TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Cyber Resilience


כנס ראשון מסוגו בארץ שיתמקד על הבאזז וורד החם של עולם הסייבר והעסקים

איך שומרים על Cyber Resilience, כלומר, חסינות עסקית בעיצומו של אירוע סייבר?
הבאזז וורד החדש והחם של עולם הסייבר והעסקים יעמוד במרכזו של כנס ראשון מסוגו המוקדש כולו ל-Cyber Resilience, שתקיים חברת אורקל ישראל, בשיתוף עם דוברים בכירים מהארץ ומחו"ל, ביום שני 18.12.

על רקע המתקפות הגדולות האחרונות (Uber, Deloitte ואחרות) ולקראת כניסתן של תקנות הפרטיות החדשות של האיחוד האירופי (GDPR) שישפיעו גם על ארגונים ישראלים,


נדרשת גישה שמשלבת בין: אבטחת מידע וכלים טכנולוגיים, המשכיות עסקית (היכולת להמשיך Business as usual תוך כדי ואחרי מתקפה) ובין שרידות עסקית (היכולת להתאושש מהמשבר חודשים אחר כך – מניה שצונחת, ספקים שעוזבים, משקיעים שמתחילים לשאול שאלות).


גם מנהל אבטחת מידע (CISO) נדרש "לדלוור" נכון להנהלה הבכירה בארגון איומים פוטנציאליים ובעיקר משבר סייבר שמתרחש בארגון, במיוחד כשהשלכותיו של משבר כזה, על פי התקנות החדשות, יחייבו באחריות אישית את המנכ"ל.

בין הדוברים:
לוקה מרטלי (Luca Martelly) אורקל, דירקטור אבטחת מידע, באזור EMEA.
אלי עמר, טכנולוג הגנה ראשי, אגף ה- CERT ברשות הלאומית להגנת הסייבר.
שחר מאור, מנהל אבטחת מידע בחברת OUTBRAIN
ליאור בן דוד, מנכ"ל חברת LBD, יזם, מנטור, יועץ ומרצה בתחום הסייבר
עינת מירון, יועצת מומחית להנהלה בכירה בתחום Cyber Resilience.

טעימה מהמרצים:

שחר מאור, מנהל אבטחת מידע בחברת Outbrain, יסביר בהרצאתו איך שומרים על "שפיות אבטחתית" בתוך הצבעוניות של הענן, איך למצוא את האיזון בין להיות חברה צעירה ומגניבה ש"חיה בענן", לבין שמירה על המערכות ונכסי המידע. הוא יתאר את הגישה שפיתח באאוטבריין, לפיה לעובדים יש חופש לעבוד עם הכלים הדרושים להם ביומיום, ועם זאת, הם חלק ממערך ההגנה על הארגון, בגישת "כל אחד הוא Firewall קטן וכולנו Firewall איתן".

Luca Martelli, דירקטור לאבטחת מידע ב-Oracle, ידבר על מודל האחריות המשותפת בין ספק הענן לבין הלקוח, ועל הכלים החדשים של אורקל לאבטחת מידע בגישה האורקלית, חברת דאטה שהיא גם חברת ענן.
גישה המטפלת מרמת הסיליקון ועד לאפליקציות, ולאחרונה עשתה צעד משמעותי עם השקת הדאטה בייס האוטונומי הראשון בעולם של אורקל, מבוסס ML (לימוד מכונה), שמונע טעויות אנוש, מתחזק את עצמו, עושה patching לעצמו וגם מאבטח את עצמו.
לקוחות היום, גם מסורתיים שנחשבים לארגוני On premise, עובדים לעיתים בסביבה של מספר דאטה בייסים: דאטה בייס אחד על שרתי הארגון, ועוד כמה נוספים של ספקי ענן שונים (בין אם במערכות לניהול משאבי אנוש, CRM, מערכת מיילים בענן, וכד'), סביבה מאוד לא פשוטה לניהול. איך מאבטחים את כל זה?



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il