TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הסטארט-אפ LeaderMESהשלים גיוס של 5 מיליון דולר


אמיר אלוני, מייסד ומנכ"ל החברה
החברה פיתחה יישומים טכנולוגיים המיישמים הלכה למעשה את המהפיכה התעשייתית הרביעית

הקרן הישראלית Firstime, המשקיעה בתחומי טכנולוגיות דיגיטל, אשר בראשה עומדים אילן שילוח, ניר טרלובסקי, ויונתן בן ארצי השקיעה בסטארט-אפ LeaderMES, המפתח יישומים טכנולוגיים מתקדמים לייעול מפעלי תעשייה קטנים ובינוניים. בכך השלימה החברה גיוס של 5 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים וקרן Firstime.


LeaderMES שהוקמה ע"י אמיר אלוני, מספקת מערכת כלים המאפשרים למפעלים יצרניים בישראל לנהל באופן דיגיטלי את כל תהליך הייצור ולהגדיל את הרווחיות והתחרותיות, תוך שמירה על מקומות העבודה והעובדים. החברה, אשר חרטה על דגלה לקדם את התעשייה היצרנית לעולם הדיגיטלי, פיתחה פלטפורמת Web למפעל החכם והיא מיישמת הלכה למעשה את מהפיכת המידע, המהפיכה התעשייתית הרביעית. השימוש בפלטפורמה של LeaderMES מאפשר טרנספורמציה דיגיטלית קלה ומהירה למפעלים בתעשייה, וכבר במהלך החודש הראשון ליישומה ניתן לראות שיפור של 10% ויותר בביצועי המפעלים.

מערכת LeaderMES מאפשרת למנהלי מפעלים לרתום את כוחו של 'הענן' ומסייעת להם לנתח מגמות, להשיג נתונים רלוונטיים ולקבל החלטות מושכלות על בסיס איסוף נתונים מקווי הייצור והפיכתם למידע משמעותי המסייע בשיפור תהליך הייצור, בזמן אמת. יכולות אלה ממקמות את החברה כשחקן מפתח משמעותי בסיוע ליצרנים קטנים ובינוניים, כדי שאלה יוכלו להתאים את עצמם לדרישות המשתנות של הזירה העולמית.

ניר טרלובסקי, שותף מנהל בקרן Firstime, אומר: ״אנחנו שמחים להצטרף ל- LeaderMES בהובלת מהפיכת האינטרנט אל תוך העולם התעשייתי. כפי שהאינטרנט כבר עשה בתחומים אחרים, הכנסת ה-connectivity ועולמות ה-IOT אל תוך מפעלי תעשייה תייעל תהליכים ותוזיל עלויות. הטכנולוגיה של LeaderMES זכתה להכרה וכבר מביאה לשיפור של ממש בתפוקה ובתוצר בקרב עשרות מפעלים תעשייתיים".
--המשך--

אמיר אלוני, מייסד ומנכ"ל החברה, אומר: " LeaderMES נבנתה במטרה להוביל את 'המהפכה התעשייתית הרביעית', ולספק פתרון Real Time Operation Intelligence באמצעות מוצר חדשני ומתקדם, בעל יכולת יישום מהירה, יכולת עבודה מאובטחת היטב (Patent pending technology), ושימוש בטכנולוגיות ענן מתקדמות.

הפלטפורמה, המבוססת על התקנה קלה ומהירה תוך שעות ספורות בשיטת Plug & Play, מאפשרת למפעלי תעשייה לבצע קפיצה מהירה לעידן הדיגיטלי, ולראות, כאמור לעיל, שיפור בתפוקות של 10% ויותר כבר בשבועות הראשונים להפעלתה. לקוחות המשתמשים במערכת LeaderMES הראו שיפור ביצועים של 30-40% לאורך זמן ואף יותר.

הפלטפורמה הייחודית משולבת WEB, אפליקציות Mobile, ומערכות תקשורת ייחודיות והיא מספקת קפיצה טכנולוגית משמעותית למפעלי ייצור כדי שאלה האחרונים יוכלו לנהל באופן דיגיטלי פרמטרים תפעוליים בתהליך הייצור, ליישם שיטות ניהול מתקדמות מעולם ה-LEAN Manufacturing (המפעל הרזה), כגון ניהול OEE בזמן אמת, וליישם תהליכי עבודה מתקדמים בתחומי התכנון, בקרת האיכות, האחזקה ובקרת האנרגיה.

על אף היותה חברה צעירה, LeaderMES כבר נהנית משיתופי פעולה עם חברות דוגמת סיסקו, Deloitte, ותפן יועצים, ממכירות בישראל ובעולם ומקיימת מגעים לשיתופי פעולה חשובים עם חברות מובילות נוספות בתעשייה.


אלוני מוסיף: "המטרה המוצהרת של LeaderMES היא לספק למפעלים קטנים ובינוניים את הכלים המתקדמים ביותר בתחום ניהול הייצור, לשמש נקודת כניסה נוחה וקלה ליישום של המהפיכה התעשייתית הרביעית. מטרה זו כוללת כלים להתייעלות ולשיפור הרווחיות של מפעלי ייצור, לקבלת החלטות מושכלות על סמך נתונים מדויקים בזמן אמת, לעמידה בדרישות התעשייה המתקדמות ביותר בנושאים כמו איכות ועקיבות ולהגן על מקומות העבודה ועל העובדים המהווים את הנכס היקר ביותר של הארגון".


ההתקדמות הטכנולוגית המהירה בתחומים כמו Big Data ו-Machine Learning, יכולת השימוש בענן המתקדם בעולם של Amazon Web Services (AWS), וכלים מתמטיים מתקדמים בתחום האופטימיזציה מאפשרים ל-LeaderMES ליישם את החזון ולהראות תוצאות מוכחות בשטח.


ההשקעה מיועדת, בין היתר, לחיזוק והרחבת פעילויות השיווק והמכירות של החברה בישראל ובשוקי חו"ל, להמשך פיתוח המוצר, כמו גם לגיוס עובדי מפתח שיתמכו בפעילויות אלה ויבססו את המובילות הטכנולוגית של מערכת LeaderMES.
LeaderMES, המצויה בצמיחה, מונה 20 עובדים, ממוקמת בחיפה, ישראל ונמצאת בשלבים של פריצה לשוק העולמי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il