TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פידמי מדיקל גייסה 2 מיליון דולר מתאגיד הענק הרפואי הגרמני ב. בראון


טרנדליינס
למוצר של פידמי יש שוק פוטנציאלי גדול, גם בשל השיפור באיכות חיי החולים וגם בגלל ההפחתה המשמעותית בעלויות הטיפול עבור בתי החולים והמוסדות הסיעודיים

הסטארט-אפ הישראלי מקבוצת טרנדליינס מפתח צינורית הזנה מתקדמת, שמשפרת מאוד את איכות חיי המטופלים וצפויה להפחית ביקורים בבתי החולים ועלויות טיפול. "ההשקעה של ב. בראון ממחישה את האמון בחברה שלנו ואת הציפיות ממנה", אומר מנכ"ל פידמי שחר מיליס, "אנחנו נמצאים בעיצומו של ניסוי קליני במוצר, ומקווים להביאו כבר תוך זמן קצר לשוק, שמשווע לפתרונות טובים יותר מאלו הקיימים כיום"


חברת פידמי מדיקל הישראלית ותאגיד הענק הרפואי הגרמני ב. בראון הודיעו על חתימת הסכם במסגרתו ישקיע התאגיד הגרמני 2 מיליון דולר בחברה הישראלית המפתחת צינורית הזנה מתקדמת. המוצר של פידמי, חברת פורטפוליו של קבוצת טרנדליינס, שנסחרת בבורסה של סינגפור, עתיד להציע שדרוג ניכר למוצרים הקיימים בשוק ובכך לשפר משמעותית את איכות חייהם של חולים קשים, שנזקקים להזנה תוך בטנית.


הצינוריות הארוכות הקיימות כיום חשופות לשליפה בלתי צפויה, שגורמת כאבים עזים; עלולה ליצור קרע באזור התעלה בבטן דרכה עוברת הצינורית; ומחייבת הגעה דחופה לבית החולים לטיפול בקרע ולהשמת צינורית חדשה. כמו כן, הצינוריות הללו חייבות החלפה אחת לכמה חודשים עקב היערמות שאריות מזון ותרופות בדופן הפנימית שלהן.


המכשיר של פידמי, לעומת זאת, הוא בעל פרופיל נמוך וצמוד לעור – מבנה דמוי כפתור, השומר על דיסקרטיות ומפחית את חוסר הנוחות האינהרנטי הכרוך במכשיר הזנה. בנוסף מצוידת הצינורית החדשה בעוגן פנימי בצורת פטרייה המפחית את הסיכון לשליפה לא רצונית של המכשיר. העוגן הפנימי מורכב מחמישה חלקים קטנים וגמישים, וכאשר מגיעה העת להסיר את הצינורית בתום שימוש ממושך, כלי זעיר דמוי מברג משחרר את העוגן וגורם לחמשת חלקיו להתפרק ולהיפלט מהגוף באופן טבעי, דרך מערכת העיכול. הצינורית מצדה נשלפת בקלות החוצה, ללא כאבים או נזק לרקמות.


נוסף לכך מתייחד המכשיר של פידמי בצינורית פנימית נוספת שניתנת להחלפה פשוטה, גם בידי בן משפחה או מטפל, ללא צורך בהכשרה רפואית, וזאת מבלי להסיר את הצינורית כולה. החלפת הצינורית הפנימית מונעת סתימה והצטברות בקטריות, ומאפשרת קו הזנה טרי ונקי מדי שבוע. פעולה זו שומרת על הזנה רציפה, ומונעת ביקורים בבתי חולים לצורך החלפות צינורית שנסתמה.


למוצר של פידמי יש שוק פוטנציאלי גדול, גם בשל השיפור באיכות חיי החולים וגם בגלל ההפחתה המשמעותית בעלויות הטיפול עבור בתי החולים והמוסדות הסיעודיים. מדי שנה מתבצעות ברחבי העולם כ-1.3 מיליון החדרות של צינוריות הזנה תוך בטניות חדשות לחולים שונים – מבוגרים וילדים – שאינם יכולים לאכול בכוחות עצמם בשל אירועים ומחלות שונות כגון טראומה, שבץ מוחי, מחלות ניווניות, פרקינסון ודמנציה, או בשל מומים כפיגור קשה. בארה"ב בלבד מבוצעות כחצי מיליון פרוצדורות של החדרת צינורית בשנה. נוסף לכך מתבצעים מדי שנה כ-3 מיליון הליכי החלפה של צינוריות שנסתמו או נתלשו. בישראל מוערך מספרם של החולים הנזקקים לצינורית הזנה בעשרות אלפים.


תאגיד ב. בראון מייצר תרופות ומוצרים רפואיים מתקדמים בתחומים שונים, ובהם טיפול נמרץ; עירויים; הרדמה ודיאליזה, ומעסיק 40 אלף עובדים ברחבי העולם. ההשקעה שלו בפידמי מדיקל תשמש להשלמת הניסוי הקליני שעורכת החברה בימים אלו בבית החולים הדסה עין כרם ולמימון הכנות לשיווק מסחרי של המוצר.


"אנחנו מאמינים שהצינורית שלנו תחולל שינוי אמיתי עבור החולים ומי שמטפל בהם", אומר שחר מיליס, מנכ"ל פידמי, "ההשקעה של ב. בראון ממחישה את האמון שיש לחברת הענק הזו בחברה שלנו, ובעיקר במוצר שלה. אנחנו מצויים בעיצומו של ניסוי קליני, ומקווים להביא כבר תוך זמן קצר את המוצר לשוק, שממתין בציפייה לפתרונות טובים יותר להזנה תוך בטנית מאלו שקיימים כיום".
טוד דולינג'ר, מנכ"ל ויו"ר משותף של קבוצת טרנדליינס: "פידמי היא דוגמא מצוינת לחברה שמגשימה במלואו את החזון שלנו ליצירת ופיתוח חברות שמשפרות את מצב המין האנושי. אני מאמין בכל מאודי שהמוצר שלהם עתיד לחולל שינוי ענק עבור מיליוני בני אדם, שחיים עם האתגר היומיומי של הזנה תוך בטנית".






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il