TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Madison Realty Capital מספקת מימון של 167.5 מיליון דולר לשינוי מבנה ההון של Madison Square Park Tower, פרויקט קונדו יוקרתי שנמצא ברחוב 22 מזרח מספר 45


Madison Realty Capital
הצוות של MRC מספק פתרון מימון ל-The Continuum Company על בסיס מואץ, וסגירה מהירה

Madison Realty Capital (MRC) סגרה עסקה של הלוואת משכנתא ראשונה בסך 167.5 מיליון דולר כשהעירבון הוא Madison Square Park Tower, פרויקט קונדו יוקרתי שנמצא ברחוב 22 מזרח מספר 45 בשכונת Madison Square Park במנהטן. בעסקה רב צדדית מורכבת MRC סיפקה במהירות מימון לאיאן ברוס אייקנר מ-The Continuum Company, שפתר מחלוקת עם שותפים לשעבר.


המימון סולל ללווה את הדרך להמשיך את תהליך המכירה של יחידות הדיור שמתנהל בהצלחה ב-Madison Square Park Tower. עד היום, Madison Square Park Tower מכר 58 יחידות תמורת סכום כולל של בערך 400 מיליון דולר.


"באמצעות העסקה הזאת ייעלנו את מבנה ההון והענקנו ל-Continuum את הגמישות שנחוצה כדי להמשיך עכשיו את המכירות בפרויקט היחיד במינו הזה", אמר ג'וש זיגן, מייסד שותף ומנהל כללי של MRC. "סימני האיכות שלנו - מהירות, גמישות וודאות הביצוע במצבים מורכבים, שנתמכים בחיתום יסודי ונאות - כולם מוצגים באמצעות העסקה הזאת ואנחנו שמחים לאפשר את התוכנית העסקית של הלווה על ידי מתן המימון הנחוץ".


Madison Square Park Tower הוא בין הכתובות הכי נחשקות בשוק, וכמעט בלתי אפשרי לשכפל אותו בגלל ההצטברות של זכויות אוויר שנדרשו כדי לבנות אותו. Madison Square Park Tower, במיקום בולט ב-Flatiron District, מציע את הנופים הגבוהים ביותר שזמינים של Madison Square Park, וגם מראות לא מופרעים של האיסט ריבר, נהר ההדסון, מרכז הסחר העולמי ופסל החירות.


את הפרויקט מוביל צוות פיתוח הטוב בענף שכולל את Plaza Construction כקבלן הכללי, Kohn Peterson Fox Associates כאדריכל המתכנן, HWA כאדריכל המבצע ו-Eklund Gomes Team של Douglas Elliman כצוות התיווך של מכירת יחידות המגורים. המגדל מרקיע השחקים עם 83 יחידות שמשנה את קו הרקיע של הדאונטאון, הוא צללית זכוכית מפוסלת עם 65 קומות בגובה של 777 רגל. החזית החיצוניות המרשימה עוטפת עיצובי פנים מודרניים, אלגנטיים שעוצבו על ידי Martin Brudnizki Design Studio המהולל. חלונות מהריצפה עד התיקרה מחזקים את המראות הדרמטיים.


אוסף השירותים שנמצאים בחמש קומות כולל מרכז כושר עם אגרוף ומדור לאימונים אישיים, סימולטור גולף, מגרש כדורסל, חדר משחקים לילדים, ספרייה, שולחנות ביליארד, חדר קלפים, מרפסת עם גריל בחוץ ושני שטחי אירוח גדולים כולל Fifty Four, טרקלין ומטבח קייטרינג בקומה החמישים וארבע.


אודות Madison Realty Capital (MRC)
MRC היא חברה להשקעות בנדלן מניו יורק שמבצעת השקעות במניות ואג"ח נדלן בשוק הביניים. MRC, שהוקמה ב-2004, השקיעה בערך 8.0 מיליארד דולר בעסקאות במגזרי הרב משפחתיים, קמעונאות, משרדים, תעשייה ומלונות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il