TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פרוטרום רוכשת את חברת הטעמים הדרום אפריקאיתUnique Flavors


אורי יהודאי, נשיא ומנהל העסקים הראשי של פרוטרום
ממשיכה להרחיב את פריסתה הגלובלית והעמקת נוכחותה בשווקים מתפתחים מכירות Unique Flavors ב- 12 החודשים המסתיימים בינואר 2017 הסתכמו בכ- 9 מליון דולר

חברת פרוטרום תעשיות בע"מ ("פרוטרום") אחת מעשר החברות הגדולות בעולם בתחום הטעמים וחומרי גלם הטבעיים הייחודיים, ממשיכה את תנופת הרכישות ואת יישום אסטרטגיית הצמיחה המהירה והרווחית: מודיעה היום, כי חתמה על הסכם לרכישת חברתUnique Flavors (Pty) Limited הדרום אפריקאית ("יוניק") בתמורה (לרבות נטילת חוב) של כ- 6.7 מיליון דולר ארה"ב (90 מליון ראנד דרום אפריקאי). הסכם הרכישה כולל מנגנון תמורה עתידית המבוסס על ביצועיה העסקיים העתידיים של יוניק. העסקה הושלמה במועד החתימה ומומנה באמצעות חוב בנקאי.

מחזור המכירות של יוניק ב- 12 החודשים המסתיימים ב 31 לינואר, 2017 הסתכם בכ- 9 מיליון דולר ארה"ב (כ- 131 מליון ראנד דרום אפריקאי).

יוניק שנוסדה בשנת 2001, עוסקת בפיתוח, בייצור ובשיווק של טעמים עם דגש על טעמי savory (התחום הלא מתוק של ספקטרום הטעמים) ופתרונות טעם מתוקים. ליוניק, שצמחה בשנים האחרונות בקצבים מהירים, אתר מו"פ, יצור ושיווק בפרטוריה, דרום אפריקה, הנמצא בסמיכות לאתר החדש של פרוטרום בדרום אפריקה, ובסיס לקוחות רחב בדרום אפריקה ובמדינות מתפתחות חשובות נוספות באזור הסאב-סהרה כגאנה, מלאווי, זימבבואה ומוזמביק. ליוניק 64 עובדים. פעילותה של יוניק סינרגטית לפעילותה של פרוטרום במדינות אפריקה בתחום הטעמים, שגדלה בשנים האחרונות בקצבים גבוהים משמעותית מעל קצב צמיחת השוק.
פרוטרום תפעל למיזוג הפעילויות, כולל איחוד מערכי המו"פ, השיווק והמכירות, הרכש ומערכי הייצור והאספקה. הנהלת יוניק, ובראשה מנכ"ל הפעילות, תשולב בהנהלתה של פרוטרום באפריקה ויחד יפעלו להאצת צמיחת פרוטרום באזור.

רכישת יוניק היא הרכישה השניה של פרוטרום באפריקה, לאחר שרכשה בשנת 2013 את חברת הטעמים ג'נדרי, אשר מוזגה בהצלחה עם פעילותה של פרוטרום בדרום אפריקה. בנוסף, בשנים האחרונות פעלה פרוטרום להרחבת פעילותה באפריקה על בסיס תשתית הייצור ויכולות המו"פ והשיווק הגלובליות והמקומיות שלה ותוך ניצול סינרגיות שהתאפשרו מהרכישה שביצעה. בשנה שעברה חנכה פרוטרום מרכז מו"פ ומפעל חדיש ומודרני ביוהאנסבורג, דרום אפריקה, שמשרת את מדינות האזור הצומחות.

לדברי אורי יהודאי, נשיא ומנהל העסקים הראשי של קבוצת פרוטרום "רכישת יוניק ממשיכה את יישום אסטרטגיית הצמיחה המהירה והרווחית של פרוטרום, ואת מימוש חזונה "To be the preferred partner for tasty and healthy success". הרכישה תתרום לחיזוק מהותי של מיצובנו באזורים הצומחים במהירות של אפריקה, להרחבת היצע מוצרנו למדינות אפריקה, לחיזוק ההנהלה ויכולות המו"פ, הייצור, השיווק והמכירות שלנו. בכוונתנו לשלב את תשתית המו"פ, השיווק והמכירות של יוניק באפריקה עם תשתית המו"פ, השיווק והמכירות הגלובלית של פרוטרום, על מנת למנף ולממש את אפשרויות ה- Cross-Selling הרבות בין הפעילויות. כמו כן, בכוונתנו לפעול למיצוי הסינרגיות והחסכונות המתאפשרים משילוב פעילותה של יוניק בפעילותה הקיימת של פרוטרום בדרום אפריקה.

יהודאי סיכם ואמר, כי "אנו פועלים לאיתור ולביצוע רכישות אסטרטגיות נוספות של חברות ופעילויות בתחומי פעילותנו תוך דגש מיוחד על שווקים בעלי קצבי צמיחה גבוהים באסיה, במרכז ודרום אמריקה, במרכז ובמזרח אירופה ובאפריקה, לאחר שנתח המכירות שלנו בשווקים המתפתחים גדל מ-27% ב-2010 למעל 40% ב-2016. נמשיך ליישם את אסטרטגית הצמיחה המהירה והרווחית שלנו, המבוססת על שילוב צמיחה פנימית רווחית ורכישות אסטרטגיות, להשגת היעדים שהצבנו לאחרונה - מכירות של לפחות 2 מיליארד דולר, עם שיעור EBITDA של מעל 22% בפעילויות הליבה שלנו, עד שנת 2020".


אודות פרוטרום:
פרוטרום היא חברה רב לאומית הפועלת בשווקי התמציות וחומרי הגלם העולמיים. לפרוטרום מרכזי ייצור ופיתוח משמעותיים בכל ששת היבשות, והיא משווקת ומוכרת מעל 52,000 מוצרים למעל 29,000 לקוחות ביותר מ-150 מדינות. מוצרי פרוטרום מיועדים לתעשיות המזון והמשקאות, תמציות הטעם והריח, התרופות, צמחי המרפא (Nutraceuticals), מזון הבריאות והמזון הפונקציונלי (Functional Food), תוספי המזון, והקוסמטיקה.
לפרוטרום, המעסיקה מעל 4,500 עובדים ברחבי העולם, 2 פעילויות ליבה עיקריות:
• פעילות הטעמים, העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של תמציות טעם (Flavor Compounds) ו Food Systems.
• במסגרת פעילות חומרי הגלם היחודיים עוסקת פרוטרום בפיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מיצויי טעם טבעיים (Natural Flavor Extracts), רכיבי מזון פונקציונלי טבעיים (Natural Functional Food Ingredients), מיצויים טבעיים מצמחי מרפא (Natural Pharma/Nutraceutical Extracts), מוצרי ביוטכנולוגיה טבעיים מבוססי אצות, כימיקלים ארומטיים, שמנים אתריים, מוצרי הדרים יחודיים ושרפים ומייצבים טבעיים. מוצרי פעילות חומרי הגלם ייחודיים נמכרים בעיקר לתעשיות המזון והמשקאות, הטעם והריח, הפארמה והתרופות טבעיות(Pharmaceutical/Nutraceutical) , הקוסמטיקה והטיפוח האישי.

מוצרי פרוטרום מיוצרים במפעליה בארה"ב, קנדה, אנגליה, אירלנד, שוויץ, גרמניה, בלגיה, איטליה, ספרד, סלובניה, רוסיה, תורכיה, ישראל, דרום אפריקה, סין, הודו, מקסיקו, גוואטמלה, פרו, צ'ילה, ברזיל וניו זילנד. מערך השיווק הגלובלי שלה כולל את אגפי השיווק בישראל, ארה"ב, קנדה, אנגליה, אירלנד, שוויץ, גרמניה, סלובניה, בלגיה, הולנד, דנמרק, צרפת, איטליה, ספרד, הונגריה, רומניה, רוסיה, אוקראינה, פולין, קזחסטן, בלרוס, תורכיה, ברזיל, מקסיקו, גוואטמלה, קוסטה ריקה, פרו, צ'ילה, דרום אפריקה, סין, יפן, הונג קונג, הודו, אינדונזיה וניו זילנד. כמו כן מפעילה החברה סוכנים ומפיצים מקומיים ברחבי העולם. למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה: www.frutarom.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il