TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אתמול נעצרו בעל חברות בתחום הדלק והאנרגיה החשוד ברישום הוצאות כוזבות בסכום של למעלה מ-20 מיליון ₪


רשות המיסים
וכן רואה החשבון שלו ובעל משרד למתן שירותים משפטיים ותיווך, החשודים בסיוע לו
פקיד שומה חקירות חיפה והצפון ברשות המסים, הגיש אתמול שלוש בקשות מעצר כנגד שייח' מגד זאכי מנהל ובעל שליטה בחברות בתחום הדלק והאנרגיה, בן 51 מעוספייה, עמי בן שחר, בעל משרד למתן שירותים משפטיים ותיווך מרמת גן, ונביל ואכים אברהים, רואה חשבון ובעל משרד לראיית חשבון, החשודים כי שיתפו פעולה, לכאורה, בביצוע עברות של השמטת הכנסות, ניהול ספרים כוזבים ושימוש במרמה ובעורמה בכוונה להתחמק ממס.

שייח' מגד חשוד כי בספרי החשבונות של חברת "פטרולית" שבבעלותו, רשם בשנת 2016 הוצאה פיקטיבית בסכום כולל של 20,475,000 ₪ כולל מע"מ. החשוד לא שילם את התמורה המצויינת בחשבונית ולא קיבל את הטובין המתוארים בה. שחר בן עמי, בעל משרד למתן שירותים משפטיים ותיווך, חשוד כי הפיק למגד את החשבונית המדוברת בסך 20,475,000 ₪, מבלי שסיפק לו את הסחורה המפורטת בחשבונית ומבלי שקיבל כל תמורה בעבורה. לאחר הפקת החשבונית, כמצוין בבקשה, הודיע בן עמי לרואה החשבון המייצג אותו על ביטול חשבונית זו, ובכך סייע לחברת פטרולית בע"מ לרשום הוצאות כוזבות בספרי החשבונות שלה.

זאת ועוד, שייח' מגד, חשוד כי רשם הוצאה כוזבת בסכום כולל של כ- 2.5 מיליון ₪, בשנת המס 2015, בספרי החשבונות של א.ש. דלקים, חברה נוספת אשר בבעלותו. הוצאה זו יוחסה לחברת פטרולית, שאף היא בבעלותו, שלא דיווחה על הכנסות בסכום של 2.5 מיליון ₪.

רו"ח נביל ואכים אברהים חשוד כי במסגרת עיסוקו סיפק שירותי הנהלת חשבונות לחברת פטרולית בע"מ ולחברת א.ש. דלקים בע"מ, וסייע לשייח' מגד להתחמק ממס, רשם בספרי החשבונות של חברת א.ש. דלקים בע"מ, בשנת 2015, הוצאה כוזבת המיוחסת לחברת פטרולית בע"מ בסכום כולל של 2.5 מיליון ₪ ללא תיעוד. בכך הקטין את הכנסותיה של חברת א.ש. דלקים בע"מ במזיד ובכוונה להתחמק ממס בשנת המס 2015 ולא דיווח על הכנסותיה בספרי החשבונות של חברת פטרולית בע"מ.

כבוד השופט, שלמה בנג'ו, מבית משפט השלום חיפה, נעתר לבקשת רשות המסים וקבע, בין היתר, ערבות עצמית בסך של 100,000 ₪ וכן צו עיכוב יציאה מן הארץ, למשך 180 יום, לכל אחד מהם וערבות צד ג' בסך של 100,000 ₪ לשייח מגד ולנביל ואכים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il