TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

שחקן חדש בתחום חללי העבודה המשותפים


שובל ניהול והשקעות משיקה מתחם חדש במגדל השחר תחת המותג BE ALL‏
חקן חדש בתחום חללי העבודה המשותפים - BE ALL
חברת הנדל"ן שובל ניהול והשקעות משיקה בימים אלו מתחם חדש במגדל השחר בגבעתיים תחת המותג BE ALL
המתחם החדש יכלול כ- 600 עמדות עבודה המשתרעים על פני שתי קומות בשטח כולל של כ- 3500 מ"ר
עלות ההשקעה בפרויקט נאמדת בכ-20 מיליון שקל

איש העסקים נס שובל ציין: "השקת מגדל השחר הינה הסנונית הראשונה עבור BE ALL בכוונתנו להפוך לשחקן ראשי בשוק החללים המשותפים ולהוות אלטרנטיבה עבור בעלי העסקים הקטנים והיזמים הצעירים, מעבר לחלל עבודה איכותי, טכנולוגי ומרהיב אנחנו נאפשר עבור השוכרים ידע מקצועי, כלים ומשאבים אשר יסייעו להם לבניית העסק"
שחקן חדש בתחום חללי העבודה המשותפים, המותג החדש- BE ALL של חברת הנדל"ן שובל ניהול והשקעות, נחנך בימים אלו במגדל השחר החדש בגבעתיים. נס שובל, חלוץ חללי עבודה משותפים בישראל מביא איתו ידע, ניסיון מקצועי ושיטת בינוי גמישה שמבטיחה התאמה מקסימאלית של החלל לדרישות השוכרים.
מגדל השחר הוא המתחם הראשון של המותג החדש BE ALL ואכלוסו צפוי כבר בחודש הקרוב. בכוונת החברה להרחיב את פריסתה בישראל ולפתוח עד סוף השנה הקרובה לפחות עוד שני מתחמי ענק באזור המרכז והשרון ולהוות שחקן מוביל בשוק המשרדים המשותפים בישראל.
BE ALL השחר הממוקם בסמוך לעורקי תחבורה מרכזיים כמו נתיבי איילון ובמרחק הליכה קצר מתחנת רכבת מרכז, מאפשר נגישות עבור יזמים ובעלי עסקים קטנים מאזור המרכז אך גם מחוצה לו. המתחם כולל כ-600 עמדות עבודה המשתרעים על פני שתי קומות בשטח כולל של כ- 3500 מ"ר, במתחם עמדות "אופן ספייס" ומשרדים בגדלים שונים החל ממשרד לעמדת עבודה אחת ועד פתרון לחברות גדולות - לטובת מי שמעוניין ליהנות משירותי משרד מלאים ברמת גמישות אופטימאלית בנוסף לכך הוקמו כ- 10 חדרי ישיבות, מטבחים, חללי לאונג' ואכילה לרווחת השוכרים.

ל-BE ALL מודל ייחודי בכך שהוא יאפשר עבור השוכרים ערכים מוספים כמו נגישות לידע שימושי וכלים פרקטיים עבור ניהול העסק. כמו כן תוקם במתחם פלטפורמת למידה חדשנית, הכוללת תכנים מקצועיים רלוונטיים לבעלי עסק חדש, חדרי הדרכה ועוד.

עוד הוסיף נס שובל: "החללים החדשים של BE ALL עונים על ציפיותיהם של היזמים הצעירים של היום החיים ונושמים קהילה, פתיחות ושיתוף. ובהתאם לכך בנוי קונספט חלל העבודה המשותף. מלבד המרחב הפיזי המפנק, חללי העבודה מעניקים פלטפורמה מקוונת לנטוורקינג , השראה, ושעות עבודה גמישות. עוד הוסיף שובל: "לאור ההתפתחויות בשוק, בנינו מוצר מתקדם ושלם שעונה על הדרישות והצרכים הבוערים של הלקוחות- הרמנו תשתיות בסטנדרטים של בינוי הגבוהים ביותר בענף".
מי שאמונה על עיצוב החללים של BE ALL היא האדריכלית ורד גינדי. הסגנון העיצובי של החללים עונה על הצורך של חיבור חברתי, נטוורקינג נגישות ופשטות אורבאנית. בעיצוב נעשה שימוש בחומרים איכותיים וגולמיים כמו בטון, ברזל, עץ, בדים, ציורי קיר, ועוד. כמו כן שולבו אלמנטים מן הטבע דוגמת קירות ירוקים וצבעוניות טבעית בשילוב ריהוט אירופאי ברמת ארגונומיה גבוהה.

בתכנון המתחמים הושם דגש על סביבת עבודה חכמה ומתקדמת: בוצעה השקעה מירבית בתשתית האינטרנט באמצעות סיבים אופטיים, בנוסף ניתן דגש משמעותי ניתן לאיכות האקוסטיקה על מנת לאפשר פרטיות לשוכרים. נעשה שילוב של תאורה חכמה וחסכונית, ניצול אור יום, בידוד תרמי לחיסכון באנרגיה ולשמירה על הסביבה, ניצול שטח מקסימאלי וסטנדרט גימור גבוה ביותר. כמו כן בתכנון המתחם ומאפייני השירות, ישנה נגישות מלאה לאנשים עם מוגבלויות.
מחירי ההשכרה החל מ 970 ₪ לחודש לעמדת עבודה (מידע מפורט ומחירים מופיעים באתר www.be-all.com ).






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il