימים כיום ברחבי העיר, תחליף החברה את יתרת מדי המים מסוג קר"מ הקיימים כיום למדי קר"מ חדשים ותקים מערכת תקשורת רדיו בכל רחבי העיר. שלב א' בכללותו צפוי להימשך כ- 18 חודשים.

שלב ב'- אספקה, התקנה והחלפה מדורגת של כ- 200,000 מדי מים הקיימים היום בעיר שאינם קר"מ והתקנות בבנייה חדשה בהתאם ללוח זמנים , תוכנית עבודה והנחיות תאגיד המים.

לאחר תום כל תקופת השירות של מדי הקר"מ שיותקנו על ידי החברה, תבצע החברה החלפה תקופתית אחת נוספת (Trade in) כנגד קבלת התמורה המפורטת בהסכם.

היקפו הכספי של הפרויקט הכולל את שלבים א' ו-ב' וכן החלפה תקופתית נוספת של מדי המים הקר"מ שיותקנו מוערך בכ- 110 מיליון ש"ח.

בנוסף, תספק החברה שירותי תחזוקה , אחריות וניהול שוטף של מדי המים ומערכת הקר"מ בתמורה לסכום חודשי גלובלי וקבוע אשר יסתכם להערכת החברה לסך כולל של כ-20-30 מיליון ש"ח לתקופה של 12 שנה.

ההתקשרות היא לתקופה של 7 שנים ולתאגיד המים שמורה האופציה להאריך את התקופה בתקופה אחת או מספר תקופות עד 14 שנים נוספות (סך כל ההתקשרות בת 21 שנה אם ימומשו כל האופציות בהסכם).

גבי ינקוביץ, מנכ"ל קבוצת ארד והוגו צ'אופן יו"ר דירקטוריון קבוצת ארד מסרו "אנו שמחים על זכייתנו במכרז בתאגיד המים מי אביבים בעיר תל אביב יפו. מכרז זה הינו מכרז ה AMI הגדול ביותר שפורסם בישראל ואף משמעותי ביותר במונחים בינלאומיים. זהו כבוד גדול עבור קבוצת ארד להיבחר כספק של מי אביבים. זכיה במכרז משמעותי זה משקפת את הניסיון והידע המתקדמים של החברה בתחום ה-AMI , ומהווה אבן דרך משמעותית בהמשך הצמיחה של החברה בשוק המקומי . השוק הישראלי ממשיך להפגין איתנות והחל מתום שנת 2017 אנו עדים לגידול בפרסום מכרזי AMI בישראל.

אודות קבוצת ארד
קבוצת ארד, אשר בשליטת הקיבוצים רמות מנשה ודליה וקבוצת מיילסטונס, עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרי מדידת מים מתקדמים ומסורתיים. מדי המים המתקדמים של הקבוצה משלבים בתוכם מערכת תקשורת ממוחשבת אלחוטית AMR & AMI ומאפשרים מעבר נתונים וניהול משק המים בזמן אמת. חלק ניכר של הכנסות הקבוצה ,(כ-73%) הינו ממכירות AMR/AMI. מרבית הכנסות הקבוצה (כ-80%) הן לייצוא ובעיקר לארה"ב. פעילות הקבוצה בארה"ב מתבצעת באמצעות חברת הבת Master Meter, בעלת מוניטין רב בשוק האמריקאי ואוריינטציה שיווקית איתנה. מפעלי הקבוצה ממוקמים בקיבוץ דליה, בקיבוץ רמות מנשה, ביקנעם, בסין, בדאלאס שבארה"ב, במקסיקו סיטי ובסרגוסה בספרד. החברה נסחרת במדד תל אביב 125.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il