TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מסחר לאחר שעת הנעילה בבורסה בשער הנעילה


מנכ"ל כרוז לני"ע, דני נוריאל: "השירות יתרום לשכלול המסחר בבורסה ולפתרון בעיית הפקודות שלא בוצעו בשלב הנעילה, בהיקף יומי של מאות מיליוני שקלים"
חברת כרוז לניירות ערך משיקה, לראשונה בישראל, שירות חדש, כרוז AFTER MARKET, שיאפשר לבצע מסחר לאחר שעת הנעילה בבורסה, בשער הנעילה – זאת במטרה לפתור את בעיית הפקודות שלא הושלמו בשלב הנעילה של המסחר בבורסה. פקודות אלו מסתכמות בהיקף מצטבר של מאות מיליוני שקלים ביום מסחר אחד.

מנכ"ל כרוז לניירות ערך, דני נוריאל, אומר: "השירות החדשני, שמיועד לגופים המוסדיים ולמשקיעים המקצועיים, יתרום לשכלול המסחר של הגופים האלה ויסייע להם לבצע עסקות ביתרת העודפים שנותרים בביקושים או בהיצעים בספר הפקודות של הבורסה, לאחר תום שלב הנעילה, ולבצע אותם כעסקאות מחוץ לבורסה. מדובר בשירות שקיים בשוקי ההון הגדולים בעולם".

בשלב הראשון יינתן השירות באג"ח ממשלתי, קונצרני ובמק"מ ולאחר מכן גם במניות המעוף. הלקוח יוכל להעביר את הוראות הקנייה או המכירה דרך מערכת הכרוז או באמצעות הטלפון. ההרשמה למערכת המסחר נעשית חינם.

מבדיקה שעשתה כרוז אצל המוסדיים וחדרי המסחר התברר שיש להם צורך בהשלמת עסקות שלא ביצעו. ההערכה היא שפקודות בשווי של כ-500 מיליון שקל, מדי יום מסחר, לא נסגרות באג"ח ממשלתי, קונצרני ומק"מ בשלב הנעילה. יצוין כי בשלב המסחר "טרום הנעילה" המוסדי לא יכול להיות בטוח אם יקבל את מבוקשו. רק לאחר סיום שלב טרום הנעילה גוף מוסדי יודע אם קיבל את מבוקשו או לא, ובאיזה שיעור.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il