TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פורסייט מודיעה על מכירה ראשונה של אבטיפוס למערכת QuadSightTM


פורסייט
הלקוח הראשון שהזמין את המערכת הינו מחטיבת משאיות של יצרן רכבים מהמובילים באירופה

חברת פורסייט אוטונומס הולדינגס בע"מ, המתמחה בתחום מערכות ראייה ממוחשבות לרכב, שמניותיה נסחרות בבורסות נאסד"ק ותל אביב (סימול: FRSX), מודיעה היום על מכירה ראשונה של אבטיפוס למערכת QuadSightTM - מערכת הראייה הממוחשבת ופורצת הדרך של החברה מבוססת 4 מצלמות, המיועדת לשוק הרכב החצי-אוטונומי והאוטונומי ונועדה לאפשר קרוב ל- 100% גילוי מכשולים בכל תנאי תאורה ומזג אוויר. המערכת הראשונה הוזמנה על ידי חטיבת המשאיות של יצרן רכבים מהמובילים באירופה, לצורך הערכתה ובחינת ביצועיה על גבי המשאיות של היצרן. הכנסות ממכירת המערכת צפויות להגיע לעשרות אלפי דולרים.

מכירה זו וכל מכירה עתידית של אבטיפוס למערכת QuadSightTM צפויות לאפשר לחברה קבלת משוב חשוב מלקוחותיה, לימוד המאפיינים והדרישות הרלוונטיות להם תוך ביצוע התאמה לצרכי הלקוח תוך פרק זמן קצר. בנוסף, החברה מאמינה שמכירת מערכות אבטיפוס יחזקו את היחסים עם לקוחותיה הפוטנציאליים. שביעות רצון הלקוח מהמערכת בסיום תהליך ההערכה צפויה להוביל להזמנת רכש גדולה של מערכות QuadSightTM לייצור סדרתי על ידי יצרן הרכב.


בכוונת החברה להרחיב את המודעות לפתרונות הייחודיים של פורסייט, לפנות ללקוחות פוטנציאליים ולהרחיב את נוכחותה אצל יצרני הרכב וספקי המשנה, על ידי מכירת מערכות אבטיפוס נוספות. החברה מאמינה כי בחינת הטכנולוגיה מקרוב על ידי לקוחות פוטנציאליים, עשויה להוביל לשיתופי פעולה עתידיים בתחום המחקר והפיתוח, אינטגרציה, ייצור ועוד.

אודות מערכת QuadSightTM
פורסייט השיקה את מדגים מערכת ה- QuadSightTM בחודש ינואר האחרון בתערוכת ה-CES בלאס וגאס, ארה"ב. החברה מאמינה כי מערכת QuadSightTM הינה מערכת הראייה הממוחשבת המדויקת ביותר בתעשייה, אשר מציעה יכולות גילוי יוצאות דופן לרכב החצי-אוטונומי והאוטונומי. המערכת משלבת 4 מצלמות: 2 מצלמות אינפרא-אדום ו-2 מצלמות אור נראה בטכנולוגיה סטריאוסקופית, ומשתמשת באלגוריתמים מתקדמים ומוכחים לעיבוד תמונה. QuadSightTM נועדה לאפשר יכולת גילוי מכשולים חסרת תקדים המתקרבת ל-100%, תוך מזעור התרעות שווא, כמעט בכל תנאי מזג אוויר או תאורה - לרבות מצבים של חשיכה מוחלטת, גשם, ערפל וסנוור.


ניתוח תמונות תלת מימד ורמות גילוי ודיוק יוצאות הדופן אותן מספקת טכנולוגיית הראייה הסטריאוסקופית, הינם חיוניים עבור מערכות ראייה ממוחשבות בטוחות ואמינות לרכבים חצי-אוטונומיים ואוטונומיים. מצלמות סטריאוסקופיות מתעלות על יכולת הראייה האנושית של הנהג לראות אובייקטים בזמן אמת, בין אם מדובר בחפצים גדולים או קטנים, בתנועה או סטטיים, המתגלים ממרחקים קצרים או ארוכים. סביבת הנהיגה הדינמית דורשת רמת דיוק שרק מצלמות סטריאוסקופיות יכולות לספק.

אודות פורסייט
פורסייט אוטונומס הולדינגס בע"מ (סימול בבורסת נאסד"ק ות"א: FRSX), שנוסדה בשנת 2015, היא חברה טכנולוגית בתחום התכנון, הפיתוח והמסחור של מערכות ראייה ממוחשבות העושות שימוש בשתיים או ארבע מצלמות ופתרונות V2X המבוססים על תקשורת סלולרית לתעשיית הרכב. מערכות הראייה הממוחשבת של החברה מבוססות על ניתוח וידאו בתלת מימד, אלגוריתמים מתקדמים לעיבוד תמונה והיתוך חיישנים.


החברה, באמצעות פורסייט אוטומוטיב בע"מ, חברת הבת בבעלותה המלאה, מפתחת מערכות מתקדמות למניעת תאונות דרכים, אשר נועדו לספק מידע מהיר ובזמן אמת על סביבת הרכב בעת הנסיעה. המערכות נועדו לשפר את בטיחות הנהיגה ע"י גילוי מדוייק ואמין של סכנות, תוך שיעור מזערי של התרעות שווא. מערכות החברה פונות לשוק מערכות סיוע לנהג (ADAS), ולשווקי הרכבים החצי-אוטונומיים והאוטונומיים. החברה מעריכה כי מערכותיה יחוללו מהפכה בתחום בטיחות הרכב הודות לרמה הטכנולוגית הגבוהה שהן מציעות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il