TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

על רקע הביקורת על העברת השגרירות האמריקאית


כנס ירושלים בפרלמנט האירופי בבריסל
בפרלמנט האירופי מבקשים לחזק את הקשרים עם ירושלים ולאמץ את מודל ההי-טק המשגשג של העיר
הפרלמנט האירופי אמנם היה אחד המבקרים הגדולים של החלטת הנשיא טראמפ להעביר את השגרירות האמריקאית לירושלים, אך בתחומי הכלכלה, התרבות וההי-טק, ניכר כי האירופאים דווקא צמאים מאוד ללמוד מהניסיון הירושלמי וחלקם הגדול אף שואפים לאמץ את מודל ההי-טק הירושלמי – צד של ירושלים שפחות הכירו עד היום. עשרות חברי פרלמנט, פונקציונרים, דיפלומטים, משקיעים ואנשי עסקים אירופאים השתתפו היום (יום חמישי) ב"כנס יום ירושלים" שמתקיים זו השנה השנייה ברציפות בפרלמנט האירופי בבריסל.

האירוע הינו יוזמת איגוד הארגונים היהודים באירופה (EJA), בראשות הרב מנחם מרגולין, השדולה למען ישראל בפרלמנט האירופי, EIPA, ובשיתוף המשרד לירושלים ומורשת בראשות השר זאב אלקין, הרשות לפיתוח ירושלים, עיריית ירושלים המרכז הקהילתי היהודי באיחוד האירופי בראשות נחמה ואבי טאוויל. זו השנה השנייה ברציפות שהפרלמנט האירופי עוסק באינטנסיביות בלימוד המודל העסקי שפותח בירושלים, מארח יזמים וסטרטאפיסטים מסצנת ההי-טק הירושלמית, ולומדים כיצד ניתן ליישם את המודל הירושלמי בערים מרכזיות באירופה.

שיאם של האירועים יתקיים הערב ביריד ירושלמי ענק, 'JLM HITECH NIGHT' שיתקיים ברחבת הפרלמנט אליה מגיעים בכל יום חמישי אלפי צעירים וצעירות העובדים בקריית הפרלמנט. החל משעות הערב יערוך איגוד הארגונים היהודים באירופה, סדנאות הייטק שיעבירו נציגי חברות הייטק ירושלמיות כגון: Lightricks,, Fresh.Fund, ORCAM, JVP ועוד לצד הרבה בירה ואוכל ירושלמי שייצרו חוויה ירושלמית אמתית.

במהלך היום התקיימו מספר פאנלים רחבים בבניין הפרלמנט האירופי בהשתתפות יזמים, ובכירים בתעשיית ההי-טק הירושלמית שחלקו עם הקהל הנלהב של חברי הפרלמנט, יזמים ומשקיעים אירופים את ניסיונם העשיר ואת המודל שהפך את סצנת ההי-טק בירושלים לאחת הצומחות ביותר בעולם.

חבר הפרלמנט האירופי, אנדי קריסטיאה ציין במהלך הדיון בפרלמנט כי: "מודל ההי-טק הירושלמי הוא נכס ייחודי וסיפור הצלחה מדהים. אני שמח שחברינו מהעיר נענו להזמנתנו לשתף מניסיונם כאן בפרלמנט האירופאי, לטובת חיזוק היחסים בין ישראל לאיחוד"

יוזם האירוע, מנכ"ל איגוד הארגונים היהודים באירופה, הרב מנחם מרגולין, ציין כי: "אירופה צמאה ללמוד על מודל ההי-טק הירושלמי שמיקם את העיר כאחד ממוקדי ההי-טק הצומחים ביותר בעולם. המטרה שלנו היא להראות לבכירי האיחוד האירופי את הצד האחר של ירושלים. אין לי ספק שדווקא על רקע הביקורות האחרונות שנשמעות מהאיחוד על מדיניות ישראל, אירועים מסוג זה מאפשרים לפרלמנטרים להזדהות יותר עם ישראל ומחזקים את שיתוף הפעולה בין המדינות".

רן ישי, מנכ"ל משרד ירושלים ומורשת מציין כי: "כמדי שנה, גם השנה חוגג משרד ירושלים ומורשת את יום ירושלים בפרלמנט האירופי, הן בסימן ההיסטוריה של עיר הבירה והן בסימן החדשנות, היזמות והפיתוח שירושלים מתברכת בהם. יש בכך להעיד על ההכרה המתחזקת והולכת של ירושלים המאוחדת כבירת ישראל, בקרב מוסדות מרכזיים בעולם, כולל כאלה שבעבר שללו עקרון זה באופן מוחלט".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il