TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

בנקאות חדשה נולדה בישראל – PEPPER נפתח לקהל הרחב


משרדי פפר צילום כפיר סיון
Pepper מאפשר לנהל את חשבון הבנק באמצעות המובייל בלבד – ללא עמלות עו"ש ועם חוויית משתמש פרסונלית, ייחודית וחדשנית

Pepper הוא פלטפורמת בנקאות דיגיטלית ראשונה מסוגה בישראל ובין הראשונות בעולם, שמנוהלת כולה דרך המובייל, החל משלב פתיחת החשבון ועד ביצוע כל הפעולות הבנקאיות השכיחות, לרבות הזמנת כרטיס אשראי ופנקסי שיקים, העברות כספים, לקיחת הלוואה, הפקדה לחיסכון, הפקדת שיקים ועוד.
Pepper הוא חשבון בנק ללא עמלות עו"ש, המבוסס על טכנולוגיה ייחודית אשר מסייעת ללקוחות לנהל את כספם באופן טוב יותר, תוך הבנה מעמיקה על מה בדיוק הם מוציאים את כספם, ולמידה כיצד ניתן לחסוך בצורה יעילה יותר. הטכנולוגיה הייחודית של Pepper, אשר מבוססת על בינה מלאכותית, מאפשרת להכיר כל לקוח ולקוח על מאפייניו השונים, להתאים לו תכנים שרלוונטיים רק עבורו, ובכך להעניק לו חוויה בנקאית פרסונלית לחלוטין, בשונה מכל מה שהכרנו עד עתה בעולם הבנקאות.


חוויית המשתמש של Pepper דומה לזו של ה- feed שבפייסבוק, בו ניתן לקבל תוכן מותאם אישית, תובנות צרכניות, השוואות לאנשים שדומים לך, סיכומי הוצאות, ניתוחי הוצאות על בסיס שבועי וחודשי, עדכונים בלייב, טיפים צרכניים, ועוד - הכל בשפה פשוטה וידידותית.
חידוש משמעותי נוסף: באמצעות Pepper ניתן להתכתב עם בנקאי בצ'ט בכל שעות היממה (לא כולל שבת). זאת בנוסף למוקד שירות לקוחות טלפוני, הפועל 24/6 ואשר מאויש על ידי בנקאים.


הליך פתיחת החשבון ב-Pepper אורך כ-8 דקות בלבד (!), ויכול להיעשות מכל מקום ובכל זמן שנוח ללקוח, על ידי שיחת וידאו עם בנקאי. בסיומו, מקבל הלקוח עדכון, ישירות לנייד, אודות מסגרות העו"ש והאשראי שלו. כרטיס האשראי ופנקסי השיקים, גם הם בחינם, מגיעים עם שליח עד הבית.
Pepper מצטרף לאפליקציית התשלומים החינמית Pepper Pay שהושקה לפני מספר חודשים ואשר מאפשרת ללקוחות כל הבנקים להעביר כספים לרשימת אנשי הקשר בנייד, באופן מהיר וידידותי – וללא עמלות. לקראת סוף השנה אף תושק בהדרגה אפליקציית Pepper Invest שתאפשר מסחר בני"ע.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il