TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אלסטום משלימה ייצור של הקטר החשמלי הראשון במדינת ביהר בהודו, ומכריזה על הסכמים בשווי 75 מיליון אירו בהודו


אלסטום
אלסטום הודיעה על השלמת הקטר החשמלי הראשון שלה שיוצר במתקן בטכנולוגיה מתקדמת המשותף לאלסטום ולחברת הרכבות של הודו (Indian Railways), ואשר עמד ביעדים שהוגדרו ע"י הממשלה וחברת הרכבות של הודו. בנוסף, חתמה אלסטום על שלושה חוזים במדינה בשווי של כ-75 מיליון אירו

חברת אלסטום הודיעה על השלמת הקטר החשמלי הראשון שלה שיוצר במתקן בטכנולוגיה מתקדמת המשותף לאלסטום ולחברת הרכבות של הודו (Indian Railways) במחוזMadhepura במדינת ביהר ((Bihar שבהודו, ועמד בלוחות הזמנים של הפרויקט. ממשלת הודו וחברת הרכבות של הודו, שמו לעצמן יעד מעבר לניידות בת קיימא, שבמסגרתה הרכבת תפעל באמצעות חשמל בלבד. קטרים ​​חשמליים אלו לא רק יביאו להפחתת עלויות תפעול הרכבת, אלא גם יקטינו משמעותית את פליטות גזי החממה.


הקטר הראשון מהווה חלק מהסכם שנחתם ב-2015, המוערך בכ-3.5 מיליארד אירו. על פי ההסכם, הוזמנו 800 קטרים ​​חשמליים, אשר יהוו חלק מהתוכנית של משרד הרכבות ההודי לשותפות פרטית-ציבורית, במטרה לחדש את תשתית הרכבות במדינה. עבור הודו, הסכם זה מהווה את ההשקעה הזרה הישירה הגדולה ביותר במגזר הרכבת עד כה, ויש לו תפקיד אסטרטגי בהשפעה על המשק. חוזה זה הוא גם אחד החוזים הגדולים ביותר בהיסטוריה של אלסטום.


בנוסף, חתמה אלסטום על שלושה חוזים בשווי של כ-75 מיליון אירו – חוזה אספקת חשמל עםMumbai Metro Rail Corporation Ltd., חוזה לצי רכבות חדשות של Chennai Metro Rail Corporation, וחוזה אספקת חשמל נוסף עם Jaipur Metro Rail Corporation. התפתחויות אלו מייצגות את טביעת הרגל הגוברת של אלסטום בהודו, הן בתחבורה עירונית והן בקווים הארציים.

"פרויקט זה עומד כדוגמה ברורה למחויבותה של אלסטום לתכנית הייצור המקומי בהודו. מלבד יצירת אלפי מקומות עבודה במישרין ובעקיפין, יצרנו שרשרת אספקה מקומית חזקה לפרויקט זה, עם 90% מהרכיבים של האב-טיפוס שמקורם בייצור מקומי", אמר הנרי פופאר-לפארז', נשיא אלסטום.

אודות אלסטום
במסגרת קידום תחבורה בת קיימא, אלסטום מפתחת ומשווקת מערכות, ציוד ושירותים לסקטור התחבורה. אלסטום מציעה מגוון שלם של פתרונות (החל מרכבות מהירות עד רכבות תחתיות, רכבות טראם ואוטובוסים חשמליים (e-buses)), פתרונות לנוסעים, שירותים מותאמים (תחזוקה, חידוש), תשתיות, איתות ופתרונות תחבורה דיגיטליים. אלסטום היא מובילה עולמית בתחום מערכות תחבורה משולבות. החברה רשמה מכירות של 7.3 מיליארד אירו וקיבלה הזמנות של 10.0 מיליארד אירו בשנת הכספים 2016/2017. המטה של אלסטום נמצא בצרפת ופעילותה מתפרשת על פני 60 מדינות ומועסקים בה 32,800 אנשים.
www.alstom.com


החברה פעילה בישראל למעלה מ-25 שנה, מעסיקה מאות עובדים ישראלים ומתחרה בכל המכרזים הרלוונטיים לתחומי הפעילות של אלסטום בישראל. מבין הפרויקטים בארץ, אלסטום הייתה החברה הראשונה שבנתה רכבת קלה בישראל כקבלנית הקמה וכספקית של ציוד ומערכות לקו הרכבת הקלה הראשון בירושלים. כיום היא משמשת כקבלנית התחזוקה במסגרת חוזה ל-27 שנה. בנוסף, אלסטום מספקת שירותי תחזוקה לרכבת ישראל על בסיס מיקור חוץ.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il