TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

רשות הגז הטבעי סוללת את הדרך להקמת תחנת הדלק בגז טבעי


המועצה לענייני משק הגז הטבעי דנה ביצירת סביבה כלכלית התומכת בפיתוח ענף תחבורה בגז טבעי
לאור האתגרים הייחודים בחיבור תחנות תדלוק וההבנה כי נדרשת אסדרה מותאמת וייחודית לעניין זה דנה המועצה לענייני משק הגז הטבעי ביצירת סביבה כלכלית התומכת בפיתוח ענף תחבורה בגז טבעי; מדובר בנדבך נוסף בקידום משק הגז הטבעי עליו עמלה רשות הגז הטבעי.

על מנת לייצר ודאות ומצד שני לא לפגוע ביכולת המשק להתנהל באופן העסקי המיטבי בתחום חדש ומתפתח, קבעה מועצה לענייני משק הגז הטבעי כי בעלי תחנות תדלוק רכבים בגז טבעי יוכלו להגיע להסכמות עם בעלי רישיונות החלוקה לגבי תעריפי החלוקה, תעריפי החיבור ודמי צרכן מרוחק.

אם לא יצליחו להגיע להסכמות, ייכנס לתוקף הסדר תעריפי ארצי אחיד ומאוזן, לחיבור תחנות תדלוק לגז טבעי שקבעה מועצה לענייני משק הגז הטבעי . רשות הגז הטבעי תקיים בקרה ופיקוח על ההסכמות בין הצדדים, תוך שמירה על האינטרסים המשותפים של המשק כולו.

בנוסף, החליטה המועצה להקל על תחנות התדלוק ולספק להן גז טבעי בלחץ גבוה מהמקובל ברשת החלוקה. קווי חלוקה אשר ישודרגו במסגרת תכניות העבודה של רשות הגז הטבעי בשנים הקרובות, יזינו את תחנות התדלוק בלחץ שלא יפחת מ-4 בר. מהלך זה הינו ייחודי וישפר את הכדאיות הכלכלית של הקמת תחנות התדלוק ותפעולן, בשל החיסכון הצפוי בעלויות דחיסת הגז הטבעי ללחץ גבוה, זאת בשונה מצרכני תעשייה מסורתיים שנדרשים ללחץ נמוך יותר.

בנוסף תאפשר רשות הגז הטבעי לתחנות התדלוק להתחבר למערכת ההולכה וקובעת עבורם הסדר תעריפי סביר שמאפשר התחברותן של תחנות אלה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il