TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Playbuzz ממשיכה להסתער על העולם


Playbuzz
יוצאת בסדרת מינויים אסטרטגיים בהנהלת החברה
תום פחיס, השותף המייסד לצד שאול אולמרט, יכהן עתה כ-COO של החברה
ירון בר מונה כמנהל הפעילות בישראל
יעל שפריר בקידום נוסף – ותכהן עתה כסמנכ"לית השותפויות הבינלאומיות

פלטפורמת התוכן האינטראקטיבי המובילה וזוכת הפרסים Playbuzz ממשיכה להרחיב ולהעמיק את נוכחותה הגלובלית, ולאחר סבב גיוסים בגובה 35 מיליון דולר שערכה לאחרונה, יוצאת החברה בסדרת מינויים אסטרטגיים בהנהלת החברה.

תום פחיס, אשר הקים את Playbuzz ביחד עם שאול אולמרט ב-2012, מרחיב את תחומי אחריותו בחברה, וכשותף מייסד וסמנכ"ל התפעול של החברה, יתמקד עתה בהובלת שיתופי הפעולה עם גופי מדיה ומותגים מובילים בעולם, ובניהול רוחבי של הפעילות העסקית הגלובלית.

את כלל הפעילות בישראל ינהל מעתה ירון בר, והוא יצטרף בנוסף להנהלת החברה. במסגרת תפקידו, ינהל בר את הפיתוח העסקי והמכירות של החברה בארץ, בנוסף ליצירת שותפויות אסטרטגיות ופתרונות מונטיזציה עם גופי המדיה המובילים. ירון מקבל לידיו את ניהול כלל הפעילות בארץ לאחר שנה בלבד בחברה, ומאז ייצר עבור החברה עשרות רבות של קמפיינים משותפים עם מותגים בינלאומיים מובילים, כגון יוניליוור, אסם, מאסטרקארד, Pfizer ו-Kia. קודם להצטרפותו ל-Playbuzz, ניהל במשך עשור את הפעילות המסחרית של אתר ONE.

יעל שפריר, שעד כה ניהלה את אזור המזרח התיכון, אסיה-פאסיפיק ומזרח אירופה, וכן הקימה את פעילות החברה בשוק הרוסי, קודמה ותכהן עתה כסמנכ"לית שותפויות בינ"ל. בתפקיד זה תקדם שפריר את אסטרטגיית הפעילות בשווקים הצומחים של החברה, וכן תנהל הקמת מערך לעבודה מול גופי מדיה ברחבי העולם, עם דגש על ארה"ב ובריטניה, שיכלול אוטומציה של תהליכי עבודה ומכאן גדילה סקליבילית.

מינויים אסטרטגיים נוספים כוללים את קידומו של אורי הופנונג לדירקטור שווקים חדשים ומוביל הפעילות העסקית של החברה באמריקה הלטינית, לאחר שפתח וניהל את פעילות החברה בסאו פאולו, וכן מינויו של מור סידי כדירקטור צמיחה עסקית בחברה.

אודות Playbuzz
Playbuzz, שנוסדה על ידי שאול אולמרט ותום פחיס בשנת 2012, היא הפלטפורמה המובילה בעולם ליצירת תוכן, המאפשרת לגופי המדיה ולמותגים הגדולים בעולם ליצור תוכן אינטראקטיבי המעודד מעורבות גולשים, להפיץ אותו ולהפיק ממנו רווחים. בחברה מועסקים למעלה מ-150 עובדים במשרדיה בניו יורק, לונדון, תל אביב, המבורג, סאו פאולו, מוסקבה ולוס אנג'לס. הצמיחה המהירה של Playbuzz היא תוצר של אימוץ הפלטפורמה על ידי גופי מדיה ומותגים ברחבי העולם, אשר משתמשים בפתרונות יצירת התוכן האינטראקטיבי ובכלים האנליטיים המתקדמים של החברה, על מנת להעצים את מעורבות הגולשים, להרחיב את החשיפה, להגביר את המודעות למותג, לשפר את הרווחיות, ולהעשיר את התוכן כדי להשיג מעורבות מקסימלית ברשתות החברתיות. תכנים שנוצרו בפלטפורמה של Playbuzz מגיעים למאות מיליוני גולשים מדי חודש באמצעות שותפיה ואתר האינטרנט המוחזק ומופעל על ידיה,www.playbuzz.com .
www.facebook.com/playbuzz | www.facebook.com/playbuzzbusiness | @Playbuzz / @PlaybuzzBiz


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il