TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אי.בי.אי: פרוטרום - דוחות חזקים לרבעון השני


איביאי
מחיר המניה כבר מגלם את הציפיות החיוביות להמשך
הבוקר פרסמה פרוטרום את תוצאותיה לרבעון השני של שנת 2017 והציגה דוח חזק, בצפי, עם שיפור ברווחיות הגולמית לצד שיפור משמעותי ברווחיות התפעולית.

מצורפת סקירה של שירה אחיעז, אנליסטית, אי.בי.אי. - שירותי בורסה

להערכתנו, למרות שכיווני השוק פועלים לטובת החברה ולמרות הצלחת החברה בהטמעת רכישות העבר, מחיר המניה כבר מגלם את הציפיות החיוביות להמשך.
בנוסף, פרוטרום נסחרת במכפיל של 24 על רווחי 2018, גבוה ממוצע המתחרות שעומד על 21.6, לכן אנו נותרים בהמלצת תשואת שוק.

ההכנסות ברבעון הסתכמו בכ-344 מיליון דולר, צמיחה של 14.4% בהשוואה לרבעון המקביל, שברובה נובעת בעיקר כתוצאה מהשלמת רכישות.
במהלך הרבעון השני השלימה פרוטרום את רכישת חברת רנה לורן מצרפת (100%) שתרמה 3.9 מיליון דולר למחזור המכירות ברבעון. בנוסף, רכשה את יתרת האחזקה (20.92%) בחברת נוטרהפור הספרדית ודיווחה על רכישת 60% מחברת WFF מווייטנאם שטרם הושלמה.

רווחיות – החברה הציגה שיפור ברווחיות הגולמית לרמה של 38.5% בין היתר הודות לתמהיל המוצרים שנמכרים מבחינה עונתית ברבעון לצד שיפור ניכר ברווחיות התפעולית לרמה של 16.3% (לפני אחרות) בעקבות התקדמות בהטמעת ויברג ומהלכי התייעלות נוספים.

במגזרי פעילות הליבה – פרוטרום רשמה צמיחה דו ספרתית במכירות לצד שיפור ברווחיות התפעולית.
במגזר הטעמים החברה הציגה עלייה דו ספרתית של כ-13.3% בהכנסות בהשוואה לרבעון המקביל, אשר הסתכמו בכ-254 מיליון דולר, לצד שיפור ברווחיות התפעולית שעמדה על 18%.
במגזר חומרי הגלם ההכנסות הסתכמו בכ-66 מיליון דולר, צמיחה של 15.3% מהרבעון השני של שנת 2017, עם שיפור בשיעור הרווחיות התפעולית שעמדה על 13.7%. נציין כי מאז שנת 2014, פרוטרום לא הציגה רווחיות ברמה שכזו במגזר זה.
במגזר הסחר והשיווק של החברה, הייתה צמיחה של 23.4% להכנסות שהסתכמו בכ-25 מיליון דולר, שנבעה בין היתר בעקבות רכישת חברת פיאסה המקסיקנית ומשע"ח שתמכו בתוצאות.

ה-EBITDA (בנטרול אחרות) לרבעון עמדה על כ-67 מיליון דולר, ומהווה 19.5% ממכירות החברה, מדובר בשיפור בהשוואה לשיעור של 18.5% ברבעון המקביל.
הרווח הנקי של החברה הסתכם בכ-37 מיליון דולר ברבעון (לעומת כ-30 מיליון דולר ברבעון המקביל), כולל הוצאה חד פעמית של 0.9 מיליון דולר בעקבות תהליכי ההתייעלות שהחברה נמצאת בעיצומם.

מטבעות: לפי הצפי, השפעת המטבעות ברבעון הייתה לא מהותית, שחקה את הצמיחה במכירות בשיעור של 0.8% ביחס לרבעון המקביל (במונחי פרופורמה).


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il