TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קבוצת חנן מור מפרסמת תחזית שיא לשנת 2018, בניגוד למגמות בשוק הנדל"ן


חנן מור
צפויה למכור למעלה מ- 400 יח"ד

חנן מור: "כבר בתחילתה, מסתמנת השנה הקרובה כשנה החזקה ביותר של החברה. ידענו להכין פעילות גדולה לקבוצה שתבשיל בשנים הקרובות"


קבוצת חנן מור הודיעה הבוקר כי במסגרת ההיערכות לתוכניות העבודה של שנת 2018, הקבוצה מעריכה כי השנה תציג מכירות שיא של למעלה מ- 400 יח"ד, בפרויקטים בחריש, מודיעין, ראשון לציון, אריאל, כפר תבור ונתניה וזאת בניגוד למגמות בשוק הנדל"ן המצביעות על ירידה במסירות הפרויקטים ובמכירות.


למעשה, צפויה הקבוצה להגדיל את מכירות יחידות הדיור בכ-400% בהשוואה לסך המסירות בשנת 2017. כלל הפרויקטים של הקבוצה נמצאים כיום בשלבים שונים של הקמה, פיתוח, מכירה או שיווק והם צפויים להשפיע על תוצאות הקבוצה כבר בעתיד הקרוב. תנופת הפעילות של החברה צפויה להאיץ כבר ברבעון השני והשלישי השנה עם יציאתו לדרך של פרויקט "מחיר למשתכן" בראשון לציון עם היקף כולל של כ- 250 יח"ד. צמיחה נוספת צפויה במהלך הרבעון הרביעי של 2018, בו יתחיל גם פרויקט "מחיר למשתכן" במודיעין עם היקף כולל של כ- 250 יח"ד.


בנוסף החברה ממשיכה במאמצי השיווק של הפרויקטים בחריש, אריאל, כפר תבור ונתניה. צפי המכירות של 400 יח"ד מהווה קפיצת מדרגה משמעותית בפעילות החברה לעומת השנתיים האחרונות, לאחר שבשנים 2016 ו- 2017, מכרה החברה, 240 ו-100 יח"ד, בהתאמה.


נכון לסוף רבעון שלישי של 2017, לקבוצה כ- 1,592 יח"ד בפרויקטים הנמצאים בשיווק, ו-8 פרויקטים של מרכזים מסחריים כזרוע המניבה של הקבוצה, עם שכירות הצפויה להגיע בשנים הקרובות ל-42 מיליון שקל, לשנה. בנוסף, לקבוצה 1,500 מיליון שקל הכנסות שטרם הוכרו, צפי של 258 מיליון שקל להכרה ברווח גולמי מתחום הייזום למגורים בגין פרויקטים קיימים בתכנון ובביצוע וצפי של כ- 481 מיליון שקל כיתרת עודפים מהפרויקטים.


החברה ציינה במסגרת ההיערכות לשנה הקרובה, כי תוכנית המכירות אינה כוללת מכירת יח"ד מעסקאות ייזום מקרקעין, עליהם דיווחה החברה בשנת 2017, שהינן בעלות פוטנציאל להקמתן של כ-2,300 יח"ד וכן שטחי מסחר בהיקף של אלפי מ"ר בעסקאות אלו. כמו כן מציינת החברה כי תחזית המכירות אינה כוללת השכרה או מכירה של שטחי מסחר במרכזים המסחריים של הקבוצה.

חנן מור, יו"ר הקבוצה: "כבר בתחילתה, שנת 2018 מסתמנת כשנה החזקה ביותר של החברה. לשמחתי, השכלנו להכין את פעילות הקבוצה בשנים עברו, במטרה לייצר היקף עבודה נרחב לשנים הקרובות, ולראייה התחזית שאנו מפרסמים לשנה הקרובה, שמצביעה על שנת שיא במסירות הצפויה לנו. לאור הנחת התשתית לאסטרטגיית היזמות המשולבת בשנת 2017 הכוללת, לצד יזמות הנדל"ן למגורים, יזמות מניבה של מרכזים מסחריים כעוגן תזרימי משמעותי ויזמות מקרקעין עם פוטנציאל עתודות קרקע לאלפי יח"ד, אנו מעריכים כי נמכור בשנת 2018 למעלה מ- 400 יח"ד. אנו מצפים כי לצד מכירות השיא של הקבוצה, נאיץ את השכרת השטחים המסחריים, תוך יצירת ערך משמעותית ומתמשכת לבעלי המניות של הקבוצה.


הקבוצה זיהתה את המגמה הרווחת בעולם הנדל"ן להתמקדות במסחר יום יומי, לפיו העתיד הצרכני שמצביע על כך שהאדם רוצה לגור, לעבוד ולבלות ליד הבית, ולכן הפעילות היזמית לפעילות המשלבת נדל"ן למגורים ולמסחר. אנו בטוחים שהמגמה הזאת תבוא לידי ביטוי בערים ובפרויקטים רבים וגאים להוביל את המגמה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il