TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פורסייט מרחיבה את הנוכחות במזרח


Foresight חתמה על הסכם הבנות נוסף עם אחת מ-3 יצרניות הרכב המובילות בסין על פי ההסכם, ידונו שתי החברות בהשקעה של עד 15 מיליון דולר של החברה הסינית בפורסייט
חברתForesight זוכה להתעניינות רבה בטכנולוגית החברה בסין. החברה, שעוסקת בפיתוח מערכות מתקדמות למניעת תאונות דרכים, מודיעה היום על חתימת הסכם הבנות נוסף עם אחת מ-3 יצרניות הרכב הגדולות בסין. כזכור, החברה חתמה לפני כחודש על הסכם דומה עם חברת ענק נוספת בסין.

במסגרת ההסכם סיכמו הצדדים כי ידונו , בין היתר, בהשקעה של החברה הסינית ב-Foresight בסך של עד 15 מיליון דולר ארה"ב.
בנוסף, כולל ההסכם ביצוע הדגמת יכולות של מערכת שמפתחת Foresight ברכבים מתוצרת החברה הסינית. הצדדים ידונו ביישום של פרויקט פיילוט רחב יותר לניסוי מערכות Foresight. ההסכם מהווה בסיס לשיתוף פעולה בין שתי החברות לצורך פיתוח, מכירה ושיווק של מערכות סיוע לנהג בשוק הרכב הסיני.

למיטב ידיעת Foresight, מדובר באחת מ-3 יצרניות הרכב הגדולות בסין. החברה, שהינה בבעלות ממשלתית, מייצרת מיליוני רכבים בשנה תחת המותג שלה, חלקי חילוף לתעשיית הרכב, רכבים מסחריים ורכבים צבאיים. כמו כן, לחברה הסינית זרוע השקעות המתמקדת באיתור טכנולוגיות לשוק הרכב.
בנוסף, לחברה הסינית הסכמי שיתוף פעולה עם יצרניות רכב מובילות מאירופה ודרום קוריאה , במסגרתם מייצרת החברה הסינית כלי רכב תחת מותגים של אותן חברות מובילות לשוק הסיני.

בתחילת חודש ספטמבר, הודיעה Foresight על כי השלימה בהצלחה שלב מתקדם בפיתוח התוכנה וסדרת ניסויים באב הטיפוס של מערכת סיוע לנהג לגילוי סכנות והתרעה בפני תאונות דרכים, המבוססת על ניתוח וידאו וטכנולוגית תלת מימד.
בעקבות סיום שלב מתקדם בפיתוח והצלחת הניסוי, סבורה Foresight כי צלחה את הנקודה הקריטית בפיתוח המערכת, וכעת סיכויה להגיע למוצר מוגמר ותחילת מכירות ללקוחות עלה באופן משמעותי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il