TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ביג ואשטרום נכסים חתמו על מזכר הבנות לשיתוף פעולה במתחם קניון בת ים


ביג
לפי ההסכם ביג רוכשת 50% מהקניון לפי שווי של כ 555 מיליון שקל , הנכס מניב כיום תזרים NOI שנתי של כ 39 מליון שקל

ביג מרכזי קניות, מדווחת על חתימה על מזכר הבנות לרכישת 50% מקניון בת ים מחברת אשטרום נכסים לפי שווי של כ – 555 מיליון שקלים לקניון, אשר ממוקם במרכז העיר על רחוב יוספטל אשר חוצה את העיר לאורכה. הקניון נהנה מנגישות גבוהה ברגל ובתחבורה והוא נחשב לנכס משמעותי ומוביל במרחב הדמוגרפי בו הוא פועל. יצוין כי בעתיד צפויה להיות מוקמת בסמוך לקניון תחנת הקו האדום של הרכבת הקלה. עם השלמת העסקה יחזיקו החברות במשותף בנכס ויפעלו להשבחתו .

שטחו המסחרי של קניון בת ים (GLA) הינו כ 21 אלף מ"ר, בקניון למעלה מ 100 חנויות שונות ומגוונות. בין השוכרים המובילים במרכז ניתן לציין את: H&M, קסטרו, רנואר, פוקס, אלדו, מקדולנדס וסטימצקי. כולל גם כ 1000 מקומות חנייה. קניון בת ים מניב כיום NOI שנתי של כ 39 מליון שקלים.

עסקת הרכישה צפויה להתבצע באמצעות רכישת 50% ממניות חברת הנכס מידי אשטרום נכסים (אשר טרום הרכישה מחזיקה בבעלות המלאה במניות חברת הנכס), כך שתמורת הרכישה ביג צפויה לשלם כ 126 מליון ₪, המשקף את שווי החברה נטו בניכוי התחייבויותיה.

חי גאליס, משנה למנכ"ל ביג מציין: אנחנו שמחים לרכוש מאשטרום נכסים (מחברות הנדלן המובילות והאיכותיות בישראל) אחזקה מהותית (50%) בקניון בת ים, בו אנו מזהים פוטנציאל השבחה משמעותי. רכישת הקניון תחזק את תיק הנכסים של ביג בישראל.


לאורך שנים קניון בת ים נהנה מיציבות וזאת לאור מיקומו האסטרטגי וכן לאור מיצובו התחרותי המוביל. אנו מעריכים בצורה חיובית את תנופת הבנייה, ההתחדשות העירונית והצמיחה של בת ים בשנים האחרונות וכן את תכניות הפיתוח העתידיות של העיר, לגבי אטרקטיביות הפעילות של הקניון.

בטווח הקצר עד הבינוני בכוונתנו לפעול לביצוע של השקעות בהיקף מהותי בנכס וזאת לצורך שדרוג חווית הקנייה במרכז וכן לצורך מיצוי הפוטנציאל והשבחתו.
רכישת הנכס צפויה להשפיע לחיוב כבר בטווח הקצר על התזרים והרווח המייצג שהחברה מייצרת מפעילותה השוטפת".

ירון רוקמן, מנכ״ל אשטרום נכסים, מסר: ״מדובר בצעד אסטרטגי שבו אנו מתחילים בשותפות לעתיד. אנו שמחים על חתימת מזכר הבנות עם ביג ועל כניסתה הצפויה כשותפה בפרוייקט קניון בת ים. המהלך המשותף בין הצדדים יביא להשבחתו של הקניון והפיכתו לאחד המובילים בישראל, וזאת בנוסף לפוטנציאל ההשבחה הקיים בשטחי ליברטי הצמודים לקניון אשר לגביהם מתנהל מו"מ לרכישה.״



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il