TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

סמסונג ישראל משיקה את סדרת דגמי הגלקסי J 2018


סדרת מכשירי הגלקסי J החדשים
סדרת ה Galaxy J החדשה כוללת מצלמה מתקדמת ומסך Infinity, בטכנולוגיית Super AMOLED בעיצוב מסוגנן ומאפיינים חדשים לשימוש יומיומי

סמסונג ישראל משיקה החל מהיום, 10/06, את סדרת מכשירי הגלקסי J החדשים, J6 ו-J8 (שצפוי להגיע לארץ בסוף חודש יולי) המשלבים נוחות יומיומית ועיצוב מסוגנן עם מצלמה מתקדמת המספקת דרך אישית לביטוי עצמי.


בין מאפייניו המרכזיים של המכשיר מצלמה קדמית ואחורית רבת עוצמה, עיצוב פרימיום בקווים חלקים ומסך Infinity בטכנולוגיית Super AMOLED שהפך לסימן ההיכר של סמסונג.


סדרת גלקסי J מגיעה בצבעים אופנתיים: שחור, זהב ולבנדר
"בסמסונג, אנו מחויבים להעניק ללקוחותינו את חוויית המשתמש הטובה ביותר, תוך מתן מענה לצרכים היומיומיים" אמר גיא היבש, דירקטור חטיבת המובייל בסמסונג ישראל. "דגמי הגלקסי J6 ו-J8 בנויים על מורשת הסמרטפונים של סמסונג בעצם השילוב בין נוחות ועיצוב למצלמה מרשימה, המאפשרת למשתמשים להנציח, להתאים-אישית ולשתף רגעים בחיים"


עם המצלמה הקדמית והאחורית העוצמתית של ה- J6 ו-J8, קל לצלם תמונות מרהיבות וסלפי בכל זמן ובכל מקום. הודות לפלאש LED מתכוונן, משתמשי J6 ו-J8 יכולים לצלם תמונות סלפי מסוגננות, ביום או בלילה. עם עדשות בעלות מפתח צמצם נמוך, ניתן גם ללכוד תמונות חדות וברורות בתנאי תאורה חלשים, מבלי להתפשר על איכות התמונה בכל שעה של היממה.


הגלקסי J8 1 מציג לראשונה בסדרת ה-J, מצלמה אחורית כפולה, המשפרת תמונות של רגעים חשובים בעזרת מצב Live Focus, בו ניתן לשלוט בעומק השדה ובטשטוש עדין (אפקט "בוקה") לפני ואפילו אחרי צילום התמונה. בנוסף, ניתן להעשיר את התמונות בעזרת תבניות טשטוש רקע ייחודיות במגוון צורות, כולל לבבות, כוכבים ועוד.

המכשירים החדשים מציעים חוויית סראונד סאונד עשירה להנאה מרובה מסרטים, מוסיקה ועוד, הנתמכים על ידי השמע האופטימלי שלDolby Atmos 2, הנתמך בשימוש עם אוזניות חוטיות בלבד. דגמי גלקסי J6 ו-J8 מספקים את טווח השמע המלא מהגבוהים לנמוכים, בבהירות מדהימה ועם פרטים נאמנים למציאות, המעניקים חוויית שמע עוצמתית המקיפה את המשתמש*.


סדרת ה-J החדשה ממשיכה את סטנדרט חוויית הצפייה האולטימטיבית באמצעות מסך ה- Infinity המוכר של סמסונג, עם יחס מסך מרשים של 18.5:9. 3 ה-J6 בעל מסך בגודל5.6’ וה-J8 בעל מסך בגודל של 6.0’
העיצוב הנקי והקימורים החלקים והאלגנטיים בנויים לספק עמידות משופרת ואחיזה נוחה לשימושיות מרבית, מבלי להתפשר על הסטייל. דגמי הגלקסי J6 ו-J8 שעוצבו מתוך מחשבה על פרקטיות ונוחות יומיומית, משלבים מספר תכונות פופולריות ממכשירי הדגל של סמסונג, לרבות אבטחה הכוללת זיהוי פנים וסריקת טביעות אצבע, המספקות שיטה מהירה ובטוחה לפתיחת המכשיר.


שני המכשירים הופכים מולטי-טסקינג לדבר קל ומהיר הודות ל-App Pair, המנצל באופן מלא את המסכים הארגונומיים הגדולים של גלקסי J6 ו-J8 על ידי כך שהוא מאפשר לצרף שתי אפליקציות במסך חצוי.
מכשירי הGalaxy J6 יהיו זמינים לרכישה החל מהיום 11.6.18 ברשתות הנבחרות ובחנויות סמסונג. במחיר מומלץ לצרכן של 999 ש"ח.
דגמי הJ8 יהיו זמינים לרכישה בסוף חודש יולי. מחירם המומלץ יפורסם בהמשך.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il