TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

QualiTest זכתה במכרז בדיקות מערכת ניהול מניית אנרגיה חכמה של חברת חשמל


QualiTest
חברת QualiTest מבצעת, במקביל, בדיקות מקצה לקצה מהמונים ועד למערכות הבילינג

חברת QualiTest הישראלית, ענקית בדיקות התוכנה ואבטחת האיכות, זכתה במכרז לביצוע בדיקות בפרויקט הלאומי של חברת החשמל המתבצע בימים אלו ועתיד להימשך מספר שנים. הפרויקט הינו ארוך־טווח שייתכן ובסופו תתבצע פריסה ארצית מלאה. בשלב הראשון בפרויקט, המתוכנן להסתיים בשנת 2020, מתוכננת התקנה של 200 אלף מונים ברחבי הארץ. QualiTest מנהלת את מערך בדיקות הקבלה למערכות ניהול המניה של המונים והרכזות עבור חברת החשמל לישראל.


הפרויקט, המכונה מו"ח (מוני אנרגיה חכמים), מיועד לרשת את הבתים בישראל במוני חשמל חכמים שיאפשרו ללקוחות לעקוב אחר נתוני הצריכה באמצעות אפליקציה בסמארטפון, ובהמשך, גם לבחור בין תעריפים שונים, לפי מועדי השימוש המועדפים על הצרכן.


חברת QualiTest מבצעת, במקביל, בדיקות מקצה לקצה מהמונים ועד למערכות הבילינג. בדיקות התוכנה מאופיינות במורכבות של מערכות תוכנה ומערכות חומרה ובדיקתן מול המערכות הקיימות בחברת החשמל בישראל. "בחירתה של חברת חשמל ב-QualiTest לפרויקט חשוב זה, מוכיחה של-QualiTest קיימת העוצמה הטכנולוגית שאנו מציעים לביצוע פרויקטים בהיקפים עצומים כמו פרויקט המונים החכמים של חברת החשמל", כך אומר מישל שרביט, סמנכ"ל בכיר ב-QualiTest ישראל.


"ההיסטוריה של החברה בתחום הבדיקות כוללת ניסיון רב בהובלת פרויקטים מורכבים המשלבים מערכות חומרה, תוכנה בנוסף ל-Business Assurance שאנו מבצעים עבור מאות ארגונים גדולים כקטנים בשוק המקומי ובחו"ל ומעידה על יכולתה המקצועית של קווליטסט כחברת הבדיקות המובילה בעולם", ציינה טלי שם טוב, מנכ"לית QualiTest ישראל.

אודות QualiTest
חברת QualiTest הישראלית היא חברת בדיקות התוכנה וה- Business Assuranceהגדולה בעולם. החברה מתכננת ומפתחת פתרונות מותאמים למגוון תחומים בתעשייה עם יכולות בדיקת תוכנה מהמתקדמות בעולם. החברה מציגה מגוון רחב של יכולות בדיקה ואבטחת איכות מותאמים ברמת מומחיות גבוהה לחברות בתחומי הטכנולוגיה, טלקום, מובייל, AI, סייבר, בריאות, פיננסים, ביטחון, מדיה, קמעונאות ותעשייה. החברה מעסיקה אלפי עובדים בישראל, ארה"ב, בריטניה, אוקראינה, הודו ורומניה ומשרתת אלפי לקוחות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il