TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

לעתיד טוב יותר - משרד התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים ישקיע כ-65 מיליון שקלים בהקמת תשתיות לתדלוק בגז טבעי דחוס


​משרד התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים מקדם תכנית לשימוש בתחליפי דלקים בתחבורה
​משרד התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים מקדם תכנית לשימוש בתחליפי דלקים בתחבורה, ומסייע בהקמת תשתיות תדלוק בגז טבעי דחוס (גט"ד). במסגרת התכנית יעניק המשרד כ-65 מיליון שקלים לתחנות תדלוק, כסיוע בהקמת התשתיות הנדרשות לגז טבעי דחוס. תכנית הסיוע פותחה במסגרת פעילות המשרד למימוש החלטת ממשלה מס' 5327 לקידום תחליפי דלקים, והיא משקפת את מדיניות המשרד להרחבת השימוש בגז הטבעי, כולל בתחבורה.

שר האנרגיה, דר' יובל שטייניץ: מהלך זה מצטרף למדיניות אותה אני מוביל במשרד האנרגיה להרחבת תחום תחליפי הדלקים במשק. רשת הביטחון והמענקים להקמת תחנות תדלוק בגז טבעי דחוס תוביל להרחבת השימוש בגז טבעי, על שלל יתרונותיו הסביבתיים והכלכליים, ועתידה לעודד יזמים לקחת חלק במהלך זה. תכנית הסיוע לתחנות התדלוק הינה זריקת מרץ חשובה לתחום זה בישראל, וגם היא משקפת את מחויבותה של ממשלת ישראל לפיתוח משק הגז הטבעי בישראל.

התמיכה הכספית תוענק להקמת תשתית תדלוק בגז טבעי דחוס בתחנות תדלוק ציבוריות וכן לתחנות תדלוק המשרתות ציי רכב להובלה או להסעת המונים. מטרת היוזמה הינה להתגבר על הפער שבין עלות הקמת מערכת התדלוק לבין חוסר הוודאות לגבי היקף המשתמשים.

המשרד יזם את הפרויקט על מנת לקדם את ההנעה החלופית הנקייה והשקטה בגז טבעי. המענק ורשת הביטחון המוצעת יכולים להגיע עד לכדי 50% מעלות הקמת וחיבור תחנת תדלוק לרשת החלוקה. פעילות זו תסייע ליזמים להשלים באמצעות כסף שהם ישקיעו את הקמת התחנות המוערכות בעלות שבין 3.5-6 מיליון ₪ לכל תחנה.

על מנת שתתקבל פריסה ארצית של תחנות התדלוק, בדיקת ההצעות תתקיים על בסיס בחינה אזורית. כל יזם יהיה רשאי להגיש מספר בקשות במקביל, במסלולים שונים, ולמספר תחנות הנמצאות בבעלותו, אך יודגש כי את הבקשה לכל תחנה עליו להגיש בנפרד.

המשרד ממשיך בעשייה הרחבה בתחום תחליפי הדלקים. תכנית הסיוע לתחנות התדלוק הינה זריקת מרץ חשובה לתחום זה בישראל, ותביא להרחבת השימוש בגז הטבעי במשק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il