TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הכשרת היישוב: נחתם הסכם גישור עם מישורים


הכשרת הישוב
ההסכם כפוף למספר תנאים מתלים, לרבות אישורים מרשות המיסים וקבלת אישורי האורגנים המוסמכים בהכשרת הישוב ובמישורים

ההסכם יביא להנזלת החזקה במניות סקייליין הציבורית, בנוסף,עם השלמת יישומו של ההסכם, תחזיק הכשרת הישוב ישירות בכ-20.5% ממניות סקייליין הציבורית הנסחרת בשווי של כ-470 מיליון שקל;


הכשרת הישוב תקבל סכום של כ-7.5 מיליון שקל במזומן, בדרך של דיבידנד ותשלום ממישורים


תומר כץ, סמנכ"ל השקעות ופיתוח עסקי בהכשרת הישוב: "אנחנו שמחים על ההסכם שהושג לאחר תהליך הגישור שהובלנו ושהסתיים לשביעות רצוננו. המהלך יביא להנזלת ההחזקה של הכשרת הישוב בסקייליין אינווטמסנט הציבורית. אנו בטוחים כי המהלך, יחד עם המהלכים העסקיים המבוצעים בסקייליין אינווטמסנט, יביאו להצפת ערך לכל בעלי מניותיה ובכלל זה להכשרת הישוב".

חברת הכשרת הישוב חתמה על הסכם גישור עם חברת מישורים. ההסכם נחתם בהמשך למגעים בין הצדדים, שהתנהלו בהמשך לתביעה שהגישה הכשרת הישוב נגד מישורים ונגד חברת הבת שלה, סקייליין, ודירקטורים בחברה.

על פי הסכם הגישור, הכשרת הישוב תקבל תשלום של כ-3 מיליון שקל ממישורים, וכן תהיה זכאית לחלקה (29.7%) בדיבידנד שתחלק סקייליין ישראל, שהסך הכולל שלו לא יפחת מ-15 מיליון שקל, כך שחלקה של הכשרת הישוב בדיבידנד זה יסתכם לפחות ב-4.5 מיליון שקל. סקייליין ישראל הינה החברה הפרטית באמצעותה מחזיקות הכשרת הישוב ומישורים בכ- 65% ממניות סקייליין אינווטמסנט הציבורית, שמניותיה נסחרות בתל-אביב.

השלמת מהלך זה תביא לכך, שבאמצעות חלוקת המניות כדיבידנד בעין, הכשרת הישוב תחזיק בכ-20.5% של מניות סקייליין הציבורית, ששווין הנוכחי הוא כ-96 מיליון שקל. משמעות הדבר, שהכשרת הישוב תחזיק בנכס סחיר ונזיל, בעוד שקודם לכן החזיקה במניותיה של סקייליין ישראל, שכאמור הינה חברה פרטית שאינה נסחרת.


ההסכם כפוף למספר תנאים מתלים, לרבות אישורים מרשות המיסים וקבלת אישורי האורגנים המוסמכים בהכשרת הישוב ובמישורים. הצדדים סיכמו, כי ההסכם כפוף לכך, שהתנאים המתלים יושלמו לא יאוחר מה-30 באפריל 2019, ובמידה ולא יושלמו במועד זה - יתבטל ההסכם.


קבוצת הכשרת הישוב הינה חברת הפועלת במספר תחומים: השכרת נכסים מניבים בישראל ובחו"ל – קניונים ופארקים לוגיסטיים; ייזום פרויקטים במקרקעין בישראל ובחו"ל – דירות למגורים, משרדים, התחדשות עירונית ובתי חולים סיעודיים; ניהול ותפעול של בתי מלון בישראל תחת המותג "רימונים". מנכ"ל החברה הוא מר עופר נמרודי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il