TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

המשפחה הישראלית גילתה את ה-:Weekend Apartment


פרויקט Residence AGAM,
24 דירות Weekend Apartment נרכשו בחודשים דצמבר - ינואר בפרויקט AGAM RESIDENCE אשר צפוי להיבנות על שפת הכנרת ובצמוד לחומות העיר העתיקה בטבריה, עם נוף מהפנט לכנרת, להרי הגולן והחרמון

היקף העסקאות נאמד בכ-30 מיליון ש"ח
זאב יוכלמן, הבעלים של חברת הנדל"ן Y-GROUP , המשווקת בימים אלו את פרויקט Residence AGAM ציין: "בכל מקום בעולם מקובל שמשפחה מחזיקה גם בית לוויקאנד. אם בעבר דירות ה- Weekend apartment נתפסו כמוצר רק לאלפיון העליון, אנו עדים בשנים האחרונות להתעניינות הולכת וגוברת גם של משפחות רבות שרואות בכך, לא רק כדירה נוספת עבור חופשות הקיץ והחגים אלא גם כלי להשקעה בעל פוטנציאל משולב של הנאה ותשואה גבוהה"


"בתוך כ- 6 חודשים מתחילת השיווק מכרנו למעלה מ-100 דירות בפרויקט". מציין יוכלמן ומוסיף: "מדובר במשפחות רבות המחפשות פתרון קבע לחופשות המשפחתיות במחיר אטרקטיבי שמתחיל בכ-835 אלף ₪ לדירה עם מרפסת מרווחת לכנרת במתחם יוקרתי ומפנק שכולל את כל הפסיליטיז של פרויקט יוקרתי.
"בימים אלו, רגע לפני קבלת היתר בניה ועליה על הקרקע, אנו נמצאים ממש לקראת סיום המכירות של שלב א' בשיווק הפרויקט ונותרו למכירה דירות במחירים שלא יחזרו" מסכם יוכלמן.

דוגמאות לדירות שנמכרו:
דירת 41 מ"ר + 14 מ"ר מרפסת במחיר של 860,000 ₪
דירת 44 מ"ר+ 14 מ"ר מרפסת במחיר של 880,000 ₪
דירת 47 מ"ר +20 מ"ר מרפסת במחיר של 1,025,000 ₪
דירת 61 מ"ר +25 מ"ר מרפסת במחיר של 1,350,000 ₪
דירת 84 מ"ר+ 49 מ"ר מרפסת במחיר של 2,020,000 ₪


פרויקט Residence AGAM, ייחודי בשל מיקומו האטרקטיבי, צמוד לחומות העיר העתיקה של טבריה ולשפת הכנרת. הפרויקט צפוי להיבנות על מגרש בשטח של כ- 11.5 דונם ויכלול בניין מגורים יוקרתי הכולל 207 דירות עם מרפסות מרווחות הפונות לכנרת, שטחי מסחר נרחבים בשטח של כ-2,000 מ"ר, בריכת אינפיניטי בשטח של כ-250 מ"ר ומתחם ספא וכושר.


בקומת הקרקע של הפרויקט, צפוי להיפתח מתחם מסחר הכולל בתי קפה ומסעדות וגישה ישירה לחוף. כמו כן, לחובבי הגלישה ולבעלי סירות ייפתח בית ספר לסקי מים שינוהל ע"י אלוף העולם ואלוף אירופה בסקי מים, הספורטאי גיא פירר ואם זה לא די - על גג הפרויקט תוכנן ROOF TOP BAR בגודל של כ- 400 מ"ר עם נוף פנורמי לכנרת.


בנוסף, שטחים מהפרויקט ינותבו לטובת פיתוח סביבתי הכוללים חיבור בין הרחוב הראשי (הבנים והגליל) לטיילת החוף של הכנרת ושביל גישה לעיר העתיקה דרך צמחיה ופיתוח סביבתי ניכר.
הפרויקט עבר החלטת וועדה (התוכנית הוגשה ללא בקשה להקלות, ללא תוספות ושינויים בבנייה בהתאם לתב"ע, ומצוי כרגע לפני קבלת היתר שצפוי להתקבל בחודש הקרוב. מיד לאחר מכן, העבודות על הקרקע יחלו.

אודות Y-GROUP
קבוצת Y-GROUP הינה חברת הנדל"ן המובילה בתכנון, בפיתוח ובהקמת פרויקטים יוקרתיים למגורים ומסחר. החברה הוקמה ומנוהלת ע"י עו"ד זאב יוכלמן, בוגר תואר ראשון ושני במשפטים. ובעל רקורד ניהולי ועסקי עשיר.
החברה תכננה ויזמה פרויקטים רבים ביניהם: פרויקט NEXT בצפון ת"א, פרויקט NEXT במשולש קרניצי ברמת גן, פרויקט שמורת הכוכבים בכוכב יאיר, פרויקט פיבקו גליל ים הרצליה, פרויקט NEXT באזה"ת אשדוד, פרויקט בנווה גן ברמת השרון ופרויקט מומה בהרצליה הצעירה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il