TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Nanofixit מביאה לישראל את טכנולוגיית ההגנה למסכים המתקדמת בעולם


ננופיקסיט 880
נוזל של טיטניום וסיליקון שמתקשה תוך מספר דקות והופך לשכבת מגן ייחודית וקשיחה

41% אחוז ממגני המסכים לסמארטפונים שנקנים בשנה, אינם באמת מגנים - למעלה מ-3,000,000 שברי מסך בשנה


חזק יותר מכל מגן מסך שקיים בשוק
/90% פחות קרינה
אנטיבקטיראלי


עם השקת הסמארטפונים המתקדמים, נרכשים בכל שנה מיליוני מגני מסך זולים בארץ ובחו"ל, בהזמנה מאתרים שונים.
חברת NANOFIXIT פיתחה חדשנות פורצת דרך בתחום הגנת המסכים: Nanofixit טכנולוגיית הגנה למסכים המתקדמת בעולם: נוזל של טיטניום וסיליקון שמתקשה תוך מספר דקות והופך לשכבת מגן ייחודית וקשיחה.


אשר באמצעות ננו טכנולוגיה עושה שימוש בתערובת ייחודית המשלבת סיליקון אורגני עם חלקיקי טיטניום החודרים למשטח/ מסך הזכוכית ואוטמים את הזכוכית כך שהיא הופכת למגן החזק ביותר שקיים היום בשוק מבחינות רבות. מגן מסך של ננופיקיסט נותן הגנה של 90% פחות קרינה, מפחית שברים ,שריטות וטוב יותר מכל המגנים האחרים.


מנו מור, יבואן ומנכ"ל Nanofixit בישראל : "ננופיקסאיט טיטניום הוא מגן המסך הקשיח ביותר שהשוק מציע כעת בהשוואה למתחרים שמציעים מגני מסכים בשוק. אנו מאמינים כי הטכנולוגיה תשנה לגמרי את מה שהכרנו עד היום. בדור שצורך כל היום מסכים, אנו רוצים להגן על ילדינו עם כמה שפחות קרינה, דבר שהוכחנו בבדיקות מעבדה, עם כמה שפחות שברים ושריטות, ובסופו של דבר גם חיסכון בכסף. יש צורך בהחלפת המגן אחת לשנה, ולא מספר פעמים בשנה כפי שקורה לרוב בשימוש במגני מסך שמגיעים בצורת המדבקה/זכוכית".


לעומת מגנים מטכנולוגיית ה"ננו", מגני המסך הרגילים הקיימים בשוק כיום, עשויים פלסטיק וזכוכית, אינם מתמודדים היטב עם האתגרים של הזירה האלקטרונית המשתנה במהירות. כך לדוגמא מגני מסך, העשויים פלסטיק או זכוכית בעיקר אינם באמת מגנים משברים, יוצרים בועות, אינם סטריליים ,מעוותים את תצוגת הצבעים במסך וכן התגובה הבעייתית של המסך למגע, כאשר קיים על המכשיר מגן מסך פלסטיק או זכוכית.
כל אחד מבין שברגע שמניחים מגן זכוכית על המסך זהו חומר זר שלא תוכנן להיות על הטלפון ולא נבדק על ידי שום גוף מוסמך (זה פשוט מגיע מסין במחירים נמוכים החל משקלים/דולרים בודדים) ללא אחריות.
למכשירים עם מסך קמור בסגנון Edge Samsung לא היה עד כה פתרון מבחינת מגן מסך )פלסטיק או זכוכית ( אשר יכול לתת מענה לכל המסך בשל צורתו הייחודית. המכשיר הנייד היקר והחכם שלנו עדיין צריך הגנה – גם בפני שבר וגם בפני שריטות !ואנחנו וילדנו צריכים הגנה מהקרינה הסלולארית שהטלפון הנייד שלנו פולט.

ניתן להזמין את המוצר באתר החברה www.nanofixit.co.il
ובקניונים ברחבי הארץ:
קניון עזריאלי השלום תל אביב
קומה שניה (ליד פול אנד בר ואמריקאן איגלס)
קריון חיפה – מול שער 2 (ליד סופר קופיקס)
קניון מלחה ירושלים – מול שער כלנית (ליד נייק ורולדין)
קניון הזהב ראשון לציון – בשדרת הצעירים (ליד מגנוליה וקרולינה למקה משקפיים)

בקרוב במרכזי הקניות בערים:
נתניה
פתח תקווה
באר שבע
אילת



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il