TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פלתורס מודיעה: דודי לוי נבחר לתפקיד המנכ"ל


דודי לוי מנכ"ל חברת פלתורס
לוי כיהן כממלא מקום למנכ"ל לאחר סיום תפקידה של עו"ד טל דורון בחודש דצמבר 2017. בתפקידו האחרון, כיהן לוי כמנהל הפיתוח העסקי ומשנה למנכ"ל החברה
דירקטוריון הקבוצה ובעלי המניות חתמו בסוף השבוע האחרון על מינויו של דודי לוי (55) למנכ"ל חברת פלתורס. מינויו ייכנס לתוקף באופן מיידי.
לוי כיהן כממלא מקום למנכ"ל לאחר סיום תפקידה של עו"ד טל דורון בחודש דצמבר 2017. בתפקידו האחרון, כיהן לוי כמנהל הפיתוח העסקי ומשנה למנכ"ל החברה.

מינוי של לוי לתפקיד מסכם חודשיים בהם נבחנו רבים לתפקיד, מתוך החברה ומחוצה לה, וכעת מברכים בקבוצת מגדל על המינוי, ובטוחים כי לוי הוא מינוי ראוי ונכון לתפקיד על מנת לעמוד ביעדיה של פלתורס ולהצעיד אותה קדימה.

יו"ר הדירקטוריון, אודי רובינשטיין, מסר: "אנו מאמינים ביכולותיו המקצועיות של דודי לוי ובטוחים כי הניסיון שהוא מביא עימו, יחד עם הנחישות ומוסר העבודה, יבטיחו את המשך הצלחתה של פלתורס".

דודי לוי הינו בעל ניסיון רב בעולם הביטוח בישראל ופועל בתחום החל משנת 1991.
ב-25 השנים האחרונות כיהן במספר תפקידי מפתח בענף והתמקד בניהול תיקי ביטוח גדולים ובניהול סיכונים, בין תפקידיו השונים עסק גם בייעוץ לחברות גדולות ושימש כסמנכ"ל בתחום ביטוח עסקים גדולים וסיכונים מיוחדים ברמות סוכנויות ביטוח.

בהכשרתו, לוי הינו בוגר המכללה לביטוח, שמאי ביטוח מוסמך, בוגר לימודי הנדסה מתקדמים במוסד לימודים בגרמניה עם התמחות בביטוח משנה בהנדסה מתקדמת ובוגר לימודי ביטוח ימי במכללה לביטוח.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il