TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

טלרד נטוורקס מתרחבת בדרום אמריקה


טלרד נטוורקס
זכתה במספר פרויקטים להקמת רשת תקשורת בפרו בהיקף כולל של כ-15 מיליון דולר. רן בוקשפן, מנכ"ל טלרד נטוורקס: "אנו גאים על זכייתנו בפרויקטים אלו, באמצעותם אנו מרחיבים את פעילותנו בדרום אמריקה

רן בוקשפן, מנכ"ל טלרד נטוורקס: "אנו גאים על זכייתנו בפרויקטים אלו, באמצעותם אנו מרחיבים את פעילותנו בדרום אמריקה. פרו ומדינות נוספות באזור הן טריטוריות בהן יש לטלרד כר נרחב לפעילות וצמיחה, היות וקיים בהן צורך משמעותי בשדרוג רשתות תקשורת ואינטרנט. הפרויקטים בהם זכינו הינם מול לקוחות מובילים עימם אנו צופים מערכת יחסים ארוכת טווח, ובכוונתנו להמשיך להעמיק פעילותנו באזור זה".

חברת טלרד נטוורקס, בניהולו של רן בוקשפן, מרחיבה את פעילותה בדרום אמריקה. החברה מדווחת היום, כי זכתה במספר פרויקטים בפרו בתחום פעילות המוצרים, הפתרונות והשירותים למפעילי תקשורת, באמצעות "טלרד פרו", חברה פרטית בשליטתה, בהיקף כולל של כ-15 מיליון דולר.


הפרויקט האחד הינו הקמה ותחזוקה של רשתות תקשורת סלולארית עבור לקוח קיים (מפעיל תקשורת בפרו). ההסכם הינו לתקופה של 3 שנים החל מחודש יוני 2018, בהיקף כספי מוערך של כ-9 מיליון דולר.
הפרויקט השני הינו הקמה ותחזוקה של תשתיות ברשת סיבים אופטיים בפרו עבור אותו מפעיל תקשורת שצוין לעיל, בהיקף כספי מוערך של כ-1 מיליון דולר. להערכת החברה, מתוכנן הפרויקט להתפרס על מספר שנים, והיקפו צפוי אף לגדול. הפרויקט צפוי להתחיל במהלך שנת 2018.


פרויקט נוסף בו זכתה החברה הינו פרויקט לתכנון והקמה של אתרים סלולאריים בפרו עבור חברת ניהול של רשת תקשורת מקומית בהיקף כספי מוערך של כ-5 מיליון דולר. הפרויקט צפוי להתחיל במהלך 2018 ולהתפרס על פני תקופה של 3 שנים.

בנובמבר האחרון פרסמה החברה את תוצאותיה הכספיות לתשעת החודשים הראשונים של 2017, מהן עולה צמיחה של כ-14% בהכנסותיה של טלרד לכ-102.6 מיליון דולר. כמו-כן, הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של 2017 הוכפל לכ-6.5 מיליון דולר. החברה דיווחה על עליה של כ-15.4% ב-EBITDA בתשעת החודשים הראשונים של השנה לכ-9 מיליון דולר, בהשוואה לכ-7.8 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

טלרד נטוורקס, המנוהלת על ידי רן בוקשפן, מתמקדת כיום בשני מגזרי פעילות עיקריים - אספקת פתרונות ושירותים למפעילי תקשורת בכ-80 מדינות בעולם, וכן בתחום של הקמת תשתיות תקשורת ו-IT בישראל לכ-1,000 לקוחות. טלרד מעסיקה כיום כ-800 עובדים בישראל וברחבי העולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il