TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ברנד מרחיבה את פעילותה בתחום המחפרים הימיים: חתמה על הסכם בהיקף של כ-5.8 מיליון יורו לפרויקט בים המלח


חברת ברנד
במסגרת החוזה ברנד תייצר ותרכיב שלדת מחפר ימי; הפרויקט צפוי להסתיים במהלך הרבעון השלישי של 2019

חברת ברנד תעשיות, יצרנית מתכת מובילה בישראל לתחומי התשתיות, האנרגיה והביטחון המספקת פתרונות הנדסיים, ייצור ותחזוקה של רכבים ייעודיים לשימושים ביטחוניים ואזרחיים, מדווחת כי התקשרה בהסכם לביצוע פרויקט עבור חברה זרה בהיקף של כ-5.8 מיליון יורו (כ-24 מיליון שקל). החברה הזרה מבצעת עבודת בנייה של מחפר ימי ייעודי לצורך איסוף מלח מקרקעיתו של ים המלח במסגרת פרויקט "קציר המלח", וברנד תבצע עבורה את הייצור והרכבה של שלדת המחפר.


ברנד מתמחה בייצור והרכבה של רכיבי פלדה ומספקת לחברה הזרה פתרון כולל. להערכת ברנד, תחל החברה בביצועו באופן מידי ותסיים את הפרויקט במהלך הרבעון השלישי של שנת 2019.


פרויקט זה מהווה הרחבה של היקף המוצרים והשירותים של ברנד בתחום התעשייה הימית, לאחר שהשלימה בעבר פרויקט לבניית דוברות עבור מפעלי ים המלח. פעילות הייצור וההרכבה של שלדת מחפר הינו בעל סינרגיה עסקית ומסחרית לתחומי הפעילות ולפרויקטים נוספים אותם מקדמת החברה.
היקף העסקה אינו כולל שירותים נוספים אשר יידרשו במסגרת ההרכבה של שלדת המחפר הימי, על פי דרישת הלקוח.


חיים ברנד, מנכ"ל ברנד תעשיות אמר: "אנו שמחים על הבעת האמון בחברה בפרויקט ייחודי זה המעיד על היכולות הגבוהות של ברנד ועל מוניטין החברה. פרויקט זה מאפשר לברנד להרחיב את עסקיה לתחום חדש ומחזק עוד יותר את כלל השירותים והמוצרים שברשותנו. אנו מעריכים כי פרויקט זה עשוי אף לגדול בעתיד ולייצר לחברה אפיק צמיחה נוסף".

אודות ברנד:
חברת ברנד, בבעלות קרן קדמה קפיטל (67%), פועלת בשני תחומי פעילות עיקריים: תחום המתכת וההקמות ותחום הרכבים הייעודיים והמוצרים היבילים. לחברה פרויקטים וטכנולוגיות מתקדמות בתחומי ייצור, עיבוד, הרכבה והקמה של מוצרי מתכת לסוגיהם וכן פתרונות הנדסיים של תכנון, פיתוח, ייצור ותחזוקה של רכבים בהתאמה אישית לצרכים ביטחוניים ואזרחיים. החברה פועלת תוך הבטחת סינרגיה בין כלל תחומי פעילותה תוך שיתוף פעולה בין כלל החברות בקבוצה. בדרך זו מספקת החברה ללקוחותיה שירות כולל בתחומי ההנדסה והייצור בסטנדרטים ותקני האיכות הגבוהים ביותר. לקבוצה פרויקטים אסטרטגיים בהיקף גבוה בארץ ובחו"ל ובין לקוחותיה נמנות חברות בתחום התשתיות, תעשייה, אנרגיה ותעשייה ביטחונית מהגדולות והמובילות בישראל. לחברה כושר ייצור נרחב ואתרי ייצור בפריסה ארצית המעסיקים כ-480 עובדים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il