TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

רכישה נוספת לנאוויטס פטרוליום


נאוויטס מפת נכסים
נאוויטס רוכשת תגלית מוכחת נוספת בסמוך לתגלית Shenandoah במפרץ מקסיקו שבארה"ב

נאוויטס פטרוליום רוכשת את תגליתYucatan , הסמוכה לתגלית הענק Shenandoah (155 מיליון חביות), שנרכשה בחודש אפריל; השותפים בפרויקט מתכננים פיתוח משותף של שתי התגליות וחיסכון בעלויות הפיתוח


מנכ"ל נאוויטס פטרוליום, חנן רייכמן: "רכישת תגלית Yucatan מהווה ניצול הזדמנות עסקית מצוינת וממחישה את היכולות של נאוויטס להשתלב בעסקאות איכותיות עם שותפים מהשורה הראשונה בארה"ב"
שותפות נאוויטס פטרוליום ממשיכה להרחיב את פורטפוליו הנכסים שלה במפרץ מקסיקו שבארה"ב. לאחר שבחודש אפריל דיווחו השותפות האסטרטגיות נאוויטס (23.1%) ו- LLOG Exploration (30.95%) על רכישת תגלית הענק Shenandoah (כ-155 מיליון חביות), מדווחת עתה נאוויטס על חתימת הסכם לרכישת 23.1% מתגליתYucatan הסמוכה לה. גם עסקה זו מתבצעת בשותפות עם LLOG, שתהיה מפעילת הפרויקט.


תגלית Yucatan היא תגלית מוכחת שהוערכה בהיקף של כ-10-20 מיליון חביות נפט, הממוקמת כ-175 מייל דרומית ללואיזיאנה, במים העמוקים של מפרץ מקסיקו, ארה"ב. להערכת LLOG, הקרבה בין המאגרים תאפשר פיתוח עתידי משותף של שתי התגליות, תוך סינרגיה תפעולית וחיסכון משמעותי בעלויות הפיתוח.
בין השנים 2012-2014 ביצעה חברת הנפט הבינ"ל Shell, שני קידוחי הערכה ואימות בשטח הרישיון. התגלית לא פותחה בידי Shell היות שהייתה קטנה מדי לפיתוח עצמאי ורחוקה מפלטפורמות קיימות, והרישיון חזר לרשויות הפדראליות בארה"ב והועמד במרץ למכרז מחודש, בו זכתה LLOG. LLOG הציעה לנאוויטס להצטרף לפרויקט בתמורה לתשלום חלקה בעלויות, בסך של כ-160 אלף דולר. השותפה הנוספת בפרויקט הינה Venari offshore, חברת פורטפוליו של קרן Warburg Pincus, השותפה אף היא בפרויקט Shenandoah.


לדברי מנכ"ל נאוויטס פטרוליום חנן רייכמן: "אנו שמחים מאוד להמשיך ולהרחיב את שיתוף הפעולה עם שותפות איכותיות כמו LLOG ו-Venari. יחד עם שותפות אלה אנו יכולים לנצל את ההזדמנויות הייחודיות הקיימות היום בשוק האמריקאי".
שותפות נאוויטס פטרוליום עוסקת באיתור ופיתוח נכסי נפט וגז בארה"ב ובקנדה. השותפות מחזיקה בנכסי נפט וגז (כולל אקספלורציה) עם פוטנציאל עתודות ומשאבים של כ-716 מיליון חביות נפט .



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il