TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

עיריית רמת-גן מעבירה את מערך המיחשוב שלה לענן של חברת אלגרונט


אלגרונט
ספקית מחשוב הענן אלגרונט זכתה במכרז של עיריית רמת-גן, במסגרתו תספק שירותי מיחשוב בענן במודל IT As A Service * תוקף ההסכם הוא לחמש שנים בהיקף של עשרות מיליוני שקלים, עם אופציות להארכתו עד 10 שנים

חברת אלגרונט זכתה במכרז פומבי ראשון מסוגו בישראל לאספקת שירותי ענן ושירותי מחשוב לעיריית רמת-גן. הפרויקט כולל העברת כל שרותי המחשוב ממרכז מחשבים ראשי, הנמצא במתקן העירייה ברמת-גן, ואשר מספק שירותים לכ-1,300 משתמשים על פני כ-30 מתקנים של העירייה הפרוסים ברחבי העיר, וכן גם אתר גיבוי (DR) – אל הענן של אלגרונט.


עיריית רמת-גן תקבל שירותי מיחשוב במודל IT as a Service הכולל תשלום חודשי גמיש, המאפשר לעירייה את הגמישות בצריכת משאבים על פי דרישה. תוקף ההסכם הוא לחמש שנים בהיקף מוערך של עשרות מיליוני שקלים, עם אופציה להארכתו ל- 10 שנים.


עיריית רמת-גן מהווה סנונית ראשונה של מעבר בהיקף רחב של מערך המיחשוב לענן בקרב רשויות מוניציפליות. בימים אלו כאמור הסתיים השלב הראשון בפרויקט בהצלחה יתרה. שלב זה כולל העברת כל שרותי המחשוב ממרכז המחשבים של העיריה, המכיל מספר רב מאוד של יישומים הנתמכים ע"י מערך שרתים וירטואליים ופיזי, אל מערך מחשוב הענן של אלגרונט. התהליך מבוצע באופן "שקוף" למשתמש ובלי הפרעה לפעילות העירייה במתן שירותים איכותיים לתושביה.


אלגרונט תפעיל עבור עיריית רמת-גן מוקד תמיכה מתקדם, המצויד בטכנולוגיות המתקדמות בתחום, וצוות מומחים מקצועיים, אשר יספק מענה לפניות עובדי העירייה. מוקד התמיכה פועל על חוזה רמת שירות (SLA) מורחב גם בשעות לא שגרתיות.


לדברי ירון יהב, מנהל מערכות המידע של עיריית רמת-גן: "יישום ומעבר ה-IT למחשוב ענן מהווה שלב נוסף ביישום מדיניות ראש העיר לקידום הטכנולוגיה שתאפשר לעירייה לשפר את זמינות סל השירותים לתושב. עיריית רמת-גן קיבלה החלטה לבסס את שרותי ה-IT על ידי יישום מודל ITaaS המאפשר לנו למקד משאבים בקידום שירותים לתושבים ולתמוך בצורה המקצועית ביותר במשתמשי העירייה, הנשענים על מערכות מחשוב תומכי תהליכים, כולל שיפור השרות והמענה לצרכים שעולים אלינו. הפרויקט איפשר לעירייה לשפר באופן דרמטי את רמת הביצועים ושרידות המערכות עם יכולת להתרחב ללא קושי, וכל זאת בעמידה ביעדי תקציב ה- IT על בסיס תשלום כנגד צריכה".


לדברי דני מזרחי, יו"ר ובעלים של אלגרונט: "מודל ה-IT as a Service הינו חדשני וייחודי בשוק הישראלי. השרות מאפשר לעירייה למקד תשומות ניהול, באספקת שירותים איכותיים לתושב, ללא הצורך לעסוק בניהול תשתיות מחשוב מבוססות חומרה ותוכנה. אנו מספקים מענה איכותי לפניות משתמשי העירייה ע"י מרכז תמיכה מקצועי, הנשען על מקורות המידע של תשתיות המחשוב המנוהלות על ידנו, ליצירת חווית משתמש מצוינת למשתמשים בהתאמה מלאה לצרכים של הארגון, התאמה מהירה לגידול מהיר, חדשנות מתמדת, SLA ברמה גבוהה ובעיקר השקעה ברורה וידועה מראש עם הוצאות חודשיות ידועות".


אודות אלגרונט
אלגרונט היא מהחברות הראשונות בישראל המספקת שירותי ענן מאובטחים ללקוחות עסקיים. ברשות החברה מספר חוות שרתים ורשתות תקשורת פרטיות Wide IPVPN. חברת אלגרונט מציעה ללקוחות עסקיים "מחשוב מלא מבוסס ענן" – פתרון מקצה לקצה המאפשר לכל עסק לקבל מענה מתקדם לכל מערך המחשוב : תחנות קצה, רישוי, שירותי דואר, שירותי גיבוי, אירוח אפליקציה, טלפוניה מתקדמת בענן ושירותי תמיכה מותאמים לצורכי הלקוח.
בין לקוחות החברה: רשת מלונות פתאל, תמיר – תאגיד המיחזור, ספייס רשת מועדוני כושר, טרייד מוביל ועוד.
allegronet.co.il info@allegronet.co.il



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il