TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

רזולבר רוכשת נכסים של Wynyard Group שקשורים ליישומי ניהול סיכונים מרובים


רזולבר
בכך, מגדילה רזולבר את הנוכחות הגלובלית שלה. פותחת משרדים בלונדון, בריטניה וכרייסטצ'רץ', ניו זילנד
בעקבות תהליך הפירוק מרצון שלWynyard Group Limited מאוקלנד, ניו זילנד, רזולבר משלימה את הרכישה של חבילת מוצרי ניהול הסיכונים של Wynyard. רזולבר הגדילה מאוד את בסיס הלקוחות וההגעה הגלובלית שלה עם הרכישה של היישומים Wynyard Risk Management (WRM), Kairos Risk Management ו Methodware Enterprise Risk Assessor. יותר מ-150 לקוחות שמשתמשים במוצרי WRM יקבלו המשך תמיכה ומפת דרכים של המוצרים לטווח הארוך באמצעות רזולבר.
רזולבר שכרה מחדש חלק גדול מהצוות המקורי של WRM כולל בוב רדרלי, סקוט ג'יימס, קלינט ווקר ואדם בלפילד כדי לספק רצף תמיכה בפלטפורמות האלה. "לזכות היא לנו להעניק בית ארוך טווח ללקוחות ולעובדים של Wynyard WRM", אומר וויל אנדרסון, מנכ"ל Resolver Inc.
המשך התמיכה והשיפורים במוצרים
רזולבר תמשיך להציע ללקוחות שבפלטפורמות WRM, Kairos ו-ERA יישומים עם תמיכה רציפה במוצרים כולל שיפורים במוצרים הקיימים באמצעות המוצר WRM. רזולבר מחויבת לבנות יישומים מובילים בענף עם יכולות הטובות מסוגן להערכת סיכונים, ניהול סיכונים, ביקורת וציות, ניהול אירועים, ניהול מרכז פעולות אבטחה וחקירות. "אנחנו מחויבים להמשך הפיתוח של WRM כדי לתמוך בצרכים של הלקוחות הקיימים. בה בעת, אנחנו משחררים את טכנולוגיית הדור הבא שלנו כדי לספק הכוונה ארוכת טווח לכל הלקוחות של רזולבר", אומר אנדרסון.
כיוון אסטרטגי
באמצעות הרכישה של הפלטפורמה WRM וקודמותיה, רזולבר תגדיל את הנוכחות הגלובלית שלה ברחבי העולם. הרכישה גם מוסיפה יותר מ-150 לקוחות למשפחת רזולבר ביניהם מותגים בולטים רבים, ומרחיבה את הנוכחות הפיזית של רזולבר בבריטניה, וכן באזור אוקיאניה באמצעות משרד בניו זילנד. המשמעות של הרכישה תהיה גם הרחבה של נוכחות אירוח היישומים של רזולבר באמצעות שרתים בארצות הברית, קנדה, בריטניה, אירופה, אוסטרליה וניו זילנד. עם העובדים החדשים שנוספו, רזולבר מגדילה את הידע שלה, שהוא כבר עכשיו מרשים, בתחום של ניהול סיכונים.
מימון הרכישה
רזולבר מימנה את הרכישה באמצעות המזומנים ואמצעי האשראי הקיימים שלה.
אודות רזולבר
רזולבר מגנה על מה שחשוב™. פלטפורמת ניהול הסיכונים המשולבת שלנו תומכת בתהליך התגובה וההתאוששות כאשר אירוע בלתי מתוכנן מתרחש, כולל דיווח אירועים, תגובה לאירועים וחקירות. אנחנו גם עוזרים לתכנן ולהכין את הארגון שלכם כדי להגביל את הסיכוי שאירועים יתרחשו או את ההשפעה שלהם. זה כולל הערכת סיכונים, ניהול סיכונים ארגוני, בקרה פנימית, ביקורת פנימית וציות. האנשים של רזולבר כוללים מומחי אבטחה, סיכונים וציות שתומכים ביותר מאלף לקוחות במאה מדינות עם משרדים בצפון אמריקה, בריטניה, ניו זילנד והמזרח התיכון.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il