TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

נובה קיבלה המלצות קנייה בארה"ב


נובה
נידהאם מעלים את מחיר היעד עבור המניה ל-34 דולר
בהמשך לדוחות הטובים של יצרנית פתרונות המטרולוגיה אתמול, בבית ההשקעות נידהאם כותבים: "אנו מעלים את הרווח לשנת 2018 ל- 2.04 דולר למניה ואת הרווח לשנת 2019 ל- 2.20 דולר למניה ומחיר היעד החדש עומד על 34 דולר למניה, מייצג מכפיל של 14 לרווח למניה לשנת 2019. המודל ארוך הטווח של החברה תומך בצמיחה אורגנית גבוהה יותר בהכנסות וברווחיות, גם על רקע עלייה במו"פ ולכן אנו רואים אפסייד נוסף במחיר המניה."

בהמשך לתוצאות הטובות לשנת 2017 ולרבעון הרביעי עליהן דיווחה אתמול, קיבלה החברה נובה המלצות מבתי השקעות מובילים בחו"ל, ביניהם נידהאם וסטיפל. נובה מכשירי מדידה (ת"א: נובה; נאסד"ק: NVMI) דיווחה אתמול על תוצאות הרבעון הרביעי ושנת 2017, עם עלייה של 42% בהכנסות ממוצרים בשנת 2017 ועלייה של 14% בהכנסות הרבעון הרביעי של השנה. החברה הישראלית מרחובות עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק פתרונות מדידה (מטרולוגיה) המשמשים בבקרת תהליכים מתקדמת בתעשיית המוליכים למחצה, ומבססת אותם על טכנולוגיות Optical ו-X-ray, על מנת לספק יכולות חדשניות למדידה מדויקת של מימדים גיאומטריים והרכב חומרים.

האנליסטים בסטיפל כותבים: "אנו מעלים את תחזיותינו לרבעון הראשון של 2018, להכנסות של 57 מיליון דולר ורווח למניה, פרופורמה, של 40 סנט. עבור השנה כולה אנו מעלים את תחזיותינו להכנסות של 248 מיליון דולר, צמיחה שנתית של 11% ורווח למניה, פרופורמה, של 1.97 דולר. אנו בהמלצת קניה במחיר יעד של 32 דולר למניה, המייצג מכפיל 12 על הרווח למניה בשנת 2018 של כ- 1.97 דולר למניה, זאת בנוסף למזומנים בהיקף של כ- 8 דולר למניה."

בסטיפל מציינים כי "מנקודת מבט של התעשייה, אנו מאמינים כי החברה מספקת אינדיקציות לשנת צמיחה נוספת על רקע שנה חזקה של השקעות בציוד. אנו מאמינים כי הרכיב המרכזי יהיה המשך ההתרחבות בתחום הזיכרונות, בה נובה היתה בעלת נתח שוק נמוך יותר. תחום הזיכרונות תרם כ- 40% מההכנסות, ואנו מאמינים שיתרום מעל 35% בשנת 2018, על רקע הרחבת נתח השוק ב- 3D-NAND ו-DRAM כיוון שהחברה מצליחה לסייע באתגרים בשני השוקים. אנו מאמינים כי החברה ממוצבת היטב ליהנות מפוטנציאל עתידי של מעבר לשבבי 3D, כמו גם ב-DRAM. הנוכחות הגוברת בתחום הזיכרונות תומכת בליבת העסקים החזקה בתחום ה- Foundries, בה לנובה נתח שוק משמעותי עם לקוחות כגון TSMC ו-GlobalFoundries (שניהם לקוחות המהווים כ- 10% מההכנסות כ"א). אנו מאמינים כי ההתרחבות המתמשכת תהיה מניע מרכזי לצמיחה מעבר לממוצע גם בשנת 2018."

כמו כן כתבו האנליסטים שהחברה הדגישה כי היא ממשיכה בהשקעות במו"פ בשנת 2018 ותציג מוצרים חדשים. "אנו מאמינים כי המוצרים החדשים שהוצגו בשנת 2017 סייעו לחדירה ללקוחות חדשים בתחום הזיכרונות ומוצרים נוספים עשויים להביא לתרומה נוספת בשנת 2018. אנו מאמינים כי החברה יכולה למנף את הטכנולוגיה שלה בטווח הקצר להצגה של פתרונות חומרה ותוכנה ללקוחותיה. במיוחד להרחבת היצע התוכנה התורם לרווחיות ולרווח. בטווח הארוך אנו רואים כי החברה תרחיב את יכולות המדידה שלה לסוגי מדידה נוספים. הנהלת החברה הצהירה על יעד מכירות שנתי של 300 מיליון דולר אותו היא עשוי להשיג גם באמצעות צמיחה אורגנית, ועל אף שהחברה לא סיפקה תחזית לרווח למניה, הוא עשוי להגיע ל- 2.3-2.5 דולר למניה. באופן כללי, לחברה קיים עדיין מנוף תפעולי משמעותי שישפר את השורה התחתונה. בנוסף, לשיעור הרווח הגולמי יש עדיין פוטנציאל, בהינתן תמהיל ההכנסות ואנו מעריכים כי הכנסות מתוכנה יעלו בשנת 2018. כמו כן, עלייה במו"פ יכולה להביא לתרומה נוספת להכנסות. צמיחת השוק בתחום ההשקעות בציוד צפויה להיות כ- 5%-10%, כך שבתחום המוצרים נובה צפויה לצמוח מעל 11% ובשירותים היא צפויה לצמוח מעל 11%, תמהיל ההכנות יהיה כ- 66% מתחום ה-Foundry ו- 34% מתחום הזיכרונות", כך בסטיפל.

בבית ההשקעות נידהאם כותבים: "אנו מעלים את הרווח לשנת 2018 ל- 2.04 דולר למניה ואת הרווח לשנת 2019 ל- 2.20 דולר למניה ומחיר היעד החדש עומד על 34 דולר למניה, מייצג מכפיל של 14 לרווח למניה לשנת 2019. המודל ארוך הטווח של החברה תומך בצמיחה אורגנית גבוהה יותר בהכנסות וברווחיות, גם על רקע עלייה במו"פ ולכן אנו רואים אפסייד נוסף במחיר המניה." האנליסטים מציינים כי נובה דיווחה על רבעון רביעי חזק וסיפקה תחזית לרבעון הראשון של 2018, מעל צפי השוק. ההכנסות ברבעון הרביעי של 2017 היו מעבר לתחזיות השוק, עליה של 6% בהשוואה לרבעון מקביל. תחזית הכנסות לרבעון ראשון של 2018 עומדת על 54-60 מיליון דולר, מעט מעל תחזיות השוק, והרווח למניה עומד על 35-45 סנט, בהתאם לתחזיות השוק. ההנהלה מצפה כי 2018 תהיה שנת צמיחה נוספת עם ביקוש גם בתחום הזיכרונות וגם בתחום ה- Foundry. תחום הזיכרונות מאופיין בעוצמה בטווח הקצר בעוד שתחום ה-Foundry צפוי לצמיחה בחצי השני של 2018 עם כניסה של השקעות בטכנולוגיות 7 ו- 5 ננומטר.

"אנו מאמינים כי אימוץ גובר של מוצרים חדשים על ידי הלקוחות והתפיסה ההוליסטית של נובה מאפשרים לה להגדיל את נתח השוק בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, בעיקר בתחום הזיכרונות", אומרים בנידהאם. "אנו מצפים כי החברה תישאר ממוקדת בפלח השוק המתקדם עם מוצרים נוספים ורואים חוזקה בתחום ה- Foundry, הזיכרונות ובסין, אשר יובילו לצמיחה ברבעונים הבאים. עם 4 מוצרים חדשים בשנת 2017 ומוצרים נוספים בשנת 2018 אנו רואים אימוץ גובר של שיוביל לעלייה בהכנסות וההנהלה חוזרת על יעד של 300 מיליון דולר מכירות, עם שיעור רווחיות גולמית של 56%-59% ושיעור רווחיות תפעולית של 26%-29%. במודל זה נובה תייצר רווח של כ- 2.4 דולר למניה. אנו מאמינים כי ההצלחה של נובה בתחום הזיכרונות נובעת בעיקר מבידול של היצע המוצרים החדשים וצופים כי נובה תציג עליה בנתח השוק בתחום. תחום התוכנה יישאר מרכיב מרכזי בצמיחה קדימה. אנו מעריכים כי האתגרים בטכנולוגיות המתקדמות מחייבים פתרונות תוכנה, ולכן נובה תהנה מכך."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il