TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אטיוניטי מדווחת על תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2017


אטיוניטי
צמיחה של 25% בהכנסות מרישיונות ו-18% בסך ההכנסות ביחס לרבעון המקביל

אטיוניטי בע"מ (NASDAQ CM:ATTU), ספקית מובילה של פתרונות תוכנה לאינטגרציית נתונים ולניהול Big Data, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון לשנת 2017.

שמעון אלון, יו"ר ומנכ"ל אטיוניטי, מסר: "הרבעון הראשון של 2017 מציג תוצאות שיא, הכוללות צמיחה של 25% בהכנסות מרישיונות ושל 18% בסך ההכנסות וכן תזרים מזומנים חזק מפעילות שוטפת. היצע הפתרונות הBig Data שלנו, הכולל את ה- Replicate for SAP שהושק לאחרונה, ממשיך לבדל אותנו כחדשנות בשוק. החשיבות של פתרונותינו בשווקי Big Data, אגמי נתונים וענן מקבלת תוקף גובר על ידי לקוחותינו. כתוצאה, המודעות הגוברת למותג אטיוניטי והדרישה לפתרונות שלנו מלקוחות חדשים וקיימים עוזרת לנו להשיג את מטרותינו.".

ארועים תפעוליים אחרונים:

חתימה על הסכמים עם לקוחות Replicate חדשים וקיימים ל- Attunity Replicate for SAP
עסקה בסך 1.8 מיליון דולר עם חברה גלובלית לעיבוד מזון שתשתמש ב- Attunity Replicate for SAP להזנת נתונים בזמן אמת לאגמי נתונים של Hadoop
עסקה בהיקף של אלפי מאות דולר עם אחת מחברות הטלקומוניקציה הגדולות בעולם
חתימה על עסקה המרחיבה הסכם רישיון אסטרטגי עם ספקית שירותי ענן מובילה
קבלת מספר פרסי תעשייה:
Hosting Advice הכיר בחברה כבחירת המפתחים לאינטגרציית וניהול נתונים
הוכרזה כחברת ניהול Big Data הטובה ביותר ב-'חדשנות טכנולוגית' של מגזין 'Corporate Vision'
מועמדת סופית בתוכנית הפרסים לשנת 2016-2017 של Cloud International בקטגוריית התבונה העסקית או פתרון אנליטי בענן הטובים ביותר'

נקודות עיקריות לרבעון הראשון לשנת 2017 בהשוואה לרבעון הראשון לשנת 2016:

ההכנסות הסתכמו ב-13.8 מיליון דולר, בהשוואה ל- 11.7 מיליון דולר
ההפסד התפעולי הסתכם ב-0.6 מיליון דולר, בהשוואה להפסד התפעולי של 3.2 מיליון דולר
הרווח התפעולי (Non-GAAP) הסתכם ב-0.5 מיליון דולר, בהשוואה להפסד תפעולי (Non-GAAP) של 1.1 מיליון דולר*
הפסד נקי של 1.5 מיליון דולר, בהשוואה להפסד נקי של 3.6 מיליון דולר
הפסד נקי (Non-GAAP) של 0.4 מיליון דולר, בהשוואה להפסד נקי (Non-GAAP) של 1.7 מיליון דולר *
תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת של 2.9 מיליון דולר, בהשוואה לתזרים שלילי של-2.4 מיליון דולר ששימשו לפעילות שוטפת

פתרונות ניהול Big Data ופתרונות ענן
הדרישה ל-Hadoop ולפתרונות אגמי מידע ממשיכה לגדול, בהובלת צרכים עסקיים לניתוח בזמן-אמת ופתרונות האינטרנט של הדברים (IOT). בשילוב לקוחות נוספים העוברים לייצור עם פתרונות Big Data, אטיוניטי ממשיכה לראות צמיחה בדרישה לפתרונותיה. יוזמות אגמי המידע האסטרטגיות של הלקוחות הינן גדולות בדרך כלל בהיקפן, ומייצרות הזדמנויות מכירה בטווח של החל ממאות אלפי דולרים ועד למעלה ממיליון דולר, ומוסיפות לשחק תפקיד משמעותי בצמיחת שורת ההכנסות.

אנחנו מאמינים כי העוצמה התחרותית של אטיוניטי היא בעיקר הודות ליכולת שלה לספק פלטפורמה אוניברסלית, היברידית ובזמן אמת. לקוחות מעדיפים את הפלטפורמה האוניברסלית שעונה על צרכיהם לתמיכה נרחבת במקורות נתונים ויעדי נתונים, כולל סביבות היברידיות בענן ומרכזי נתונים on-premise. אטיוניטי הרחיבה את פעילותה בשוק ה-SAP, הגדול ביותר בתעשיית ה-ERP, עם פתרון ה-Replicate for SAP. הפתרון מציע ערך ייחודי לשוק ה-SAP ומחזק את הבידול של אטיוניטי עם application-level replication שהתחרות המסורתית שלה אינה מציעה. דרישת השוק לפתרון Replicate for SAP של אטיוניטי קיבלה תוקף תוך זמן קצר יחסית על ידי מספר לקוחות. בהסתכלות קדימה, ישנה התעניינות גבוהה ב- Attunity Replicate for SAP במחלקות IT של חברות פורצ'ן 500, שהן מפתח להנעת גודל עסקאות עתידי.

הענן מוסיף לייצג הזדמנות צמיחה עבור אטיוניטי כשארגונים מבקשים להעביר את מאגרי הנתונים שלהם לפלטפורמות ענן, ולמנף את הענן כפלטפורמה לאגמי מידע ואנליזת Big Data. צרכים אלה מניעים את הדרישה לפתרונות יעילים ואמינים להעברת נתונים ממרכזי הנתונים של הלקוחות. אטיוניטי ממוצבת היטב לספק את הצורך הגובר עם פלטפורמת ה- data ingestion and replicationההיברידית, הפונה ישירות ללקוחות, כמו גם לשותפים גלובליים מובילים כגון Amazon Web Services (AWS) ו-Microsoft .

תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2017:

הכנסות החברה ברבעון הראשון לשנת 2017 צמחו ב- 18% והסתכמו ב-13.8 מיליון דולר בהשוואה ל- 11.7 מיליון דולר ברבעון הראשון לשנת 2016. ההכנסות כוללות הכנסות מרישיונות שהסתכמו בסך של 7.0 מיליון דולר, עלייה של 25% ביחס ל-5.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, והכנסות מתחזוקה ושירותים, אשר צמחו ב-11.4% ל- 6.9 מיליון דולר, בהשוואה ל-6.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.


הוצאות התפעוליות ברבעון הראשון לשנת 2017 ירדו ב-3% והסתכמו ב- 14.5 מיליון דולר בהשוואה ל- 14.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

הוצאות התפעוליות Non-GAAP)) ברבעון הראשון לשנת 2017 גדלו ב-3.6% והסתכמו ב-13.3 מיליון דולר, בהשוואה ל- 12.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הוצאות התפעוליות Non-GAAP ברבעון הראשון של 2017 הינן בנטרול הוצאות של כ- 1.2 מיליון דולר, המיוחסות בעיקר להוצאות בגין רכישות ולהוצאות שלא במזומן בגין אופציות לעובדים . ברבעון המקביל אשתקד הסתכמו הוצאות אלה בסך כולל של 2.1 מיליון דולר*.

ההפסד התפעולי ברבעון הראשון לשנת 2017 הסתכם ב-0.6 מיליון דולר בהשוואה להפסד תפעולי של 3.2 מיליון ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי (Non-GAAP) ברבעון הראשון לשנת 2017 הסתכם ב-0.5 מיליון דולר בהשוואה להפסד תפעולי (Non-GAAP) של 1.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי (Non-GAAP) ברבעון הראשון של 2017 הינו בנטרול הוצאות והפחתות בסך כולל של כ- 1.2 מיליון דולר, המיוחסות בעיקר להוצאות בגין רכישות ולהוצאות שלא במזומן בגין אופציות לעובדים. ברבעון המקביל אשתקד הסתכמו הוצאות אלה בסך כולל של כ- 2.1 מיליון דולר*.

ההפסד הנקי ברבעון הראשון לשנת 2017 הסתכם ב- 1.5 מיליון דולר, או (0.09) דולר למניה בדילול מלא, בהשוואה להפסד נקי בסך 3.6 מיליון דולר, או (0.22) דולר למניה בדילול מלא ברבעון הראשון לשנת 2016.

ההפסד הנקי (Non-GAAP) ברבעון הראשון לשנת 2017 הסתכם ב- 0.4 מיליון דולר, או (0.02) דולר למניה בדילול מלא, בהשוואה הפסד נקי (Non-GAAP) של כ- 1.7 מיליון דולר, או (0.10) דולר למניה בדילול מלא, ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד הנקי (Non-GAAP) ברבעון הראשון לשנת 2017 הינו בנטרול הוצאות והפחתות בסך כולל של כ- 1.1 מיליון דולר, המיוחסות בעיקר להוצאות בגין רכישות ולהוצאות שלא במזומן בגין אופציות לעובדים. ברבעון המקביל אשתקד הסתכמו הוצאות אלה בסך כולל של כ- 1.8 מיליון דולר*.

סך המזומנים ושווי מזומנים נכון ל- 31 במרץ 2017 הסתכם ב- 12.0 מיליון דולר, בהשוואה ל- 9.2 מיליון דולר נכון ל- 31 בדצמבר 2016. במהלך הרבעון הראשון של 2017 החברה ייצרה תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת בסך של 2.9 מיליון דולר, בהשוואה לתזרים מזומנים שלילי בסך של 2.4 מיליון דולר ששימש לפעילות שוטפת ברבעון המקביל אשתקד.

ההון העצמי נכון ל- 31 במרץ 2017 הסתכם ב- 32.2 מיליון דולר, בהשוואה ל- 32.6 מיליון דולר נכון ל- 31 בדצמבר 2016.


אודות אטיוניטי
אטיוניטי (NASDAQ CM:ATTU) הינה ספקית מובילה של פתרונות תוכנה לאינטגרציית נתונים ולניהולBig Data המאפשרים גישה, ניהול, שיתוף והפצה של נתונים בסביבה הטרוגנית של מסדי נתונים, בארגונים ובסביבת הענן. פתרונות התוכנה של החברה כוללים שכפול והפצת מידע, ניהול נתוני בדיקה, קישוריות מידע בזמן אמת, רפליקציית קבצים (EFR), ניהול העברת קבצים (MFT), אוטומציה של מחסני נתונים, ניתוח שימוש במידע והעברת מידע לענן.

אטיוניטי מספקת פתרונות תוכנה חדשניים ללקוחות עסקיים מזה כ- 20 שנה שהוטמעו בהצלחה באלפי ארגונים בכל העולם. אטיוניטי מפיצה את מוצריה באופן ישיר ועקיף באמצעות הסכמים עם שותפים כגון Microsoft, Oracle, IBM ו- HP. אטיוניטי, אשר המטה שלה בבוסטון, משרתת את לקוחותיה באמצעות חברות בנות בצפון אמריקה, אירופה ואסיה-פסיפיק וכן באמצעות רשת של שותפים מקומיים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il