TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

FXCM ישראל מקבלת רישיון זירת סוחר


אבי אבוגני, מנכ"ל FXCM ישראל, מסר בתגובה לקבלת הרישיון: "אנו שמחים מאוד על קבלת הרישיון ומברכים על כניסת הרגולציה בפועל למדינת ישראל. כחלק מתומכי הליך האסדרה מראשיתו אנו מאמינים שהליך זה ישנה לטובה את פני השוק ויצור אפשרויות מסחר מפוקחות, שקופות ויציבות יותר עבור קהל הסוחרים בישראל"
רשות ניירות ערך עדכנה היום, 29.9.2016 , את ברוקר המסחר במט"ח FXCM ישראל כי היא מעניקה לחברה רישיון סוחר. הרישיון ייכנס לתוקפו בעוד 30 יום (סוף אוקטובר).

FXCM ישראל, שהוקמה בשנת 2007 ומנוהלת מתל-אביב על ידי אבי אבוגני, הינה הנציגות הרשמית בישראל של FXCM העולמית. FXCM העולמית הינה ברוקר בינלאומי שנוסד בשנת 1999 בארה"ב. בשנת 2010 הפכה החברה לברוקר המט"ח הציבורי הראשון בעולם. ל- FXCM סניפים ונציגויות במרכזים הפיננסים המובילים בעולם ובראשם: ניו-יורק, לונדון, ברלין, פריז, מילאנו, טורונטו, טוקיו, הונג-קונג, סידני, יוהנסבורג, ותל-אביב.

FXCM ישראל הינה ברוקר המספק שירותי מסחר מקוון בשוק מטבע חוץ (פורקס). החברה מציעה מסחר מקוון במגוון נכסים כגון צמדי מטבעות, חוזי הפרשים על סחורות ומדדי מניות מובילים בעולם. המודל העסקי של FXCM ישראל מבוסס על שיטת ה- No Dealing Desk, שבה מועברות עסקאות המט"ח של לקוחותיה לביצוע למול שורה ענפה של ספקי נזילות העובדים עם FXCM, מה שמצמצם באופן משמעותי את ניגוד העניינים האפשרי בין הברוקר לבין הסוחר.

אבי אבוגני, מנכ"ל FXCM ישראל, מסר בתגובה לקבלת הרישיון: "אנו שמחים מאוד על קבלת הרישיון ומברכים על כניסת הרגולציה בפועל למדינת ישראל. כחלק מתומכי הליך האסדרה מראשיתו אנו מאמינים שהליך זה ישנה לטובה את פני השוק ויצור אפשרויות מסחר מפוקחות, שקופות ויציבות יותר עבור קהל הסוחרים בישראל. בכוונתנו להמשיך לספק ללקוחותינו את מיטב הכלים, השירות והתמיכה ברמה הגבוהה ביותר".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il