TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

VBL מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2018


VBL
החברה תקיים שיחת ועידה היום בשעה 15:30 שעון ישראל

"אנו ממשיכים להתקדם בניסוי OVAL שלב 3 של VB-111 לסרטן השחלות, בשיתוף פעולה עם ארגון ה-GOG", ציינה ד"ר יעל כהן, סמנכ"לית פיתוח קליני ב-VBL. "אנו כעת בתהליך עדכון של הפרוטוקול, על מנת לכלול בניסוי אנליזת ביניים, במטרה להראות סימנים ראשוניים ליעילות של הטיפול. אנו צופים כי נתונים אלה יהיו זמינים ברבעון הרביעי של 2019".


מנכ"ל החברה פרופ' דרור חרץ הוסיף: "אנחנו מתקדמים בנוסף בתוכנית MOSPD2 שלנו למחלות אונקולוגיות ודלקתיות, ובפגישה האחרונה של האקדמיה האמריקאית לחקר הסרטן הצגנו הוכחה להיתכנות השימוש בנוגדנים בי-ספציפיים להרג תאי סרטן המבטאים MOSPD2. ל-VBL יש יותר מ-50 מיליון דולר בקופה, שיאפשרו לנו להמשיך לפתח את VB-111 ואת שאר תרופות המחקר המבטיחות שלנו מעבר לשנת 2020".

דגשים לרבעון הראשון:
המשך ניסוי ה-OVAL שלב 3 לטיפול ב-VB-111 לסרטן השחלות. הניסוי מתוכנן לכלול עד 350 מטופלות בוגרות בכ-70 מרכזים בארה"ב ובישראל.
החברה מעדכנת את פרוטוקול הניסוי כדי שיכלול אנליזת ביניים עם תוצאות ראשוניות על יעילות הטיפול. תוצאות הביניים צפויות ברבעון האחרון של 2019.


החברה עורכת ניתוח מעמיק לתוצאות ניסוי ה-GLOBE, הכולל ניתוח של כל תת הקבוצות בניסוי במטרה להבין את השונות בין תוצאות ניסוי שלב 2 ושלב 3, ואת הפוטנציאל העתידי של התרופה לטיפול ב-rGBM.
VBL הציגה מחקר חדשני על תכנית MOSPD2של החברה בכנס האמריקאי למחקר בתחום הסרטן.
הנתונים סיפקו הוכחת היתכנות לשימוש בנוגדנים בי-ספציפיים כנגד תאי גידול המבטאים MOSDPD2 עם פוטנציאל לטיפול בסרטנים מוצקים ו-AML.


תוכנית ה-MOSPD2 אף הוצגה במהלך כנס הביומד הנערך בימים אלו בתל אביב.
VBL מפתחת את סדרת הנוגדנים VB-600 בתאים המבטאים MOSPD2 לטיפול אונקולוגי ודלקתי.
VBL קיבלה אישור למענק על סך 8.9 מיליון שקל מהרשות לחדשנות.
המענק ישמש את המשך הפיתוח של פלטפורמת ה-VTS לטיפול גני (מוצר ה VB-111).
מינוי שני מנהלים בכירים מהתעשייה לדירקטוריון החברה, ד"ר סוזן קלי ודיוויד הייסטינג.

תוצאות כספיות לרבעון הראשון של 2018:
החברה הכירה במהלך הרבעון בהכנסות של 200 אלף דולר, שמקורן בהסכם עם NanoCarrier בו קיבלה החברה עד כה תשלומים מצטברים של 17 מיליון דולר.
מצבת מזומנים: נכון ליום ה-31 במרץ 2018, לחברה מזומנים, שווה מזומנים ופיקדונות בנקאיים קצרי מועד בהיקף של 49.9 מיליון דולר, והון חוזר של 44.3 מיליון דולר. אנו מצפים כי המזומנים, שווה המזומנים והפיקדונות הבנקאיים יאפשרו לנו לממן את ההוצאות התפעוליות ודרישות ההון עד סוף שנת 2020 לפחות.
הוצאות מחקר ופיתוח לרבעון הסתכמו בכ-5.8 מיליון דולר, בהשוואה לכ4.1 מיליון דולר ב-בתקופה המקבילה אשתקד. ההוצאות הן בניכוי מענק המחקר מהרשות לחדשנות בגין הפעילות ברבעון.
הוצאות הנהלה וכלליות לרבעון הסתכמו בכ-1.4 מיליון דולר, לעומת 1.1 מיליון דולר ב-בתקופה המקבילה אשתקד.
הפסד כולל ברבעון של 7.2 מיליון דולר (24 סנט למניה), בהשוואה להפסד של 5 מיליון דולר (19 סנט למניה) בתקופה המקבילה אשתקד.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il