TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

טבע מודיעה על פרסום תוצאות מחקר ARM-TD בכתב העת Neurology®


לוגו טבע
מחקר העוסק בשימוש נסיוני ב-Deutetrabenazine עבור דיסקינזיה מאוחרת

טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ(NYSE and TASE: TEVA) הודיעה היום על פרסום תוצאות מתוך מחקר בשלב 2/3 המכונה ARM-TD (Aim to Reduce Movements in Tardive Dyskinesia) בכתב העת Neurology®, כתב העת של האגודה האמריקאית לנוירולוגיה. מחקר ARM-TD בחן את הבטיחות והיעילות של השימוש הנסיוני ב- deutetrabenazine (SD-809) בהשוואה לפלצבו לטיפול בדיסקינזיה מאוחרת ברמה בינונית עד חמורה.

"דיסקינזיה מאוחרת היא תופעה כרונית ומגבילה המשפיעה על מטופלים אשר כבר סובלים ממחלות פסיכיאטריות משמעותיות," אמר ד"ר מייקל היידן, נשיא המו"פ הגלובלי והמדען הראשי של טבע. "אנו שמחים לחלוק את הפרסום הזה עם הקהילה המדעית."

ניסוי רנדומלי מבוקר של deutetrabenazine עבור דיסקינזיה מאוחרת פורסם באתר כתב העת Neurology® טרם פרסומו בדפוס. מחקר ARM-TD ופרסומו הובלו על ידי החוקרים הראשיים ד"ר היוברט פרננדז, פרופסור לנויורולוגיה במחקר השיקום הנוירולוגי של ה- Cleveland Clinic וד"ר קארן א. אנדרסון, פרופסורית חברה לפסיכיאטריה ונוירולוגיה בבית החולים האוניברסיטאי MedStar בג'ורג'טאון.

אודות מחקר ARM-TD

מחקר ARM-TD היה מחקר אקראי ביחס של 1:1, כפול סמיות, מבוקר פלצבו, של קבוצות מקבילות, בקרב 117 מטופלים מכל העולם (מתוכם 104 מטופלים השלימו את הניסוי) הסובלים מדיסקינזיה מאוחרת ברמה בינונית עד חמורה. המטופלים שנרשמו לניסוי קיבלו deutetrabenazine או פלצבו, במנות גדלות בהדרגה עד למינון האופטימלי במשך ששה שבועות, ולאחר מכן קיבלו המשך טיפול במינון זה למשך ששה שבועות נוספים, כך שמשך הטיפול הכולל היה 12 שבועות.

יעדי המחקר היו להעריך את היעילות של deutetrabenazine בהפחתת החומרה של תנועות בלתי רצוניות חריגות הנלוות לדיסקינזיה מאוחרת, ואת הבטיחות והסבילות של תהליך הטיטרציה (הגברת מינון הדרגתית) והטיפול המשמר ב- deutetrabenazine בקרב מטופלים עם דיסקינזיה מאוחרת הנובעת משימוש בתרופות.

אודות דיסקינזיה מאוחרת
דיסקינזיה מאוחרת, מחלה שעבורה לא קיימים טיפולים מאושרים בארה"ב, היא הפרעת תנועה המאופיינת בתנועות חוזרות ובלתי נשלטות של הלשון, השפתיים, הפנים, מרכז הגוף והגפיים. המחלה, הפוגעת לעתים תכופות בתפקוד, משפיעה על כ- 500,000 איש בארצות הברית, ונובעת בדרך כלל משימוש בתרופות נפוצות לטיפול בבעיות פסיכיאטריות כגון סכיזופרניה והפרעה דו-קוטבית.

אודות Deutetrabenazine
Deutetrabenazine, טיפול נסיוני לדיסקינזיה מאוחרת, הוא מולקולה אוראלית המהווה חסם של vesicular monoamine 2 transporter (VMAT2) והמיועד לווסת את רמות הדופמין במוח. Deutetrabenazine מאושר בארה"ב לטיפול בכוריאה (מחולית) הנלווית למחלת הנטינגטון.

אודות טבע
טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ (NYSE & TASE: TEVA) היא חברת תרופות גלובלית המספקת פתרונות בריאות ממוקדי-מטופל באיכות גבוהה המשמשים כ-200 מיליוני מטופלים ב-100 שווקים מדי יום. טבע, שבסיסה בישראל, היא יצרנית התרופות הגנריות הגדולה בעולם, הממנפת את צבר מוצריה הכולל יותר מ-1,800 מולקולות לייצור מגוון רחב של מוצרים גנריים ברוב התחומים הטיפוליים. בתחום התרופות הייחודיות, לטבע יש את הטיפול החדשני המוביל בעולם לטיפול בטרשת נפוצה וכן תכניות מחקר מתקדמות למחלות אחרות של מערכת העצבים המרכזית, כולל הפרעות תנועה, מיגרנה, כאב ותופעות ניווניות, וכן פורטפוליו מוצרים רחב בתחום הנשימה. טבע ממנפת את יכולותיה בגנריקה ובתרופות הייחודיות במטרה לחפש דרכים חדשות לענות על צרכי המטופלים, וזאת על ידי שילוב פיתוח תרופות יחד עם פיתוח תכשירים, שירותים וטכנולוגיות. הכנסות טבע בשנת 2016 הסתכמו ב-21.9$ מיליארד. למידע נוסף על החברה, בקרו באתר www.tevapharm.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il