TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

בדיקה מיוחדת של CofaceBdi מגלה


CofaceBdi
נרשמתם למכון כושר פרטי? 60% מכם לא יחדשו את המנוי לשנה השניה
הישראלים הוציאו על מכוני כושר 3.275 מיליארד שקל בשנה החולפת

העלייה בתחרותיות מכיוון רשתות הלואו קוסט מביאה לזינוק בסיכון הענף

60% מהנרשמים למכוני הכושר הפרטיים בישראל לא ממשיכים את המנוי לשנה השניה. כך עולה מסקירה ענפית שביצעה חברת המידע העסקי CofaceBdi, בנוגע לענף מכוני הכושר בישראל. על פי נתוני החברה, למרות שיעור הנטישה הגבוה, הענף גלגל בשנה החולפת סכום נאה של 3.275 מיליארד שקל, צמיחה של כ-4% לעומת שנה קודם לכן.

התפלגות הכנסות השוק בין רשתות למכונים פרטיים מראה כי כ-77% מהנתח הכספי שגלגל השוק בשנה החולפת עבר דרך מכוני הכושר הפרטיים, ואילו 23% מהנתח הכספי היה ברשתות המפעילות מכוני כושר כגון הולמס פלייס, פיטפורלס, ספייס, לייף אנד פיטנס, סטודיו סי ורשתות אחרות. כמו כן יש לציין כי שיעור הנטישה בקרב רשתות מכוני הכושר הוא עומד על 45%. לעומת שיעור הנטישה של 60% במכון כושר פרטי.

כאשר בוחנים את ההכנסות לפי סוגי המכונים ב-CofaceBdi מציינים כי 62% מהנתח הכספי מגיע למכוני כושר, 27% מהנתח הכספי הוא בסטודיו לעיצוב וחיטוב ו-11% מהנתח הוא במכונים מסוג ״קאנטרי קלאב״.
עלייה בסיכון הענף

בחברת CofaceBdi, העורכת את מדד הסיכון הענפי, מציינים כי הסיכון בענף מכוני הכושר זינק בשנתיים האחרונות והגיע לרמה גבוהה יחסית של 7, מעל לרמת הסיכון במשק העומדת כיום על 6.7.

תהילה ינאי, מנכ״לית משותפת בחברת CofaceBdi, מסבירה כי ״העלייה ברמת הסיכון בענף מגיעה על רקע העלייה בתחרותיות לאור טרנד פתיחת מכוני כושר הממוצבים כמכוני ׳לואו קוסט׳, כאשר שחקנים בענף טוענים שמועדונים אלה גורמים לנזק בקרב המועדונים המושקעים, ומהווים מכה לכוח המיקוח של המכונים מול הצרכנים. מכוני הלואו קוסט הובילו למבצעים גדולים בענף כולו, כגון חודשיים חינם ברכישת מנוי שנתי, מה שהוביל בין היתר לירידה של כ-2%-3% במחיר המנוי הממוצע בהשוואה לשנה קודמת.
עם זאת, מה שמנטרל את השחיקה ברווחיות כתוצאה מהתחרותיות הוא המשך העלייה במודעות הציבור לקיום אורח חיים בריא, מה שמוביל לגידול במספר המנויים בתעשייה ולפתיחת חדרי כושר חדשים״.

כלכלני CofaceBdi מציינים כי ענף מכוני הכושר התפתח בשנים האחרונות בין היתר גם לשיטות אימונים מיוחדות, לאור העלייה בביקוש לחוגים כגון קרוספיט, אימוני כוח, פילאטיס ועוד, הן בחדרי הכושר והן באימונים בחוץ. כתוצאה מכך, חל גידול בצריכת אימוני אאוטדור, אימוני קבוצות ואימונים אישיים, בניגוד לאימון המסורתי במכוני הכושר. בנוסף, אפליקציות כושר המתאימות תכנית אימונים אישית – כל אלה תורמים להחרפת התחרות בענף ופוגעים בפעילותם של חדרי הכושר המסורתיים.

מכון כושר ראשון בבורסה בתל אביב

בשנת 2017 המשיכה הולמס פלייס לבסס את מעמדה כרשת מכוני הכושר הגדולה בישראל. במהלך השנה הונפקה החברה בבורסת תל אביב כאשר גייסה סכום של 100 מיליון שקלים, והיתה לחברה הראשונה בענף שביצעה הנפקת מניות ראשונה לציבור.

בחודש ינואר 2018 השלימה הולמס פלייס את רכישת מועדון זאוס, תמורת כ- 16 מיליוני שקלים. כחצי שנה קודם לכן רכשה הרשת את מועדון הכושר של רשת גרייט שייפ בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, תמורת כ- 7 מיליוני שקלים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il