TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

תחרות הסטארט-אפים היוקרתית בתחום הבינה המלאכותית של NVIDIA מגיעה לישראל


NVIDIA
עשר חברות ישראליות יתחרו ב- NVIDIA Inception Awards Israel

התחרות תתקיים במסגרת כנס ה-GTC שייערך בישראל ב-17-18 באוקטובר, ואליו יגיע מנכ"ל NVIDIA העולמית ג'ן-סאן הואנג


Deep Instinct הישראלית, שזכתה בשנה שעברה בתחרות של NVIDIA בסיליקון ואלי, הודיעה לפני כחודש על קבלת השקעה מהענקית הבינלאומית


חברות ישראליות מוזמנות להגיש מועמדות לתחרות עד ה- 16.9.2017
ג'ף הרבסט, סגן נשיא ומנהל הפיתוח העסקי של NVIDIA העולמית: "הבאנו את התחרות לתל אביב מתוך מטרה לגלות ולהשקיע בכוכבים העולים של עולם הבינה המלאכותית בישראל".
ענקית המעבדים הגראפיים והבינה המלאכותית Nvidia, המתמחה בפיתוח מעבדים גראפיים עוצמתיים, הודיעה היום כי תקיים לראשונה בישראל את תחרות הסטארט-אפים בתחומי הבינה המלאכותית - NVIDIA Inception Awards Israel. תחרות הסטארט-אפים, בסופה יוכרז הסטארט-אפ הישראלי הטוב ביותר בתחומי הבינה המלאכותית, תתקיים במסגרת כנס ה-GTC השנתי (GPU Technology Conference) של NVIDIA, שייערך בתל אביב ב-17-18 באוקטובר.


מתוך כלל החברות שיגישו מועמדות, ייבחרו עשרה סטארט-אפים מובילים שיעלו לגמר ויציגו בתחרות ביום האירוע. על פי כללי התחרות, ההשתתפות מותרת לחברות שהוקמו בשנתיים האחרונות, גייסו עד חמישה מיליון דולר וכמובן מבוססות על טכנולוגיות בתחומי הבינה המלאכותית והלמידה העמוקה. הסטארט-אפים שיעלו לגמר ייבחרו על פי מגוון קריטריונים, בהם חדשנות טכנולוגית, השפעה חברתית ופוטנציאל שוק נרחב.
עשר החברות המציגות יקבלו הזדמנות להיחשף בפני בכירי תעשיית ההיי טק והבינה המלאכותית בישראל, מפתחים, יזמים, נציגי קרנות הון סיכון מהארץ ומחו"ל, משקיעים, שותפים ולקוחות פוטנציאליים וכן אנשי אקדמיה ומחקר. כמו כן, לזוכה במקום הראשון יוענק פרס כספי ומחשב בינה מלאכותית עוצמתי מדגם Station DGX בשווי 100,000$.


בנוסף למנכ"ל NVIDIA, בפאנל השופטים של התחרות ייקחו חלק גם ג'ף הרבסט, סגן נשיא ומנהל הפיתוח העסקי של NVIDIA העולמית; מור ברק, מנכ"ל תכנית The Junction מבית קרן ההשקעות F2 Capital; אלי דוד, מייסד משותף ומנכ"ל Deep Instinct ואייל ניב, מנכ"ל משותף ב-Pitango.
ג'ף הרבסט, סמנכ"ל הפיתוח העסקי העולמי של NVIDIA, אמר היום: "ישראל היא סטארט-אפ ניישן. כמה מחברות הסטארט-אפ החדשניות והמובילות ביותר בעולם נמצאות כאן, ובהן גםDeep Instinct, שזכתה לאחרונה במקום הראשון בתחרות הסטארט-אפים שלנו בסיליקון וואלי. השנה החלטנו לקיים את התחרות בתל אביב כחלק ממאמץ כולל שלנו לחקור את השוק המקומי ולגלות ולהשקיע בכוכבים העולים של עולם הבינה המלאכותית בתעשייה הישראלית".


האצה והשקעות במיזמי בינה מלאכותית: Inception virtual incubator program
NVIDIA מלווה כיום יותר מ-1,300 מיזמי בינה מלאכותית באמצעות תכנית ההאצה הייחודית שלה לסטארט-אפים בתחומי הבינה המלאכותית - Inception virtual incubator program. במסגרת הליווי, החברה מעניקה למיזמים תמיכה טכנולוגית, ייעוץ אסטרטגי, סיוע בפיתוח עסקי, גישה ללקוחות ושותפים פוטנציאליים ועוד. בנוסף, החברה השקיעה בסטארט-אפים רבים במסגרת זרוע ההשקעות שלה, GPU Ventures program, בהם גם Deep Instinct ו-Zebra Medical הישראליות, Abeja (יפן), ElementAI (קנדה), ו- Datalouge, Fastdata.io, Optimus Ride, SoundHound ו-TempoQuest האמריקניות.
אודות כנס ה-GTC


כנס ה-GTC (GPU Technology Conference) ייערך ב-17-18 באוקטובר 2017 בתל אביב. האירוע מתקיים זה שמונה שנים ונחשב לאירוע הגדול והמרכזי בתעשיית המחשוב העולמית, ובכלל זה עולמות הבינה המלאכותית, למידה עמוקה, ביג דאטה, רפואה דיגיטלית, מציאות רבודה, עיבוד נתונים ומכוניות אוטונומיות. בנוסף, בישראל יתמקד הכנס גם בשורת נושאים שרלוונטיים במיוחד לתעשייה המקומית, כמו הגנה בסייבר, ביטחון, ערים חכמות ועוד.


האירוע בישראל, שתכניתו המלאה תפורסם בהמשך, יכלול סדנאות למידה עמוקה למפתחים, תחרות סטארט-אפים חדשניים בתחום הבינה המלאכותית, הצגה של טכנולוגיות חדשות, הרצאה מרכזית של מנכ"ל Nvidia שישטח את חזונו בנוגע לעתיד הבינה המלאכותית וכן שורה של דוברים מן העולם.
אודות Nvidia


Nvidia הינה חברה אמריקנית מובילה עולמית בתחום המעבדים הגראפיים. החברה הוקמה ב-1993 ובשנת 2016 הסתכמו הכנסותיה ב-6.9 מיליארד דולר, עלייה של כ-38% לעומת השנה הקודמת. ב-2017 קיבלה Nvidia את תואר "החברה החכמה ביותר" במגזין הטכנולוגיה העולמי MIT. החברה מספקת מעבדים גראפיים עוצמתיים לתעשיית הווידאו והמשחקים ונחשבת למובילת השוק, עם הכנסות של יותר מ-4 מיליארד דולר מסגמנט זה בלבד ב-2016.


בשנים האחרונות העמיקה החברה את פעילותה בתחומי הבינה המלאכותית והלמידה העמוקה, זיהוי והבנה של אובייקטים ותכנים ויזואליים מורכבים, המושתתים על כוח העיבוד החזק של השבבים הגראפיים. כיום, הטכנולוגיה פורצת הדרך של Nvidia מהווה תשתית להנחת יסודות של בינה מלאכותית במגוון תעשיות טכנולוגיות, בהן מכוניות אוטונומיות, הגנה בסייבר, בריאות דיגיטלית, בניית ערים חכמות ועוד.
לינק להרשמה ולהגשת מועמדות לתחרות:
https://www.nvidia.com/en-il/gtc/sessions/ai-startups/
לינק למידע והרשמה לכנס ה-GTC של NVIDIA בישראל:
https://www.nvidia.com/en-il/gtc/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il