TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

87 אחוז מהישראלים גולשים באינטרנט; 36 אחוז חוששים מפגיעה בפרטיותם


14 אחוז מהישראלים גולשים רק במכשירים ניידים

· 13 אחוז מהישראלים אינם גולשים כלל; 47 אחוז מתוכם – ממניעים דתיים
· 12 אחוז הכי חוששים מהאקרים; 10 אחוזים – מאלימות ופורנוגרפיה; 4 אחוזים - משיימינג

87 אחוז מהישראלים גולשים באינטרנט, בין אם במחשב, בטלפון הסלולרי או בטאבלט; 14 אחוז גולשים רק במכשירים ניידים (סלולר וטאבלט) ואילו 8 אחוזים רק במחשב שולחני - כך עולה מסקר מקיף שהזמין איגוד האינטרנט הישראלי (ע"ר) על השימוש שעושים הישראלים באינטרנט. נתון זה תואם את מדד המוכנות הדיגיטלית העולמי שפורסם לאחרונה, ובו ישראל מדורגת במקום ה-20 מתוך 143 מדינות מבחינת השימוש בפועל באינטרנט.

13 אחוז מהישראלים אינם גולשים כלל באינטרנט. 47 אחוז מתוכם הסבירו שהם אינם גולשים מסיבות דתיות. 29 אחוז אמרו שהאינטרנט לא מעניין אותם ורק 23 אחוז אמרו שהם לא גולשים כי הם לא יודעים איך לגלוש באינטרנט או להשתמש במחשב.

בסקר התבקשו המשיבים על ידי האיגוד לדרג מהם הדברים שהכי מלהיבים אותם באינטרנט: 27 אחוז נלהבים מעושר המידע ברשת; 23 אחוז אוהבים בראש ובראשונה את היכולת ללמוד דברים חדשים ו-21 אחוז ציינו כי האפשרות לתקשר עם אנשים בכל העולם היא היתרון העיקרי ברשת. 13 אחוז חושבים שהאפשרות להגיע למידע מכל מקום ללא צנזורה היא החשובה, ו-8 אחוזים בלבד ציינו שהדבר שהכי מלהיב אותם באינטרנט הוא שרוב הפעילות בחינם.

כמו כן, התבקשו המשיבים לדרג מהם הנושאים שהכי מדאיגים אותם באינטרנט. 36 אחוז השיבו כי הם חוששים בעיקר מהפגיעה בפרטיותם, כמו גם מגניבת מידע אישי או הפצת נתונים אודותיהם. 23 אחוז דירגו כדאגה הגדולה ביותר את הפגיעה בקטינים באינטרנט. 12 אחוז ציינו כי עבורם החשיפה לעבירות הונאה והאקרים היא המדאיגה ביותר. 11 אחוז אינם מודאגים כלל מהשימוש באינטרנט, ואילו 10 אחוזים חוששים מחשיפה לתוכן לא חינוכי, פוגעני או פורנוגרפי. מעניין כי רק 4 אחוזים ציינו כי הם חוששים מביוש (שיימינג) ברשתות החברתיות.

"אלה הם נתונים ראשוניים מתוך סקר מקיף שמטרתו ללמוד לעומק את האופן בו כלל החברה הישראלית - ובפרט מיעוטים - עושים שימוש באינטרנט כיום", אמר עו"ד יורם הכהן, מנכ"ל האיגוד. "על בסיס נתונים אלה ניתן יהיה לבסס מדיניות ציבורית, לתעדף פעילות של שיפור ופיתוח פרישת הרשת בישראל, ולספק ידע והדרכה לציבור. אנו רואים חשיבות רבה בשמירת האינטרנט בישראל כמשאב נגיש לכולם, נייטרלי, בטוח ושיוויוני, ובפיתוח הרשת תחת עקרונות היסוד הדמוקרטיים העומדים בבסיסה של ההוויה הישראלית, כדי שתמשיך לשמש כשדרה מרכזית בחיי החברה והכלכלה בארץ", הוסף הכהן.

הסקר הטלפוני נערך על ידי מכון הסקרים "סטאטנט" בשתי פעימות בחודשים אפריל ומאי 2016 בקרב מדגם מייצג של 1,200 משיבים מכלל האוכלוסיה בישראל. טעות הדגימה היא +-4.6 אחוזים מכלל תושבי ישראל שנדגמו.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il