TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הילה אוביל-ברנר התמנתה למנהלת תכנית האקסלרטור של ברקליס ו-Techstars


הילה אוביל-ברנר
הילה תנהל את האקסלרטור שהוא תוכנית ייחודית בינלאומית לסארטאפים בתחומי הפינטק והסייבר. להילה תואר ראשון ושני במשפטים.
ההרשמה למועמדים למחזור 2018 של המאיץ של ברקליס, בהובלת Techstars, פתוחה עד ה- 25 לפברואר.
להגשת מועמדות
https://www.f6s.com/barclaysfintechaccelerator-telaviv/apply

הילה אוביל-ברנר התמנתה למנהלת תכנית האקסלרטור של ברקליס ו-Techstars בישראל.
הילה, יזמית סדרתית, הקימה את חברת הסטארט אפ WhiteSmoke software וייסדה את ארגון "יזמיות" בו חברות למעלה מ-2500 נשים-יזמיות שהקימו כ-800 מיזמים וחברות סטארט אפ בתחום הטכנולוגיה. הילה תנהל את האקסלרטור שהוא תוכנית ייחודית בינלאומית לסארטאפים בתחומי הפינטק והסייבר. להילה תואר ראשון ושני במשפטים.

"זוהי תוכנית מלהיבה ובעלת פוטנציאל יוצא דופן לחברות סטארט אפ", אומרת אוביל-ברנר. "מדובר בשיתוף פעולה בין שני ענקים. האחד, הבנק הרב-לאומי ברקליס, המפעיל רשת של מרכזי חדשנות מסביב לעולם, על כל רבדיו ויכולותיו בתחומי הפינטק והסייבר בפרט. והשני, Techstars, רשת בינלאומית שמטרתה לעזור ליזמים בכל העולם לצמוח ולהצליח."

בימים אלה נפתחה הגשת המועמדויות למחזור החדש של המאיץ, תכנית המבוססת על מנטורינג ומציעה ליזמים גישה חסרת תקדים לאחד הבנקים המובילים בעולם, ולקשרי המנטורים והמשקיעים הבינלאומיים של Techstars.

החברות שבתכנית ייהנו מהזדמנות למנטורינג צמוד, קשר למומחי סייבר ופינטק ולמשקיעים השונים ברשת של ברקליס, ליווי על-ידי פונקציית החדשנות של הקבוצה, ואפילו מרחב עבודה חינמי ב-Rise Workspace למשך התכנית ועד חודש מסיום התוכנית.

ברקליס הוא בנק רב-לאומי המפעיל רשת של מרכזי חדשנות פתוחים ברחבי העולם. החברות שייבחרו בקפידה יעבדו לצד ברקליס בבחינת הזדמנויות משמעותיות להתקשרויות ושותפויות לטווח רחוק.

Techstars היא רשת עולמית שעוזרת ליזמים להצליח. מייסדי Techstars וצוותיהם מתחברים ליזמים, מומחים, מנטורים, בוגרי אקדמיה, משקיעים, מנהיגים עסקיים ושותפים תאגידיים בכדי לסייע לחברות שלהם לצמוח. Techstars מפעילה 34 מאיצים, אשר שווי השוק של החברות בהן גדול מ-10 מיליארד דולר, כמו גם אלפי אירועים של תכנית Startup Week בכ-170 מדינות.

מדי שנה נבחרות ברחבי העולם למעלה מ-300 חברות שיצטרפו לתכניות המאיץ, הנמשכות שלושה חודשים. התכנית מספקת מנטורינג מעשי בשטח וגישה לרשת Techstars לצמיתות. לתוכנית מתקבלות בקשות הצטרפות מקומיות ובינלאומיות. עשר חברות ייבחרו בסופו של דבר ויוזמנו להגיע לתל אביב לתוכנית שאורכה 13 שבועות.

התחומים שמעניינים את התוכנית הם תשלומים, טכנולוגיית Distributed Ledger, אבטחת סייבר, אינטרנט של הדברים, ענן, זיהוי וביומטריקה, טכנולוגיות לשוק ההון, בינה מלאכותית ולמידת מכונה, קול ו-NLP, בנקאות פתוחה ו-APIs, מיכון תהליכים רובוטיים, טכנולוגיה רגולטורית (RegTech), ניהול סיכונים ואקוסיסטמס של לקוחות. בנוסף, ייבחנו תחומים נוספים כגון P2P הרלוונטיים לתעשיית הבנקאות.

מחזור 2018 של המאיץ של ברקליס, בהובלת Techstars, יצא לדרך במתחם RISE תל אביב ב-27 במאי, 2018 ויסתיים ביום הדגמות ב-5 בספטמבר, 2018. ההרשמה למועמדים פתוחה עד ה- 25 לפברואר.
להגשת מועמדות https://www.f6s.com/barclaysfintechaccelerator-telaviv/apply




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il